Ah joh, van 1 zo'n stukje krijg je geen diabetes hoor. Spring jij nooit een klein beetje uit de band? Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgen
Niet overdrijven. Ik krijg op de meeste dagen aan tussendoortjes buiten mijn maaltijden om ook wel zeker 600 kcal binnen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgen
Ik zou gerust een tweede punt nemen en dan vervolgens mijn avondeten overslaan omdat ik toch wel redelijk vol zit en in een soort suikercoma belandquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:58 schreef SQ het volgende:
Als ik nou die hele taart in mijn eentje naar binnen zou schrokken, vooruit. Maar dat lukt mij zelfs niet
* Isabeau voegt nieuw item toe aan Bucketlistquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:58 schreef SQ het volgende:
Als ik nou die hele taart in mijn eentje naar binnen zou schrokken, vooruit. Maar dat lukt mij zelfs niet
Bulstronk approvesquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau voegt nieuw item toe aan Bucketlist
Aha, ik ken je nog uit mijn korte verblijf in CUL van een aantal jaar geleden en toen was je volgens mij een echte mini Lot.quote:Op zondag 12 september 2021 05:25 schreef minilot het volgende:
Een uit de hand gelopen kook- maar vooral bakhobby is exact waarom ik een paar jaar geleden bijna twee keer zoveel woog als vandaag de dag. Ik bakte meerdere keren per week allerlei lekkers en ik at het allemaal opNaja, geen spijt van, was erg leuk om te doen en ik ben er heel goed van gaan bakken
Ik was als klein meisje toen ik die film keek al soort van jaloers op dat ventje die die taart moest eten. Het zat er toen al inquote:
Hier sluit ik me bij aan. Vandaag eten we allemaal taart om het te vieren, toch? Het grote Dieetclub verjaardagsfeestquote:
quote:Op zondag 12 september 2021 11:53 schreef minilot het volgende:
En even verlate kudos voor de Mathildareferentie van @:SQ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |