abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201352425
Mijn benen voelen echt verschrikkelijk. Zo verschrikkelijk dat ik mijn traps en lats amper nog voel. ;( :')

Die WOD is overigens:
Every 3 mins for 24 mins do:
Row, 250/200 m
9 Deadlifts, 70/47 kg
6 Hang Power Cleans, 70/47 kg
3 Shoulder-to-Overheads, 70/47 kg

Wat ongeveer alles aanspreekt wat nu zeer doet, dus jippie *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201352541
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Mijn benen voelen echt verschrikkelijk. Zo verschrikkelijk dat ik mijn traps en lats amper nog voel. ;( :')

Die WOD is overigens:
Every 3 mins for 24 mins do:
Row, 250/200 m
9 Deadlifts, 70/47 kg
6 Hang Power Cleans, 70/47 kg
3 Shoulder-to-Overheads, 70/47 kg

Wat ongeveer alles aanspreekt wat nu zeer doet, dus jippie *O*
Ouch. :')

Hier doet nog steeds alles pijn, dus geen spijt van m'n training overslaan gisteren. _O- Morgen weer, misschien dat ik vanmiddag even een rondje yoga doe om de boel wat warm te krijgen. :+

Eten gaat wel heel braaf binnen de lijntjes. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201352649
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef minilot het volgende:
Mogelijk extra B vandaag van een uur baantjes trekken in het zwembad indien mijn dude in de gelegenheid blijkt om de koter van de peuterschool op te halen ^O^
Done :9 Temporun was echter maar vier kilometer in plaats van acht want ik moest onmogelijk nodig plassen :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_201352661
Kus voor de pootjes @Lonaa, sterkte met de WOD!
pi_201366439
Oh ja, moeten plassen tijdens sporten, ook altijd leuk :') Ik vrees voor behoefte aan een wc in de pändelbus van ikea zo meteen (mag nog niet fietsen, al is dit ook sneller, dus waarschijnlijk verstandig nu :P ). Net veel gedronken, en van de week voor het eerst sinds god mag weten hoe lang een enorme vreetbui. Heb mogelijk mijn eigen binge record verbroken :7 :') Gelukkig weet ik waardoor, maar hield dus even vocht vast, en ik denk dat dat er vandaag wel uitkomt.

O muesli met lijn-/chiazaad en amandelmelk, bietensap, banaan
L tonijn pasta salade
T nog onbekend
D nasi met ei, waarbij de nasi van groente is, aangevuld met nog wat onbekende kcals
pi_201366772
Gister inderdaad gesport, ging lekker! Ff flink verstand op 0 en rammen op de bokszak. Wel nu vel van knokkels op 2 plekken omdat mijn onder handschoentje niet goed zat blijkbaar (maar dat merk je altijd pas te laat ...)

Planning vandaag:
O: 1 boterham met cashew spread
T: druiven
L: 2 boterhammen met nepkaas, komkommer, tomaat, halve avocado
T: Appel
T2: in de auto naar de Efteling om zoon op te halen een bakje zeewier krokantjes
D: salade met vegan chicken tenders
B: niet zo veel, veel in de auto vooral en daardoor later thuis ... Gewoon ff een avond bank hangen :D
pi_201367526
Workout ging kut.

O/L: shake, boterham smeerkaas, boterham filet americain
T: bramen denk ik
D: falafel met groente
T: skyr met fruit en vlokken.
pi_201368344
Mijn moeder en haar lief vandaag op bezoek vanuit de andere kant van het land. De historische snackbar in mijn dorp sluit deze week na vijftig jaar de deuren en mijn mam en ik hebben daar gedurende mijn hele jeugd onze patatjes gehaald dus een ongezonde maar nostalgische D :)

B: Huis schoonmaken
T: Amarettogebakje, bonbons, zoutjes, nootjes, kerstomaatjes
D: Patat frites + snacks. Mogelijk chocoladevla met slagroom toe. En er zijn nog frambozen.
T: Wodka, pittige worstjes in croissantdeeg

Morgen uiteraard balansdag :7
pi_201368372
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Workout ging kut.
Noes! -O- Naja, recent toch wel een hoop PRs? :*
pi_201368703
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:58 schreef minilot het volgende:

[..]
Noes! -O- Naja, recent toch wel een hoop PRs? :*
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.
pi_201368712
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.
Shit -O- Veel beterschap!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201368734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:25 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Shit -O- Veel beterschap!
Bedankt. O+ (Jij ook nog, trouwens. Ik kan helaas wel ietsje relateren aan je verhaal. :X )

Het drukt me ook met de neus op de feiten dat ik begonnen ben met 'ongemak' ook aan te merken als pijn. Want stiekem weet ik wel dat wat ik "ongemak" noem voor een ander doorgaat als pijn. :@
pi_201368781
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Bedankt. O+ (Jij ook nog, trouwens. Ik kan helaas wel ietsje relateren aan je verhaal. :X )

Het drukt me ook met de neus op de feiten dat ik begonnen ben met 'ongemak' ook aan te merken als pijn. Want stiekem weet ik wel dat wat ik "ongemak" noem voor een ander doorgaat als pijn. :@
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).
Ik pak 's ochtends wat beweging en doe de rest van de dag niets meer. Vol aan de Diclofenac en hopen dat het snel beter wordt.
pi_201368891
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik pak 's ochtends wat beweging en doe de rest van de dag niets meer. Vol aan de Diclofenac en hopen dat het snel beter wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201369135
(bijna) altijd pijn is ook gewoon ontzettend ruk. Sterkte!
pi_201369177
Wat @Hupje zegt, (bijna) altijd pijn is echt heel naar. Sterkte @ Loona en @Declan-Harp, lijkt me echt rot.

Klinkt als een gezellig dag, @minilot. Geniet er van!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 september 2021 @ 14:00:06 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_201369253
:* Lonaa en Declan-Harp :*
disclaimer
  woensdag 15 september 2021 @ 14:07:19 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201369347
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oei auw beterschap!
  woensdag 15 september 2021 @ 14:09:07 #219
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201369374
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
:*
pi_201369524
Niets aan, altijd pijn hebben. :*
pi_201369558
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mčnn ;( Is er een oorzaak bekend?
pi_201369677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Mčnn ;( Is er een oorzaak bekend?
Niet echt. Ik heb ooit een fibro-diagnose gehad maar ook een fysio die zei dat het niet echt pastte. Heb wel altijd enorm gevoelige drukpunten/triggerpoints en mijn lijf reageert soms wel irrationeel heftig op dingen waarbij dat niet hoeft.

Nou weet ik wel dat ik vrij veel en intensief sport, maar ook als ik dat niet doe heb ik last van dingen. Met sporten voelt mijn hoofd duizendmiljoen keer beter. En lijf doet het ook beter, overall, denk ik.
pi_201370131
van pijn word je moe - van moe zijn wordt de pijn erger - van pijn word je moe....etc -O-

Ik ging lunch maken. Uitje gebakken, champignons, tomaatjes :9 Besloot daar nog een eitje door te doen :9 Eitje was snotterig dun groen/blauwgroen :r

Alles weg gegooid, pan schoon gemaakt, weer uitje gebakken, champignons en tomaat. Eitje verder laten zitten. Alles beetje met lange tanden opgegeten alsof er nog steeds rot ei door zat :[
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201370152
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef minilot het volgende:
Mijn moeder en haar lief vandaag op bezoek vanuit de andere kant van het land. De historische snackbar in mijn dorp sluit deze week na vijftig jaar de deuren en mijn mam en ik hebben daar gedurende mijn hele jeugd onze patatjes gehaald dus een ongezonde maar nostalgische D :)

B: Huis schoonmaken
T: Amarettogebakje, bonbons, zoutjes, nootjes, kerstomaatjes
D: Patat frites + snacks. Mogelijk chocoladevla met slagroom toe. En er zijn nog frambozen.
T: Wodka, pittige worstjes in croissantdeeg

Morgen uiteraard balansdag :7
Ik vind het super kneuterig dat je moeder speciaal daarvoor komt om patat en snacks te eten O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 september 2021 @ 15:50:23 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201370762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:
van pijn word je moe - van moe zijn wordt de pijn erger - van pijn word je moe....etc -O-

Ik ging lunch maken. Uitje gebakken, champignons, tomaatjes :9 Besloot daar nog een eitje door te doen :9 Eitje was snotterig dun groen/blauwgroen :r

Alles weg gegooid, pan schoon gemaakt, weer uitje gebakken, champignons en tomaat. Eitje verder laten zitten. Alles beetje met lange tanden opgegeten alsof er nog steeds rot ei door zat :[
Oh gatver :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')