abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201332446
Nou, schrap de B van tweeëntwintig kilometer fietsen maar uit mijn lijst, want mijn fiets is zojuist gestolen :')

En ik dacht nog, ik kan bergen vage gerechten eten + wijn erbij want dat fiets ik er toch wel weer af :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_201332461
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Nou, schrap de B van tweeëntwintig kilometer fietsen maar uit mijn lijst, want mijn fiets is zojuist gestolen :')

En ik dacht nog, ik kan bergen vage gerechten eten + wijn erbij want dat fiets ik er toch wel weer af :')
Fietsen stelen :r
pi_201332499
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:03 schreef MCH het volgende:

[..]
Fietsen stelen :r
Dubbel slot erop zelfs. Maar ze hadden gewoon het fietsnietje doorgezaagd :') Matig hoor, ik keek zowaar serieus uit naar het nachtelijk huiswaarts fietsen!
pi_201332604
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:37 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik merk ook dat het veel invloed heeft op mijn humeur, maar ook dus ten positieve. Als ik dan (significant) ben afgevallen, kan mijn dag niet meer stuk! :) Is ook erg motiverend. :Y
Klopt. Bij mij ook. Maar als ik bijv 'maar' 0.3 kg ben afgevallen ben ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij kan zijn met alle progressie. En als er niks af is of omhoog bent ik echt chagrijnig, zelfs als ik de oorzaak prima weet.
pi_201332623
quote:
-O- Bummer.
pi_201332674
Verjaardagslijst ook maar dan:
O: ontbijt op bed door kind: brood met jam, uitgestoken ontbijtkoek figuren en ranja O+
B: 25 min hardlopen
T: afgesneden taart randjes, chocolade en botercrème voorproeven bij het in elkaar zetten van de taart
L: 1 snee brood met kip grillworst
T: stuk schwarzwalderkirschtaart (hij was erg lekker :9), paar tomaatjes, handje cashewnoten
D: afhaal friet met snack en appelmoes

[ Bericht 2% gewijzigd door Hupje op 12-09-2021 23:40:39 ]
pi_201332763
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef minilot het volgende:

[..]
Dubbel slot erop zelfs. Maar ze hadden gewoon het fietsnietje doorgezaagd :') Matig hoor, ik keek zowaar serieus uit naar het nachtelijk huiswaarts fietsen!
Dubbel slot en alsnog gestolen. :o Mogelijk hadden ze het al op je fiets gemunt. Echt balen hoor. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_201334636
quote:

Crap :{
pi_201334655
Lekker dan Minilot -O-
Lekker dan Hupje O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201334682
quote:
6s.gif Op zondag 12 september 2021 22:59 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Een eigen gym. Dat is wel gaaf.
Zeker, heb een best wel lange huiskamer van bijna 10 meter, de helft is een gym, met bokszak, hometrainer, barbells, dumbbells, halterbank, spinningbike en nog wat spul. Dan hoef ik niet eerst naar een externe gym voor het sporten, lekker laagdrempelig. En heb gelukkig ook de discipline. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201334695
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:14 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Klopt. Bij mij ook. Maar als ik bijv 'maar' 0.3 kg ben afgevallen ben ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij kan zijn met alle progressie. En als er niks af is of omhoog bent ik echt chagrijnig, zelfs als ik de oorzaak prima weet.
Ja, met een klein beetje afgevallen zijn herken ik dat ook wel eigenlijk ja. Wil gewoon minstens een kilo zien, zo niet dan is het balen geblazen. :{

quote:

Sh*t wat irritant zeg! :(
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201334951
quote:
14s.gif Op maandag 13 september 2021 07:28 schreef Sangha het volgende:

[..]
Zeker, heb een best wel lange huiskamer van bijna 10 meter, de helft is een gym, met bokszak, hometrainer, barbells, dumbbells, halterbank, spinningbike en nog wat spul. Dan hoef ik niet eerst naar een externe gym voor het sporten, lekker laagdrempelig. En heb gelukkig ook de discipline. ;)
Dat laatste is wel essentieel ja! Als ik zulke spullen in mijn woonkamer had staan, dan deden al die toestellen vermoedelijk dienst als plantentafel / postvak / wasgoedhouder / poppentheater en voelde ik me de hele dag crappy schuldig als ik ernaar keek :')
  maandag 13 september 2021 @ 08:18:20 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_201334954
Wat klote zeg mini ;( was ie wel verzekerd?
Ik heb echt zoveel gestolen fietsen gehad. En dan was ie weer niet verzekerd, of wel verzekerd maar niet op slot. Godsamme wat ben ik veel boos geweest.
disclaimer
  maandag 13 september 2021 @ 08:20:11 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_201334964
400 gram plus na gisteren, valt me nog mee. Uiteraard wel 2 stukken taart gehad en een fles bubbels. En een wakker kind tussen 00:30 en 03:45. Dus ik ga nu even wat hoofden afbijten brb.
disclaimer
pi_201335089
Nou @SQ de fiets was wel nieuw-ish (had 'm nu een paar maanden) maar wel een cheap model van een euro of tweehonderd maar hij fietste wel erg lekker. En ik baal vooral van het best wel dure recent van mijn moeder gekregen fietszitje voor mijn koter. }:| En nope, niks verzekerd want laks. Het zij zo. Deze week maar even een andere fiets regelen want ik begon eindelijk van mijn fietshekel af te raken en zulks wil ik nu wel doorpakken :+

Lijst!
T: Twee keer koffie met melk
B: Acht kilometer temporun hardlopen
D: https://thewoksoflife.com/eggplant-unagi/ met sushirijst en spitskoolsla met wasabimayo. Mogelijk nog wat zeewiersalade als ik zin heb om naar de visboer te gaan. Bramen en mango toe.

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 13-09-2021 08:43:31 ]
pi_201335096
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
400 gram plus na gisteren, valt me nog mee. Uiteraard wel 2 stukken taart gehad en een fles bubbels. En een wakker kind tussen 00:30 en 03:45. Dus ik ga nu even wat hoofden afbijten brb.
Oef, sterkte daarmee! :* Wat zit er aan kcals in een kinderhoofdje? >:)
pi_201335241
Even jompelen voor Domino's! 3,99 p/s bij afhalen, vrijdag pizzadag *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201335264
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 07:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Aha, ik ken je nog uit mijn korte verblijf in CUL van een aantal jaar geleden
Oh ja! :D Ik dacht eerder al: ik kén die naam O+
pi_201335311
<edit, verkeerd topic>
  maandag 13 september 2021 @ 09:11:43 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_201335420
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Even jompelen voor Domino's! 3,99 p/s bij afhalen, vrijdag pizzadag *O*
Verkeerde topic ;)
disclaimer
pi_201335624
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
Ai, dat zijn altijd zure nachten, vooral ook nog na een feestje. Sterkte ermee!
pi_201335783
O: kwark, fruit, lijnzaad
L: wrap met huttenkase, avocado, gekookt ei en zalm
T: Evergreen, komkommer, walnoot, hopelijk geen impulsaankoop onderweg
A: Onbekend. Wellicht dahl of een chili uit de weckvoorraad of iets uit het TGTG-pakket.
Spoilers!
pi_201336343
@Lucky_Strike Evergreen, wat retro! :D Die heb ik volgens mij voor het laatst gegeten in de brugklas :)
pi_201336346
Wat ontzettend balen van je fiets, @minilot -O-
Wat een rotnacht @SQ

OK, twee keer uit eten geweest, met heerlijke toetjes, dus tja :')
Gisteren wel weer een goede dag gehad en vandaag gaan we daarmee verder.

O: volkoren cracker met gekookt ei
T: skyr met aardbeien
L: ik denk 2 volkoren boterhammen, een met oude kaas en een met pindakaas
T: nootjes + appel
D: Ik denk de risotto die dochter maakt, dus maar niet te veel eten. Veel broccoli, maar ook cheddar
B: uur HIIT + boksen, net gedaan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201336368
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:25 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Evergreen, wat retro! :D Die heb ik volgens mij voor het laatst gegeten in de brugklas :)
Herkenbaar! Ik heb ze herontdekt en ze bevallen prima voor onderweg eigenlijk.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')