SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen overstappen op een insectendieet is wat rigoreus hoorquote:Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
30 Kilometer gefietst door de polder.
Nog wel wat extra calorieën gehapt door laagvliegende muggen…
Wat goed! En jakkes!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
30 Kilometer gefietst door de polder.
Nog wel wat extra calorieën gehapt door laagvliegende muggen…
Dank!quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef SQ het volgende:
Veel plezier miss_sly!
Ik haal zelf zondag level 40, dus dan zal het ook wel niet geheel netjes binnen de lijntjes zijn. Gelukkig al wel weer anderhalve kilo vakantie / cyclusballast uitgeplast, voelt net weer een tikje comfortabeler.
Ik wilde het aanvankelijk wel, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te laks ben geweest om iets te organiserenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Dat is een mooi feestje, 40. Ga je het ook groots vieren?
@Deisyy en ik heten je welkom in de 40+ sc vanaf zondagquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef SQ het volgende:
Veel plezier miss_sly!
Ik haal zelf zondag level 40, dus dan zal het ook wel niet geheel netjes binnen de lijntjes zijn. Gelukkig al wel weer anderhalve kilo vakantie / cyclusballast uitgeplast, voelt net weer een tikje comfortabeler.
O, haha, dat ben ik ieder jaar, dus dat herken ik wel. En ook daarmee stijgt dat getalletje gewoon ieder jaar. Zelfs toen ik 50 werd heb ik er niets aan gedaan. Ik vind het wel best.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wilde het aanvankelijk wel, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te laks ben geweest om iets te organiserendus nu maar gewoon wat familie op de koffie en bbq.
Ah well, age is just a number
Oh yes! Ik mag weer bij een clubje!!quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef MCH het volgende:
[..]
@:deisyy en ik heten je welkom in de 40+ sc vanaf zondag
Oh ja het gaat me ook niet zozeer om de verjaardag hoor, maar ik hou wel van feestjes en borrelen en allesquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:40 schreef minilot het volgende:
Ik sluit in december aan, qua veertigZonder viering want grondige verjaardagshekel
oeh bikkel. Hoeveel km ga je doen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik moet actiever m'n eiwitten omhoog gaan gooien. Snackbuien.
Vanmiddag een relatief relaxed rondje in de sportschool, zondag moet ik hier opdraven en daar wil ik geen spierpijn bij. En nee, ik snap mezelf ook niet helemaal.
Verder vanavond pizzadag en morgenavond een verjaardagsbezoek, maar bij die laatste ga ik het rustig houden qua alcohol ivm de zondag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |