abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201294992
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef Holyme het volgende:

[..]
Je weegt 1x per week? Dat zou ik niet fijn vinden, omdat ik dan geen zicht heb op natuurlijke schommelingen, keertje zouter gegeten, richting tijd van de maand, ... Dus misschien ben je wel afgevallen en laat de weegschaal het vandaag niet zien, al is het voornaamste inderdaad wat je als laatste zegt. Goed bezig! ^O^
En hoe vaak weeg jij eigenlijk?
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201295034
Ik weeg soms elke dag, soms 1x per week of 5 dagen. Eigenlijk alleen maar als ik me 'slank' voel :P
pi_201295115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:30 schreef SilverEyes het volgende:
Ik weeg soms elke dag, soms 1x per week of 5 dagen. Eigenlijk alleen maar als ik me 'slank' voel :P
Lol, zo ging dat bij mij ook een tijdje, dus herkenbaar. En op die dagen dat je je dikker voelt het liefst maar 'de kop in het zand'! :D
pi_201295196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:27 schreef Sangha het volgende:

[..]
En hoe vaak weeg jij eigenlijk?
Elke ochtend :P Doe dat al jaren, bevalt prima. Is het enige wat ik nog track, slaap + gewicht. Geeft me ook inzicht in dingen als cyclus, of als mijn lijf even in de war is (zoals nu).
pi_201295242
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:41 schreef Holyme het volgende:

[..]
Elke ochtend :P Doe dat al jaren, bevalt prima. Is het enige wat ik nog track, slaap + gewicht. Geeft me ook inzicht in dingen als cyclus, of als mijn lijf even in de war is (zoals nu).
Ok, nou klinkt wel plausibel zo ja. Ik denk dat het voor mij niet goed is, dat gewicht wiebelt teveel denk ik en ik dus zelf ook met de gedachten / conclusies die ik eraan verbind. :{
pi_201295698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:
Veel plezier Mini! *O*

Bijslaaps vandaag :Z

O: Calvé pindakaas reepje
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
D: Twisterfries en chili cheese nuggets (6stks) uit de oven + bakje rauwkost
T: Bakje chips en glas fris (filmavondje O+ )
Ik zit zó vol dat ik de chips lekker kan skippen vanavond :Y
Had nog extra nuggets omdat kind ze te pittig vond. En een handje patat en de bak salade. Burp :Y)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201295779
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:44 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ok, nou klinkt wel plausibel zo ja. Ik denk dat het voor mij niet goed is, dat gewicht wiebelt teveel denk ik en ik dus zelf ook met de gedachten / conclusies die ik eraan verbind. :{
Dat had ik vroeger ook, inmiddels gelukkig zelden meer :) Doen wat voor je werkt!
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:22:22 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201295966
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:18 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ja ik weeg eens per week, soms een keer meer als ik denk te merken dat ik afgevallen ben, dan ben ik gewoon benieuwd. ;) Ja wat je zegt klopt denk ik wel, thanx, ik voel me namelijk wel afgevallen. Merk het ook aan kleding enzo. :)
Anders misschien ook gaan meten? Ik meet vaker mijn buikomtrek dan ik op de weegschaal sta en daar kan ik echt aan zien dat ik afval ook al werkt de weegschaal dan niet mee. Ik ben nu ook zwaarder bijvoorbeeld omdat ik vocht vast hou maar wel een centimeter kwijt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201296341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Anders misschien ook gaan meten? Ik meet vaker mijn buikomtrek dan ik op de weegschaal sta en daar kan ik echt aan zien dat ik afval ook al werkt de weegschaal dan niet mee. Ik ben nu ook zwaarder bijvoorbeeld omdat ik vocht vast hou maar wel een centimeter kwijt.
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring. ;)
pi_201296380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring. ;)
Even vraagje: drink je genoeg? Want om vocht kwijt te raken moet je o.a. goed blijven drinken
pi_201296403
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Even vraagje: drink je genoeg? Want om vocht kwijt te raken moet je o.a. goed blijven drinken
Ja zeker; 2 liter water per dag, een glas melk, 2 koffie en een glaasje zero limonade. :)
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:45:19 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201296430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:

[..]
Zou heel goed kunnen inderdaad!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 11 september 2021 @ 07:57:51 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_201303175
Kilootje gedropt _O_ en 2,5 vakantiekilo lichter sinds maandag. SHED ALL THE FLUIDS.
Moet ook zeggen dat het echt serieus lang geleden was dat ik 5 aaneengesloten dagen mooi onder de 2000 kcals was gebleven.
disclaimer
pi_201303771
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:57 schreef SQ het volgende:
Kilootje gedropt _O_ en 2,5 vakantiekilo lichter sinds maandag. SHED ALL THE FLUIDS.
Moet ook zeggen dat het echt serieus lang geleden was dat ik 5 aaneengesloten dagen mooi onder de 2000 kcals was gebleven.
Goed bezig. Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen
pi_201304105
Nice SQ, lijkt me lastig als je ineens weer lager moet gaan zitten met kcal.

Hier ook een vochtdrop (van 1.4kg, jezus, nieuw record denk ik), ben blij dat mijn wc vlakbij mijn bed is :')
pi_201304219
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:49 schreef Holyme het volgende:
Nice SQ, lijkt me lastig als je ineens weer lager moet gaan zitten met kcal.

Hier ook een vochtdrop (van 1.4kg, jezus, nieuw record denk ik), ben blij dat mijn wc vlakbij mijn bed is :')
Ik moet standaard minimaal 1 keer en de meeste nachten wel 2 keer, zo blij dat ik geen trap meer af hoef zoals vroeger.
pi_201304249
Hier vanochtend toch ook weer gewogen, en weer -0.4. Dat betekent dat ik nu onder de 125 ben (begonnen op 132 ;( ). Eerste doel gehaald! Nu op naar de 119, dan heb ik een BMI onder de 40. We komen er wel :Y
pi_201304274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef SilverEyes het volgende:
Hier vanochtend toch ook weer gewogen, en weer -0.4. Dat betekent dat ik nu onder de 125 ben (begonnen op 132 ;( ). Eerste doel gehaald! Nu op naar de 119, dan heb ik een BMI onder de 40. We komen er wel :Y
Het beweegt de goede kant op. Die (relatief)wat kleinere doelen werken best fijn he? Hoe lang heb je over het eerste doel gedaan en hoe beviel het?
pi_201304379
O: 2 witte bolletjes met vega filet americain
L: Kwark/fruit/lijnzaad
T: Banaan
D: Opbakaardappeltjes, spinaziekaas-rondo en rode bieten
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201304477
Fluid drops for the win, luitjes! *O*

Score op de weegschaal na thuisfeestje gisteren een schamele 58,2 wat gezien de inname verrassend meevalt :7

@Lonaa hoe is het bij jou afgelopen en succes vandaag! _O_
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 11 september 2021 @ 10:29:47 #71
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201304495
Geen fluid drop hier, maar wel weer 2 kilo kwijt.
Zelfs na een dubbelcheck, aangezien ik het na 1 keer wegen niet geloofde… *O*

En @Declan-Harp, bedankt voor de pindakaas reep tip!
pi_201304496
Lijst :O

B: 8 km rustig hardlopen
T: Paar stuks koffie met halfvolle melk
D: Groentensoep, volkoren broodje, yoghurt met honing en pompoenpitten, boel verse ananas
pi_201304504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het beweegt de goede kant op. Die (relatief)wat kleinere doelen werken best fijn he? Hoe lang heb je over het eerste doel gedaan en hoe beviel het?
Ik ben op 20 juli de confrontatie met de weegschaal aangegaan. Toen een dag gejankt ( :') ), daarna begonnen met wandelen. Tussendoor nog op vakantie en sinds 9 augustus echt bezig met voeding tracken etc. Heb eind oktober een event waarop ik graag zo licht mogelijk wil zijn. Na die tijd mag het wat mij betreft wel langzamer gaan. Liever langzaam, maar duurzaam, dan snel en jojo'end. Dat laatste heb ik de afgelopen 5 jaar wel genoeg gedaan.
pi_201304846
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Geen fluid drop hier, maar wel weer 2 kilo kwijt.
Zelfs na een dubbelcheck, aangezien ik het na 1 keer wegen niet geloofde… *O*
W00t! *O*
pi_201304861
Even iets anders, zijn er mensen die na dit topic door willen schuiven naar gezond slank? Ik zou die reeks wel willen opgraven, maar niet om daar een monoloog te beginnen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')