abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201337195
Alles doet pijn. :') Vandaag hou ik het ook lekker bij m'n woon-werk fietstochtje qua beweging. :+

Wel grappig, gisteren had ik echt totaal geen honger, te moe om te eten is iets wat me niet vaak overkomen is. Vandaag daarentegen heb ik trrrrrrrek. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201337532
Ik kan een van mijn broeken aan en uit doen zonder de knoop los te doen *O*
pi_201337791
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:02 schreef SilverEyes het volgende:
Ik kan een van mijn broeken aan en uit doen zonder de knoop los te doen *O*
Oh dat heeft mijn man nu ook, best handig.
Goed bezig joh
pi_201338440
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles doet pijn. :') Vandaag hou ik het ook lekker bij m'n woon-werk fietstochtje qua beweging. :+

Wel grappig, gisteren had ik echt totaal geen honger, te moe om te eten is iets wat me niet vaak overkomen is. Vandaag daarentegen heb ik trrrrrrrek. _O-
Ik ging toch trainen vanochtend. Was verschrikkelijk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201338561
Ik werd weer wakker met een fibromyalgie ''aanval'' :'( Ben strompelend naar school gelopen, kind (en de rest van de straat) hebben wat nieuwe vloekwoorden geleerd.
Linkerheup, rechterknie, onderrug en rechterkant van m'n nek helemaal vast en pijnlijk :X
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201338612
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik werd weer wakker met een fibromyalgie ''aanval'' :'( Ben strompelend naar school gelopen, kind (en de rest van de straat) hebben wat nieuwe vloekwoorden geleerd.
Linkerheup, rechterknie, onderrug en rechterkant van m'n nek helemaal vast en pijnlijk :X
Oei, lastig, heb zelf ook fibromyalgie, nare aandoening. En dan druk ik het nog zachtjes uit. Sport jij regelmatig? En hoe ervaar jij dat in combi met de FM. Het belet mij enorm flink te sporten, maar niet sporten is ook geen optie. Alles moet behoedzaam en regelmatig gaat het niet, ook gewoon bewegen niet of nauwelijks. :{

Anyway, positief afsluiten; ik ga nu de spinningbike op, of misschien de hometrainer, effe zien wat ik aankan. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201338635
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:36 schreef Sangha het volgende:

[..]
Oei, lastig, heb zelf ook fibromyalgie, nare aandoening. En dan druk ik het nog zachtjes uit. Sport jij regelmatig? En hoe ervaar jij dat in combi met de FM. Het belet mij enorm flink te sporten, maar niet sporten is ook geen optie. Alles moet behoedzaam en regelmatig gaat het niet, ook gewoon bewegen niet of nauwelijks. :{

Anyway, positief afsluiten; ik ga nu de spinningbike op, of misschien de hometrainer, effe zien wat ik aankan. :)
Bij mij komt het in ''aanvallen'', dan word ik wakker en zit compleet vast. Duurt soms wel weken voor het weer beter word ;( Ik sport niet meer, dat was niet vol te houden. Wandelen is perfect voor mij, af en toe fietsen. :Y
pi_201338669
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Bij mij komt het in ''aanvallen'', dan word ik wakker en zit compleet vast. Duurt soms wel weken voor het weer beter word ;( Ik sport niet meer, dat was niet vol te houden. Wandelen is perfect voor mij, af en toe fietsen. :Y
Ok, ik heb wel de 'moeheidaanvallen', de pijn is bijna altijd wel zeurderig op de achtergrond aanwezig. Goed dat je wandelt en fietst. Zwemmen vind ik zelf ook fijn, ook ivm het overgewicht. :)
pi_201339089
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:40 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ok, ik heb wel de 'moeheidaanvallen', de pijn is bijna altijd wel zeurderig op de achtergrond aanwezig. Goed dat je wandelt en fietst. Zwemmen vind ik zelf ook fijn, ook ivm het overgewicht. :)
Van zwemmen verkramp ik. Net als lang autorijden, 3 kwartier is wel echt de max voor mij, anders heb ik geheid dagen pijn.

Toen ik last kreeg van m'n fibro had ik ook langdurige pijnklachten, maar nadat ik eens een kuurtje Baclofen heb gehad was dat over. Nu komt het af en aan in periodes, dus gelukkig niet meer 24/7 (tenzij lang autorijden of sporten, wat ik dus vermijd ;) )
pi_201339105
Ik ga nu eerst even op bed, heb ook nog geen 7k stappen gezet vandaag, dus dan weten jullie dat het menens is! :D
pi_201339152
Voor vanavond heb ik noodels staan met vleesvervanger, kipstuckjes van de vega-slager, lekker gemarineerd. En straks roerbakken met veel groenten, verse knoflook en een pittig rood pepertje. :)

quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:17 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Van zwemmen verkramp ik. Net als lang autorijden, 3 kwartier is wel echt de max voor mij, anders heb ik geheid dagen pijn.

Toen ik last kreeg van m'n fibro had ik ook langdurige pijnklachten, maar nadat ik eens een kuurtje Baclofen heb gehad was dat over. Nu komt het af en aan in periodes, dus gelukkig niet meer 24/7 (tenzij lang autorijden of sporten, wat ik dus vermijd ;) )
Dat langdurige is geen succes nee. ;) Baclofen gebruik ik ook trouwens. Helpt me deels, maar heb ook oxycodon in kuren.
  maandag 13 september 2021 @ 15:03:36 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201339593
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Beterschap :*
pi_201340486
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:23 schreef Sangha het volgende:
Voor vanavond heb ik noodels staan met vleesvervanger, kipstuckjes van de vega-slager, lekker gemarineerd. En straks roerbakken met veel groenten, verse knoflook en een pittig rood pepertje. :)
[..]
Dat langdurige is geen succes nee. ;) Baclofen gebruik ik ook trouwens. Helpt me deels, maar heb ook oxycodon in kuren.
Lekker, noodles!

Oxy is wel heavy shit hoor, damn.. Ik verdraag geen zware pijnstilling, word er enorm ziek van. Als het even niet meer wil neem ik een Oxazepam, dat ontspant lekker :)

Dankje @LPFAN :*

Hier niets bijzonders op het menu. Vanochtend -700gr tov de laatste tijd, dat is altijd mooi meegenomen. Deze week maar kalm aan met het voer gezien ik niet intensief kan bewegen. Normaal heb ik op maandag de helft van m'n zoneminuten binnen, nu heb ik er 10 :')
pi_201340578
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Lekker, noodles!

Oxy is wel heavy shit hoor, damn.. Ik verdraag geen zware pijnstilling, word er enorm ziek van. Als het even niet meer wil neem ik een Oxazepam, dat ontspant lekker :)

Dankje @:LPFAN :*

Hier niets bijzonders op het menu. Vanochtend -700gr tov de laatste tijd, dat is altijd mooi meegenomen. Deze week maar kalm aan met het voer gezien ik niet intensief kan bewegen. Normaal heb ik op maandag de helft van m'n zoneminuten binnen, nu heb ik er 10 :')
Dat is wel zwaar spul ja, maar toch valt de pijnstilling tegen, maar heb naast de FM ook reuma en ziekte van Lyme, veel pijn dus, soms kan ik er niet door lopen. En door oxy in kuren of 'zo nodig' te gebruiken werkt het goed en went het niet. :)

Balen dat je er ziek van wordt, ik hoor dat wel vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sangha op 13-09-2021 18:00:10 ]
pi_201343109
Lijstje van vandaag:
Yoghurt met muesli en blauwe bessen
Meerzaden afbakbroodje met vijgenjam en kaas en half broodje met hazelnootpasta
3 chocoladekoekjes
Yoghurt met aardbeien
Pasta met tomatensaus met paprika en tonijn

Voor mijn doen een karig lijstje, vandaag geen last van, maar morgenochtend sta ik vast met honger op
pi_201348442
Ik ging gisteravond een stuk wandelen. Het ging zo makkelijk en goed dat ik zelfs een stukje heb gejogt. Niet te ver, want dat is absoluut nog niet goed voor mijn gewrichten, maar jeej!
pi_201348775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ging gisteravond een stuk wandelen. Het ging zo makkelijk en goed dat ik zelfs een stukje heb gejogt. Niet te ver, want dat is absoluut nog niet goed voor mijn gewrichten, maar jeej!
Wat tof! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201348786
T: Halve banaan, twee gedroogde abrikozen, zwarte koffie
B: Acht kilometer temporun hardlopen
D: https://iamafoodblog.com/(...)lamatriciana-recipe/ met spinaziesalade ernaast en frambozen toe
B: Avondwandeling van ca. twee uur
pi_201349210
Na de vakantie (eten eten eten en zonnen :D ) gaan we weer verder!

Planning vandaag:
L: salade met tomaat, komkommer, paprika, vegan chicken tenders & dressing
T: appel, dadels en druiven
D: aardappels uit de oven, maīs en pluimfeestburger
B: bokszaktraining
pi_201349332
Muurvast rond de 58 kilo (57,8 vandaag) maar desondanks zojuist weer eens een gaatje kunnen bijprikken in mijn progressieriem dus er is toch wel iets gaande! :7

Welkom terug @MeisPluis en ik wil ook bokszaktraining en ik ga Googlen wat in vredesnaam een pluimfeestburger is :W
pi_201349357
Aha! Die kende ik nog niet van de vegaslager :) Ik zet het op de probeerlijst! *O*
pi_201349413
Mogelijk extra B vandaag van een uur baantjes trekken in het zwembad indien mijn dude in de gelegenheid blijkt om de koter van de peuterschool op te halen ^O^
pi_201349842
Hier dan ook maar een lijstje:
O:havermout met blauwe bessen
T: smartbar crunchy
L/T: couscoussalade met falafel, 2 speltboterhammen met humus
D: sperzieboontjes, kipburger, aardappeltjes, lik yofreh erbij
B: Uurtje fietsen
T: kwark met 85% chocolade
  dinsdag 14 september 2021 @ 12:54:24 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201352308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:04 schreef SilverEyes het volgende:
Goed bezig!!
pi_201352375
Joe.

O: tunamelt
Uur met hond
L: boterham, gebakken ei met ham, 2 pruimen
S: WOD
D: Polenta met mais, geconfijte tomaatjes en stukje zalm
T: skyr met bramen en vlokken.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties