Fietsen stelenquote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Nou, schrap de B van tweeëntwintig kilometer fietsen maar uit mijn lijst, want mijn fiets is zojuist gestolen![]()
En ik dacht nog, ik kan bergen vage gerechten eten + wijn erbij want dat fiets ik er toch wel weer af
Dubbel slot erop zelfs. Maar ze hadden gewoon het fietsnietje doorgezaagdquote:
Klopt. Bij mij ook. Maar als ik bijv 'maar' 0.3 kg ben afgevallen ben ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij kan zijn met alle progressie. En als er niks af is of omhoog bent ik echt chagrijnig, zelfs als ik de oorzaak prima weet.quote:Op zondag 12 september 2021 18:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik merk ook dat het veel invloed heeft op mijn humeur, maar ook dus ten positieve. Als ik dan (significant) ben afgevallen, kan mijn dag niet meer stuk!Is ook erg motiverend.
quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Nou, schrap de B van tweeëntwintig kilometer fietsen maar uit mijn lijst, want mijn fiets is zojuist gestolen![]()
Dubbel slot en alsnog gestolen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dubbel slot erop zelfs. Maar ze hadden gewoon het fietsnietje doorgezaagdMatig hoor, ik keek zowaar serieus uit naar het nachtelijk huiswaarts fietsen!
Crapquote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
En ik dacht nog, ik kan bergen vage gerechten eten + wijn erbij want dat fiets ik er toch wel weer af
Zeker, heb een best wel lange huiskamer van bijna 10 meter, de helft is een gym, met bokszak, hometrainer, barbells, dumbbells, halterbank, spinningbike en nog wat spul. Dan hoef ik niet eerst naar een externe gym voor het sporten, lekker laagdrempelig. En heb gelukkig ook de discipline.quote:
Ja, met een klein beetje afgevallen zijn herken ik dat ook wel eigenlijk ja. Wil gewoon minstens een kilo zien, zo niet dan is het balen geblazen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij ook. Maar als ik bijv 'maar' 0.3 kg ben afgevallen ben ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij kan zijn met alle progressie. En als er niks af is of omhoog bent ik echt chagrijnig, zelfs als ik de oorzaak prima weet.
Sh*t wat irritant zeg!quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Dat laatste is wel essentieel ja! Als ik zulke spullen in mijn woonkamer had staan, dan deden al die toestellen vermoedelijk dienst als plantentafel / postvak / wasgoedhouder / poppentheater en voelde ik me de hele dag crappy schuldig als ik ernaar keekquote:Op maandag 13 september 2021 07:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zeker, heb een best wel lange huiskamer van bijna 10 meter, de helft is een gym, met bokszak, hometrainer, barbells, dumbbells, halterbank, spinningbike en nog wat spul. Dan hoef ik niet eerst naar een externe gym voor het sporten, lekker laagdrempelig. En heb gelukkig ook de discipline.
Oef, sterkte daarmee!quote:Op maandag 13 september 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
400 gram plus na gisteren, valt me nog mee. Uiteraard wel 2 stukken taart gehad en een fles bubbels. En een wakker kind tussen 00:30 en 03:45. Dus ik ga nu even wat hoofden afbijten brb.
Oh ja!quote:Op zondag 12 september 2021 07:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, ik ken je nog uit mijn korte verblijf in CUL van een aantal jaar geleden
Verkeerde topicquote:Op maandag 13 september 2021 08:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Even jompelen voor Domino's! 3,99 p/s bij afhalen, vrijdag pizzadag
Ai, dat zijn altijd zure nachten, vooral ook nog na een feestje. Sterkte ermee!quote:Op maandag 13 september 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
400 gram plus na gisteren, valt me nog mee. Uiteraard wel 2 stukken taart gehad en een fles bubbels. En een wakker kind tussen 00:30 en 03:45. Dus ik ga nu even wat hoofden afbijten brb.
Herkenbaar! Ik heb ze herontdekt en ze bevallen prima voor onderweg eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 10:25 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Evergreen, wat retro!Die heb ik volgens mij voor het laatst gegeten in de brugklas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |