Donequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef minilot het volgende:
Mogelijk extra B vandaag van een uur baantjes trekken in het zwembad indien mijn dude in de gelegenheid blijkt om de koter van de peuterschool op te halen
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Noes!Naja, recent toch wel een hoop PRs?
Shitquote:Op woensdag 15 september 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.
Bedankt.quote:
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).quote:Op woensdag 15 september 2021 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedankt.(Jij ook nog, trouwens. Ik kan helaas wel ietsje relateren aan je verhaal.
)
Het drukt me ook met de neus op de feiten dat ik begonnen ben met 'ongemak' ook aan te merken als pijn. Want stiekem weet ik wel dat wat ik "ongemak" noem voor een ander doorgaat als pijn.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).
Ik pak 's ochtends wat beweging en doe de rest van de dag niets meer. Vol aan de Diclofenac en hopen dat het snel beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Oei auw beterschap!quote:Op woensdag 15 september 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).
Ik pak 's ochtends wat beweging en doe de rest van de dag niets meer. Vol aan de Diclofenac en hopen dat het snel beter wordt.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]MènnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een oorzaak bekend?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Niet echt. Ik heb ooit een fibro-diagnose gehad maar ook een fysio die zei dat het niet echt pastte. Heb wel altijd enorm gevoelige drukpunten/triggerpoints en mijn lijf reageert soms wel irrationeel heftig op dingen waarbij dat niet hoeft.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
MènnIs er een oorzaak bekend?
Ik vind het super kneuterig dat je moeder speciaal daarvoor komt om patat en snacks te etenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef minilot het volgende:
Mijn moeder en haar lief vandaag op bezoek vanuit de andere kant van het land. De historische snackbar in mijn dorp sluit deze week na vijftig jaar de deuren en mijn mam en ik hebben daar gedurende mijn hele jeugd onze patatjes gehaald dus een ongezonde maar nostalgische D
B: Huis schoonmaken
T: Amarettogebakje, bonbons, zoutjes, nootjes, kerstomaatjes
D: Patat frites + snacks. Mogelijk chocoladevla met slagroom toe. En er zijn nog frambozen.
T: Wodka, pittige worstjes in croissantdeeg
Morgen uiteraard balansdag
Oh gatverquote:Op woensdag 15 september 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:
van pijn word je moe - van moe zijn wordt de pijn erger - van pijn word je moe....etc
Ik ging lunch maken. Uitje gebakken, champignons, tomaatjesBesloot daar nog een eitje door te doen
Eitje was snotterig dun groen/blauwgroen
![]()
Alles weg gegooid, pan schoon gemaakt, weer uitje gebakken, champignons en tomaat. Eitje verder laten zitten. Alles beetje met lange tanden opgegeten alsof er nog steeds rot ei door zat :[
Ik heb ook nog wat nootjes gehad net. Vanavond nog een keer trainen.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Workout ging kut.
O/L: shake, boterham smeerkaas, boterham filet americain
T: bramen denk ik
D: falafel met groente
T: skyr met fruit en vlokken.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu in Duitsland op vakantie en ik doe qua ontbijt en lunch rustig aan. Diner is buiten de deur en dus typisch Duits, app bijhouden is niet te doen...
Maar wel elke dag ruim 10 kilometer lopen (vandaag 13 kilometer), dus dat zal wel wat compenseren, hoop ik...
Het schoot door mijn hoofd het eitje eerst in een kopje te doen, want dat doe ik meestal. Maar aanrecht stond vol omdat ik kastjes aan het schoonmaken was. Dus even laten zittenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:43 schreef Holyme het volgende:
Ik kluts mn eitjes meestal van tevoren, nu maar even extra bewust gedaan![]()
Ik zou me op vakantie niet zo druk maken. Hoe zwaar je bent is afhankelijk van wat je meestal doet, niet van wat je soms doet. En ik ga er vanuit dat je vakantie soms doetquote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu in Duitsland op vakantie en ik doe qua ontbijt en lunch rustig aan. Diner is buiten de deur en dus typisch Duits, app bijhouden is niet te doen...
Maar wel elke dag ruim 10 kilometer lopen (vandaag 13 kilometer), dus dat zal wel wat compenseren, hoop ik...
Gij spierbundelquote:Op woensdag 15 september 2021 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Dingen die ik wel kan gedaan
PR's across the board![]()
80 kg front squat in the pocket
61 kg clean ook in the pocket![]()
Woahquote:Op woensdag 15 september 2021 21:58 schreef SQ het volgende:
Ik had 2 bonbons net. Gevaarlijk, triggert vaak weer een EAT ALL THE THINGS. Maar, niet gedaan. En ik heb zelfs de resterende 3 bonbons die over waren niet snel achterover gedrukt.
Trots.
Bier drink ik sowieso nietquote:Op woensdag 15 september 2021 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me op vakantie niet zo druk maken. Hoe zwaar je bent is afhankelijk van wat je meestal doet, niet van wat je soms doet. En ik ga er vanuit dat je vakantie soms doetDaarbij ga je vast niet los wbt bier, veel worsten, snoep en ijsjes.
Ha! Ik had laatst voor het eerst in twee decennia weer eens Passoa en had er eenzelfde sensatie bijquote:Op donderdag 16 september 2021 11:49 schreef SQ het volgende:
Ik ben dus sinds kort weer helemaal terug naar de mierzoete mixdrank
#ninetiesrevival #jeugdsentiment #itsa40'sthing
quote:
ook jij bent geen 23 meer beste IJsdraak.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al helpt het gebrek aan "doortankevenementen" wel, ik kan duidelijk minder hebben dan vroegah.
Ik troost me met de gedachte dat ik een stuk fitter ben dan op m'n 23e.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
ook jij bent geen 23 meer beste IJsdraak.
Haha godsamme ik ookquote:Op donderdag 16 september 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat ik een stuk fitter ben dan op m'n 23e.
Oh, ja, dat sowieso. Ik kan gewoon niet op de seintjes van m'n lichaam vertrouwen qua honger. En op zich is dat geen ramp, na tig jaar track-ervaring kost dat ook nog amper moeite.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef SQ het volgende:
Levenslang, heb ik me allang bij neergelegd. Tenzij mijn hersenen echt geherprogrammeerd kunnen raken.
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier gelukkig geen problemen met drank en drugs. Alleen met benzo's, maar die zijn kcal-arm
Altijd leuk.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:55 schreef Sangha het volgende:
Eigenlijk is zaterdag mijn meetmoment maar kon me niet beheersen, 2 kg eraf sinds afgelopen zaterdag! Yes, geeft de burger weer moed!Heb er ook veel voor gedaan en gelaten dus het mag ook wel!
Oh boy, da's geen goede combi neequote:Op donderdag 16 september 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik.
Ja alprazolam/xanax is pittig spul. Heb er vroeger ook veel last van gehad toen ik er veel van gebruikte. Nu gelukkig ervan af.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh boy, da's geen goede combi nee![]()
Ik slik 1x per week Oxazepam of Lorazepam, incidenteel nog een keertje extra. Vroeger eens verslaafd geweest aan Alprazolam, dat wil ik never nooit niet weer(Verslaafd zijn wel, het afkicken niet....)
Ik vind dat best heel netjes voor een dagje Eftelingquote:Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef minilot het volgende:
Zo, op naar de uitgang van de Efteling en de schade beperkte zich tot een paar likjes van een smeltend softijsje en drie stukjes patat frites. Meevaller
Dit is waar.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten![]()
Goed bezig mini!
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
Juistem!quote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten![]()
Lekker actief weer!quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Juistem!
Lijst!
O: Koffie, banaan, lepel pindakaas
B: Zes kilometer sprintintervalletjes hardgelopen
B: Drie kwartier baantjes trekken in het zwembad
D: Nacho's met tomaat, ui, guacemole, zwarte bonen, salsa en lokale boerenkaasToe frambozen en een beetje chocoladevla.
En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht
Ik één keer, minimaal 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:55 schreef SQ het volgende:
[..]
dus toen heb ik een kwartier rondjes om mijn kookeiland gelopen
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik track mijn stappen niet meer.
Kan ze iig al bijna op twee handen tellen
Ik moest de mijne retourneren om een defect.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mij![]()
Is wel een beetje een way of life geworden inmiddels. Ik denk dat ik m nu alweer 3 jaar draag
Jep. Volgens mij hadden wij toen ongeveer tegelijk een fitbit en de mijne werd afgelopen juli dacht ik 3.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mij![]()
Is wel een beetje een way of life geworden inmiddels. Ik denk dat ik m nu alweer 3 jaar draag
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik track mijn stappen niet meer.
Kan ze iig al bijna op twee handen tellen
Stairs is de minst interessante statistiekquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vind ik de stappen de minst boeiende statistiek, de slaapscore, rusthartslag en m'n exercise goals halen zijn voor mij interessanter.
Stairs was ik inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenEcht, te idioot voor woorden eigenlijk.
[..]
Stairs is de minst interessante statistiekMaar stappen vind ik inmiddels ook niet meer boeiend nee.
En zo inaccuraat als de pest. Ik heb prachtige badges voor het beklimmen van allerlei gebouwen. Is niet waar. Ik heb gewoon in fikse wind gewandeld en zo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Stairs was ik inderdaad vergeten.Nutteloos ding.
Als het een beetje waait heb je zo weer allemaal nieuwe records/badgesquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stairs was ik inderdaad vergeten.Nutteloos ding.
Ik zit in het westen he, waarschijnlijk heb ik ze allemaal al een tijdje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het een beetje waait heb je zo weer allemaal nieuwe records/badges
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streakquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenEcht, te idioot voor woorden eigenlijk.
[..]
Stairs is de minst interessante statistiekMaar stappen vind ik inmiddels ook niet meer boeiend nee.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streak
Had ik ook hoor toen ik dat ding nog had.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
[..]
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streak
Dat is zo hatelijk altijd. Je weet rationeel ook wel dat het niet zo is, maar toch voelt het wel alsof je inderdaad een kilo aankomt van een stukje taartquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn stukje taart van woensdag is meteen afgestraft: al 2 dagen 78,2 na ruim een week elke dag 77,5.
Nee, tuurlijk niet, maar het is gewoon raar om weer getalletjes boven de 78 te zien, ik dacht dat ik dat getal echt achter me gelaten had. Maar weer het mantra herhalen ‘afvallen gaat niet lineair’ ‘afvallen gaat niet lineair’ ‘afvallen gaat niet lineair’
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:50 schreef minilot het volgende:
En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht
Nog steeds hetzelfde exemplaar? Ik ben inmiddels aan mijn 5e bezigquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Volgens mij hadden wij toen ongeveer tegelijk een fitbit en de mijne werd afgelopen juli dacht ik 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |