Was je aan het demonstreren?quote:Op zondag 12 september 2021 13:01 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren 2 PR's getild, weggesprint voor rennende politiepaarden, gemiddelde rusthartslag van 107 gehad, minimaal 10 bier gedronken en ruim 16 uur op mn voeten gestaan.
Vandaag moe.
Tof!quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Obstacle run gehaald, nu ben ik kapot.![]()
In mijn jonge jaren mee begonnen, jaren niet gedaan en nu sinds een jaar of drie a vier geleden weer opgepakt. Thuis een flinke bokszak hangen, heb een deel van mijn huis als gym ingericht, dus kan lekker tekeergaan!quote:Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef minilot het volgende:
Wat tof @:Sangha - kickboksen!Hoe lang die je dat al?
Wat gaaf zeg! Stoer!quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Eat all the things.
Ik merk ook dat het veel invloed heeft op mijn humeur, maar ook dus ten positieve. Als ik dan (significant) ben afgevallen, kan mijn dag niet meer stuk!quote:Op zondag 12 september 2021 18:08 schreef Pinuts het volgende:
Zo. Terug van vakantie. Heerlijk genoten, maar vanaf morgen weer in het gareel. Wel ga ik proberen om me eens een tijdje niet te wegen, omdat ik merk dat dat mijn humeur toch te veel beīnvloed. Dus gewoon gezond eten en lekker bewegen. Dan komt de rest vanzelf wel weer.
Goede keuze om een kledingstuk met capuchon te kiezen.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Vooral heel apart. Ik heb écht geen maat S![]()
Had ook nog een mooi lang truitje met capuchon, was ook S.. die trok ik in de kringloop even snel over m'n jurk heen, past ook prima.
Niet eensquote:
Brrr nee daar moet ik ook niks van hebbenquote:Op zondag 12 september 2021 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens
Voetbalwedstrijd en we stonden op best een afstand te kijken hoe het uitvak de boel afbrak. Toen besloten de polisie te paard ineens toch ook charges op ons uit te voeren
Ik hou niet van paarden en ze zijn echt Heel Groot. En Snel.
Oh jakkes, dan is het helemaal niet leukquote:Op zondag 12 september 2021 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens
Voetbalwedstrijd en we stonden op best een afstand te kijken hoe het uitvak de boel afbrak. Toen besloten de polisie te paard ineens toch ook charges op ons uit te voeren
Ik hou niet van paarden en ze zijn echt Heel Groot. En Snel.
Was het een toffe run?quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Eat all the things.
Ja, dat wel hoor.quote:Op zondag 12 september 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh jakkes, dan is het helemaal niet leuk![]()
Wel zonder kleerscheuren er van af gekomen?
Gelukkigquote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel hoor.
Net thuis van een verjaardag, straks lekker naar bed en morgen weer gewoon trainen. Nog wel weekje vakantie.
Leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op zondag 12 september 2021 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was het een toffe run?
Nu even bijkomen
Lekker!quote:Op zondag 12 september 2021 21:24 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
GelukkigGeniet nog van je vakantie!
Wij mogen over 5 weken alweer
Dit was je eerste keer? Ik was na mijn eerste Mud Masters ook echt helemaal kapotquote:Op zondag 12 september 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk om een keer gedaan te hebben.En nu lig ik voor pampus.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit was je eerste keer? Ik was na mijn eerste Mud Masters ook echt helemaal kapotGoed eten en uitrusten!
Een eigen gym. Dat is wel gaaf.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren mee begonnen, jaren niet gedaan en nu sinds een jaar of drie a vier geleden weer opgepakt. Thuis een flinke bokszak hangen, heb een deel van mijn huis als gym ingericht, dus kan lekker tekeergaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |