Oh dat heeft mijn man nu ook, best handig.quote:Op maandag 13 september 2021 12:02 schreef SilverEyes het volgende:
Ik kan een van mijn broeken aan en uit doen zonder de knoop los te doen
Ik ging toch trainen vanochtend. Was verschrikkelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles doet pijn.Vandaag hou ik het ook lekker bij m'n woon-werk fietstochtje qua beweging.
![]()
Wel grappig, gisteren had ik echt totaal geen honger, te moe om te eten is iets wat me niet vaak overkomen is. Vandaag daarentegen heb ik trrrrrrrek.
Oei, lastig, heb zelf ook fibromyalgie, nare aandoening. En dan druk ik het nog zachtjes uit. Sport jij regelmatig? En hoe ervaar jij dat in combi met de FM. Het belet mij enorm flink te sporten, maar niet sporten is ook geen optie. Alles moet behoedzaam en regelmatig gaat het niet, ook gewoon bewegen niet of nauwelijks.quote:Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik werd weer wakker met een fibromyalgie ''aanval''Ben strompelend naar school gelopen, kind (en de rest van de straat) hebben wat nieuwe vloekwoorden geleerd.
Linkerheup, rechterknie, onderrug en rechterkant van m'n nek helemaal vast en pijnlijk
Bij mij komt het in ''aanvallen'', dan word ik wakker en zit compleet vast. Duurt soms wel weken voor het weer beter wordquote:Op maandag 13 september 2021 13:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oei, lastig, heb zelf ook fibromyalgie, nare aandoening. En dan druk ik het nog zachtjes uit. Sport jij regelmatig? En hoe ervaar jij dat in combi met de FM. Het belet mij enorm flink te sporten, maar niet sporten is ook geen optie. Alles moet behoedzaam en regelmatig gaat het niet, ook gewoon bewegen niet of nauwelijks.![]()
Anyway, positief afsluiten; ik ga nu de spinningbike op, of misschien de hometrainer, effe zien wat ik aankan.
Ok, ik heb wel de 'moeheidaanvallen', de pijn is bijna altijd wel zeurderig op de achtergrond aanwezig. Goed dat je wandelt en fietst. Zwemmen vind ik zelf ook fijn, ook ivm het overgewicht.quote:Op maandag 13 september 2021 13:38 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Bij mij komt het in ''aanvallen'', dan word ik wakker en zit compleet vast. Duurt soms wel weken voor het weer beter wordIk sport niet meer, dat was niet vol te houden. Wandelen is perfect voor mij, af en toe fietsen.
Van zwemmen verkramp ik. Net als lang autorijden, 3 kwartier is wel echt de max voor mij, anders heb ik geheid dagen pijn.quote:Op maandag 13 september 2021 13:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, ik heb wel de 'moeheidaanvallen', de pijn is bijna altijd wel zeurderig op de achtergrond aanwezig. Goed dat je wandelt en fietst. Zwemmen vind ik zelf ook fijn, ook ivm het overgewicht.
Dat langdurige is geen succes nee.quote:Op maandag 13 september 2021 14:17 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Van zwemmen verkramp ik. Net als lang autorijden, 3 kwartier is wel echt de max voor mij, anders heb ik geheid dagen pijn.
Toen ik last kreeg van m'n fibro had ik ook langdurige pijnklachten, maar nadat ik eens een kuurtje Baclofen heb gehad was dat over. Nu komt het af en aan in periodes, dus gelukkig niet meer 24/7 (tenzij lang autorijden of sporten, wat ik dus vermijd)
Beterschapquote:Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik werd weer wakker met een fibromyalgie ''aanval''Ben strompelend naar school gelopen, kind (en de rest van de straat) hebben wat nieuwe vloekwoorden geleerd.
Linkerheup, rechterknie, onderrug en rechterkant van m'n nek helemaal vast en pijnlijk
Lekker, noodles!quote:Op maandag 13 september 2021 14:23 schreef Sangha het volgende:
Voor vanavond heb ik noodels staan met vleesvervanger, kipstuckjes van de vega-slager, lekker gemarineerd. En straks roerbakken met veel groenten, verse knoflook en een pittig rood pepertje.
[..]
Dat langdurige is geen succes nee.Baclofen gebruik ik ook trouwens. Helpt me deels, maar heb ook oxycodon in kuren.
Dat is wel zwaar spul ja, maar toch valt de pijnstilling tegen, maar heb naast de FM ook reuma en ziekte van Lyme, veel pijn dus, soms kan ik er niet door lopen. En door oxy in kuren of 'zo nodig' te gebruiken werkt het goed en went het niet.quote:Op maandag 13 september 2021 16:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lekker, noodles!
Oxy is wel heavy shit hoor, damn.. Ik verdraag geen zware pijnstilling, word er enorm ziek van. Als het even niet meer wil neem ik een Oxazepam, dat ontspant lekker
Dankje @:LPFAN
Hier niets bijzonders op het menu. Vanochtend -700gr tov de laatste tijd, dat is altijd mooi meegenomen. Deze week maar kalm aan met het voer gezien ik niet intensief kan bewegen. Normaal heb ik op maandag de helft van m'n zoneminuten binnen, nu heb ik er 10
Wat tof!quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ging gisteravond een stuk wandelen. Het ging zo makkelijk en goed dat ik zelfs een stukje heb gejogt. Niet te ver, want dat is absoluut nog niet goed voor mijn gewrichten, maar jeej!
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ging gisteravond een stuk wandelen. Het ging zo makkelijk en goed dat ik zelfs een stukje heb gejogt. Niet te ver, want dat is absoluut nog niet goed voor mijn gewrichten, maar jeej!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |