abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2021 @ 20:40:26 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201283885
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 september 2021 @ 20:40:43 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201283899
30 Kilometer gefietst door de polder.
Nog wel wat extra calorieën gehapt door laagvliegende muggen… :r
pi_201284449
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Meteen overstappen op een insectendieet is wat rigoreus hoor
pi_201287455
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat goed! En jakkes! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_201287459
Lijst:

B: Net drie kwartier sprintintervallen hardgelopen, zo nog Perfect Posture-appje
D: Schamel kopje zoeteaardappelsoep met maïsbroodje en mango toe, want..
T: Van alles, want we cateren in ons huis de verjaardag van mijn middenin een verhuizing zittende schoonmoeder. Dus sowieso taart. En wijn. En dan eens zien van hoeveel snacks ik af kan blijven :) Ik heb expres vooral veel dingen met vlees en kaas in huis gehaald dus ik moet mezelf vandaag maar even in een veganistische mindset zien te krijgen :+
pi_201287632
Veel plezier Mini! *O*

Bijslaaps vandaag :Z

O: Calvé pindakaas reepje
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
D: Twisterfries en chili cheese nuggets (6stks) uit de oven + bakje rauwkost
T: Bakje chips en glas fris (filmavondje O+ )
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201287916
Geen verschil op de weegschaal, maar wel ongesteld. Ik ben in de overgang, dus het is nogal onregelmatig zowel in wanneer als hoeveel. Aangezien ik nu ook wat buikpijn heb, vermoed ik deze keer iets wat echt op een menstruatie zal lijken.

Vanavond ga ik uit eten, met mjin vader en zusje. Anderhalf jaar geleden, net voor corona, gaven we hem voor zijn verjaardag "een etentje met zijn dochters" bij een restaurant naar keuze. Eindelijk kan dat worden uitgevoerd, dus dat gaan we vanavond maar eens doen! Morgen ook nog een keer, want 15 jaar geregisreerd partners. En dan hoop ik dat na het weekend de menstruatie weer over is, en dan ga ik weer vol goede moed, en voorlopig zonder etentjes, tegenaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:10:51 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_201287946
Veel plezier miss_sly!

Ik haal zelf zondag level 40, dus dan zal het ook wel niet geheel netjes binnen de lijntjes zijn. Gelukkig al wel weer anderhalve kilo vakantie / cyclusballast uitgeplast, voelt net weer een tikje comfortabeler.
disclaimer
pi_201288013
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef SQ het volgende:
Veel plezier miss_sly!

Ik haal zelf zondag level 40, dus dan zal het ook wel niet geheel netjes binnen de lijntjes zijn. Gelukkig al wel weer anderhalve kilo vakantie / cyclusballast uitgeplast, voelt net weer een tikje comfortabeler.
Dank!

Dat is een mooi feestje, 40. Ga je het ook groots vieren?
pi_201288048
Smakelijk en vast gefeliciteerd mini, miss sly en SQ! *O*

Ik ga vandaag even heel veel drinken, mijn lijf is van mening dat er nog wel 1.3 kg in een dag bij kon. Serieus, wtf is dit dan.
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:21:45 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_201288054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dank!

Dat is een mooi feestje, 40. Ga je het ook groots vieren?
Ik wilde het aanvankelijk wel, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te laks ben geweest om iets te organiseren :') dus nu maar gewoon wat familie op de koffie en bbq.
Ah well, age is just a number ;)
disclaimer
pi_201288070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef SQ het volgende:
Veel plezier miss_sly!

@Deisyy en ik heten je welkom in de 40+ sc vanaf zondag *O*
pi_201288076
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:21 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik wilde het aanvankelijk wel, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te laks ben geweest om iets te organiseren :') dus nu maar gewoon wat familie op de koffie en bbq.
Ah well, age is just a number ;)
O, haha, dat ben ik ieder jaar, dus dat herken ik wel. En ook daarmee stijgt dat getalletje gewoon ieder jaar. Zelfs toen ik 50 werd heb ik er niets aan gedaan. Ik vind het wel best.
pi_201288081
O: kwark, kruisbes, lijnzaad, havermout
T: 2 crackers met cashewspread en mangosambal
L: paprikasoep, volkoren boterham met hummus
T: bakje chipjes, komkommer
A: courgettequiche met hummus en koolsla
T: 3 blokjes chocolade

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-09-2021 09:56:01 ]
Spoilers!
pi_201288097
Hier nog een week vakantie, er wordt goed van genoten. :9

Vandaag in ieder geval:
O: skyr met bramen en vlokken
L: tunamelt :9
D: kalfskarbonade, aardappels, groente. Moet nog even nadenken over de details.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:26:19 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_201288099
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef MCH het volgende:

[..]
@:deisyy en ik heten je welkom in de 40+ sc vanaf zondag *O*
Oh yes! Ik mag weer bij een clubje!!
disclaimer
pi_201288192
Ik sluit in december aan, qua veertig :Y Zonder viering want grondige verjaardagshekel :7
pi_201288198
Feli miss sly en SQ! *O*

Beroerd geslapen vannacht ,ontzettend benauwd hier. Zo eerst even fysio en dan afkoelen in het zwembad.

Lijstje:
O:havermout+blauwe bessen
T: cracker met kaas
L/T: salade met paar boterhammen
D: nog geen idee, moet nog even bedenken
T: kwark
B: half uurtje wandelen
S: uurtje zwemmen
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:41:08 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_201288201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:40 schreef minilot het volgende:
Ik sluit in december aan, qua veertig :Y Zonder viering want grondige verjaardagshekel :7
Oh ja het gaat me ook niet zozeer om de verjaardag hoor, maar ik hou wel van feestjes en borrelen en alles :Y)
disclaimer
pi_201288218
Hier ook bizar benauwd: als je in september om 04:00 naar buiten stapt om wat te gaan hollen dan verwacht je niet dat je na tweeënhalve minuut al druipt van het zweet 8)7
pi_201288308
Gefeliciteerd miss_sly en SQ! *O* :*

@minilot het is echt vies benauwd buiten, ik zweet ook alweer als een otter van enkel een half uur wandelen :r

Ik scoorde een spicy mango salade met 35% korting, dus die eet ik bij m'n D O+
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:06:34 #22
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201288466
Moeeeee dus ik doe lekker niks vandaag.

O: Chiazaadpudding met pindakaas
L: Wraps met hummus
T: Notenreep
D: Falafel salade
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201290648
Ja, ik moet actiever m'n eiwitten omhoog gaan gooien. Snackbuien. :')

Vanmiddag een relatief relaxed rondje in de sportschool, zondag moet ik hier opdraven en daar wil ik geen spierpijn bij. En nee, ik snap mezelf ook niet helemaal. :')

Verder vanavond pizzadag en morgenavond een verjaardagsbezoek, maar bij die laatste ga ik het rustig houden qua alcohol ivm de zondag ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 september 2021 @ 12:02:35 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_201290668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:

Vanmiddag een relatief relaxed rondje in de sportschool, zondag moet ik hier opdraven en daar wil ik geen spierpijn bij. En nee, ik snap mezelf ook niet helemaal. :')

Verder vanavond pizzadag en morgenavond een verjaardagsbezoek, maar bij die laatste ga ik het rustig houden qua alcohol ivm de zondag ook. :+
oeh bikkel. Hoeveel km ga je doen?
disclaimer
pi_201290738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:02 schreef SQ het volgende:

[..]
oeh bikkel. Hoeveel km ga je doen?
De 6km, m'n sportclubje heeft een eigen startvak. En dat vind ik qua obstakels ook wel zat. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201291620
Ik kreeg vandaag een mooie jurk via Vinted binnen. De maat was een beetje een gok, het kon 2 kanten uitgaan: of hij past nu en ik heb er een half jaar plezier van of optie 2 waarbij hij nu nog net te strak zit maar ik ‘m vanaf komend voorjaar jarenlang kan blijven dragen. Het werd optie 2.
Op naar dat gezonde bmi ~O>
pi_201292096
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:

Ja ik overweeg dus wel 'even een borrel misschien' aan het eind van de middag/avond, maar ik ken ook mijn ruggegraat dus mja mja. :')

Wil morgen toch eigenlijk wel niet-brak zijn. Het is maar 6x iets op tillen maar ik wil dat wel graag goed doen. :+
pi_201292267
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik overweeg dus wel 'even een borrel misschien' aan het eind van de middag/avond, maar ik ken ook mijn ruggegraat dus mja mja. :')

Wil morgen toch eigenlijk wel niet-brak zijn. Het is maar 6x iets op tillen maar ik wil dat wel graag goed doen. :+
Wat zou je iemand anders aanraden die morgen een wedstrijd moet tillen? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201292296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat zou je iemand anders aanraden die morgen een wedstrijd moet tillen? :+
"Is niet heel verstandig"
pi_201292317
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:50 schreef Lonaa het volgende:

"Is niet heel verstandig"
Ik vind dat verstandig advies :Y

Ik hoop wel dat je een super dag hebt morgen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201292353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind dat verstandig advies :Y

Ik hoop wel dat je een super dag hebt morgen O+
Maar ook saai advies. ;(
pi_201292363
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:54 schreef Lonaa het volgende:

Maar ook saai advies. ;(
Ik ben meer van het type saai & degelijk dan van het feesten & bier. Dus dan krijg je ook saai advies 8-) Maar mórgen kan je toch naderhand lekker feesten & bier doen?
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:59:01 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_201292401
Lonaa, ga gewoon op tijd naar bed en pak je borrel morgen na je wedstrijd. Dan smaakt ie écht beter ;)
disclaimer
pi_201292453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben meer van het type saai & degelijk dan van het feesten & bier. Dus dan krijg je ook saai advies 8-) Maar mórgen kan je toch naderhand lekker feesten & bier doen?
Zeker, and I will. :7
pi_201292459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:59 schreef SQ het volgende:
Lonaa, ga gewoon op tijd naar bed en pak je borrel morgen na je wedstrijd. Dan smaakt ie écht beter ;)
Ja, moest gewoon even zeuren. :7
pi_201292651
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, het blijft altijd een beetje flauw, dat moeten kiezen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201292730
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, het blijft altijd een beetje flauw, dat moeten kiezen. _O-
Dit is wel precies waarom ik niet heel fit/goed/dun ben. Heb ook maar soort van besloten dat ik alle 3 wel nastreef maar zonder de "heel erg "
pi_201293023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dit is wel precies waarom ik niet heel fit/goed/dun ben. Heb ook maar soort van besloten dat ik alle 3 wel nastreef maar zonder de "heel erg "
Check. Daarom heb ik al jaren geaccepteerd dat m'n weekenden qua inname gewoon troep zijn. :+

En als ik braaf blijf bewegen en doordeweeks niet óók troep eet, och.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201293576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Check. Daarom heb ik al jaren geaccepteerd dat m'n weekenden qua inname gewoon troep zijn. :+

En als ik braaf blijf bewegen en doordeweeks niet óók troep eet, och.
Ja, herken wel. :Y

Al was ik wel van plan om na de vakantie (volgende week laatste week) actiever op te letten, toch een tekort te creeeren om toch nog wel wat kilo's af te vallen. Denk dat ik daar gelukkiger mee ben en dat het m'n sportprestaties ten goede komt. :7
pi_201293663
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, herken wel. :Y

Al was ik wel van plan om na de vakantie (volgende week laatste week) actiever op te letten, toch een tekort te creeeren om toch nog wel wat kilo's af te vallen. Denk dat ik daar gelukkiger mee ben en dat het m'n sportprestaties ten goede komt. :7
Wederom, check. _O-

Afgelopen week weer écht begonnen met actiever op m'n eten te letten en weer echte regelmaat in m'n sporten te brengen. Daarom moet ik straks ook, ik wil de gewoonte van het heengaan niet meteen saboteren omdat ik wat geklauter van plan ben. Hoogstens wissel ik m'n maandagavondtraining met een rondje sportschool (al doet de maandagavondtrainer dus mee zondag, dus die zal heus wel een beetje genade hebben dan).

Alleen mentaal ben ik nog niet toe aan eiwitten in de vorm van shakes, maar ik zie ook niet echt andere opties, dus meh. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201293672
@Lonaa, gewoon niet zuipen maar een lijntje van het één of ander en tot morgen blijven doorpakken: ook een gezellige avond, intensere sportprestaties én goed voor het kwijtraken van een paar kilo's. Win-win-win. :7
#geensaaiadvies
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:39:48 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201293700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:38 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa, gewoon niet zuipen maar een lijntje van het één of ander en tot morgen blijven doorpakken: ook een gezellige avond, intensere sportprestaties én goed voor het kwijtraken van een paar kilo's. Win-win-win. :7
#geensaaiadvies
_O-
pi_201293721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:38 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa, gewoon niet zuipen maar een lijntje van het één of ander en tot morgen blijven doorpakken: ook een gezellige avond, intensere sportprestaties én goed voor het kwijtraken van een paar kilo's. Win-win-win. :7
#geensaaiadvies
Ja dit is ook al wel door mijn hoofd gegaan. :') :@

Zou waarschijnlijk ook helpen om mentale til-plateau te doorbreken morgen, want met een lijn of wat coke in de neus geloof ik wel echt echt dat ik het kan. :')
pi_201293736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wederom, check. _O-

Afgelopen week weer écht begonnen met actiever op m'n eten te letten en weer echte regelmaat in m'n sporten te brengen. Daarom moet ik straks ook, ik wil de gewoonte van het heengaan niet meteen saboteren omdat ik wat geklauter van plan ben. Hoogstens wissel ik m'n maandagavondtraining met een rondje sportschool (al doet de maandagavondtrainer dus mee zondag, dus die zal heus wel een beetje genade hebben dan).

Alleen mentaal ben ik nog niet toe aan eiwitten in de vorm van shakes, maar ik zie ook niet echt andere opties, dus meh. :')
Ik vind vloeibare eiwitten sowieso iets waar ik niet heel blij van wordt. Shakes maar ook kwark/skyr eet ik gewoon niet regelmatig genoeg want best wel tegen heug en meug. Heb wel repen van MyProtein en dat gaat beter.
pi_201293779
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind vloeibare eiwitten sowieso iets waar ik niet heel blij van wordt. Shakes maar ook kwark/skyr eet ik gewoon niet regelmatig genoeg want best wel tegen heug en meug. Heb wel repen van MyProtein en dat gaat beter.
Ja, ik heb ook wel wat repen, maar een hoop is dankzij domme darmen geen langdurige optie. :')

Oh well. Meer spier = meer verbranden = meer mogen eten, toch? Kan er ook wel een mottige shake bij. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201293781
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja dit is ook al wel door mijn hoofd gegaan. :') :@
Weet ik toch :*

Veganistische aanpak schoonfamilieverjaardag nu al in puin. :X Bij het voorbereiden van diverse hartige hapjes van alles al shizzle voorgeproefd :') Zodanig dat ik het avondeten misschien maar gewoon oversla straks en direct doorstoom naar de koffie met taart :O
pi_201293813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, ik heb ook wel wat repen, maar een hoop is dankzij domme darmen geen langdurige optie. :')

Oh well. Meer spier = meer verbranden = meer mogen eten, toch? Kan er ook wel een mottige shake bij. :')
Muffe drekzooi :r

Vanaf volgende week, beloofd. :r
pi_201294559
Deze week niet afgevallen; goed aan de calorieën gehouden, veel bewogen, dus er was echt een calorie-tekort, maar het heeft zich niet vertaald in minder wegen. :{ Ik voelde wel even teleurstelling maar heb me herpakt.

Het blijft mysterieus en apart hoe een lichaam kan reageren en dat het niet zo makkelijk is te berekenen zoals vaak wordt gedacht. Er zijn zoveel extra zaken die meewegen of je al dan niet aankomt of afvalt.

Feit is wel dat kleding losser zit en dat het slaapapneu-masker-riempje weer strakker moest en dat mijn bloedwaarden en glucosewaarden sterk waren verbeterd, en daar is ook veel voor te zeggen. Dus vooral zo door gaan! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201294661
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:46 schreef Sangha het volgende:
Deze week niet afgevallen; goed aan de calorieën gehouden, veel bewogen, dus er was echt een calorie-tekort, maar het heeft zich niet vertaald in minder wegen. :{ Ik voelde wel even teleurstelling maar heb me herpakt.

Het blijft mysterieus en apart hoe een lichaam kan reageren en dat het niet zo makkelijk is te berekenen zoals vaak wordt gedacht. Er zijn zoveel extra zaken die meewegen of je al dan niet aankomt of afvalt.

Feit is wel dat kleding losser zit en dat het slaapapneu-masker-riempje weer strakker moest en dat mijn bloedwaarden en glucosewaarden sterk waren verbeterd, en daar is ook veel voor te zeggen. Dus vooral zo door gaan! ^O^
Je weegt 1x per week? Dat zou ik niet fijn vinden, omdat ik dan geen zicht heb op natuurlijke schommelingen, keertje zouter gegeten, richting tijd van de maand, ... Dus misschien ben je wel afgevallen en laat de weegschaal het vandaag niet zien, al is het voornaamste inderdaad wat je als laatste zegt. Goed bezig! ^O^
pi_201294872
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef Holyme het volgende:

[..]
Je weegt 1x per week? Dat zou ik niet fijn vinden, omdat ik dan geen zicht heb op natuurlijke schommelingen, keertje zouter gegeten, richting tijd van de maand, ... Dus misschien ben je wel afgevallen en laat de weegschaal het vandaag niet zien, al is het voornaamste inderdaad wat je als laatste zegt. Goed bezig! ^O^
Ja ik weeg eens per week, soms een keer meer als ik denk te merken dat ik afgevallen ben, dan ben ik gewoon benieuwd. ;) Ja wat je zegt klopt denk ik wel, thanx, ik voel me namelijk wel afgevallen. Merk het ook aan kleding enzo. :)
pi_201294992
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef Holyme het volgende:

[..]
En hoe vaak weeg jij eigenlijk?
pi_201295034
Ik weeg soms elke dag, soms 1x per week of 5 dagen. Eigenlijk alleen maar als ik me 'slank' voel :P
pi_201295115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:30 schreef SilverEyes het volgende:
Ik weeg soms elke dag, soms 1x per week of 5 dagen. Eigenlijk alleen maar als ik me 'slank' voel :P
Lol, zo ging dat bij mij ook een tijdje, dus herkenbaar. En op die dagen dat je je dikker voelt het liefst maar 'de kop in het zand'! :D
pi_201295196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:27 schreef Sangha het volgende:

[..]
En hoe vaak weeg jij eigenlijk?
Elke ochtend :P Doe dat al jaren, bevalt prima. Is het enige wat ik nog track, slaap + gewicht. Geeft me ook inzicht in dingen als cyclus, of als mijn lijf even in de war is (zoals nu).
pi_201295242
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:41 schreef Holyme het volgende:

[..]
Elke ochtend :P Doe dat al jaren, bevalt prima. Is het enige wat ik nog track, slaap + gewicht. Geeft me ook inzicht in dingen als cyclus, of als mijn lijf even in de war is (zoals nu).
Ok, nou klinkt wel plausibel zo ja. Ik denk dat het voor mij niet goed is, dat gewicht wiebelt teveel denk ik en ik dus zelf ook met de gedachten / conclusies die ik eraan verbind. :{
pi_201295698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:
Veel plezier Mini! *O*

Bijslaaps vandaag :Z

O: Calvé pindakaas reepje
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
D: Twisterfries en chili cheese nuggets (6stks) uit de oven + bakje rauwkost
T: Bakje chips en glas fris (filmavondje O+ )
Ik zit zó vol dat ik de chips lekker kan skippen vanavond :Y
Had nog extra nuggets omdat kind ze te pittig vond. En een handje patat en de bak salade. Burp :Y)
pi_201295779
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:44 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ok, nou klinkt wel plausibel zo ja. Ik denk dat het voor mij niet goed is, dat gewicht wiebelt teveel denk ik en ik dus zelf ook met de gedachten / conclusies die ik eraan verbind. :{
Dat had ik vroeger ook, inmiddels gelukkig zelden meer :) Doen wat voor je werkt!
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:22:22 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201295966
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:18 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ja ik weeg eens per week, soms een keer meer als ik denk te merken dat ik afgevallen ben, dan ben ik gewoon benieuwd. ;) Ja wat je zegt klopt denk ik wel, thanx, ik voel me namelijk wel afgevallen. Merk het ook aan kleding enzo. :)
Anders misschien ook gaan meten? Ik meet vaker mijn buikomtrek dan ik op de weegschaal sta en daar kan ik echt aan zien dat ik afval ook al werkt de weegschaal dan niet mee. Ik ben nu ook zwaarder bijvoorbeeld omdat ik vocht vast hou maar wel een centimeter kwijt.
pi_201296341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Anders misschien ook gaan meten? Ik meet vaker mijn buikomtrek dan ik op de weegschaal sta en daar kan ik echt aan zien dat ik afval ook al werkt de weegschaal dan niet mee. Ik ben nu ook zwaarder bijvoorbeeld omdat ik vocht vast hou maar wel een centimeter kwijt.
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring. ;)
pi_201296380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring. ;)
Even vraagje: drink je genoeg? Want om vocht kwijt te raken moet je o.a. goed blijven drinken
pi_201296403
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Even vraagje: drink je genoeg? Want om vocht kwijt te raken moet je o.a. goed blijven drinken
Ja zeker; 2 liter water per dag, een glas melk, 2 koffie en een glaasje zero limonade. :)
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:45:19 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201296430
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:

[..]
Zou heel goed kunnen inderdaad!
  zaterdag 11 september 2021 @ 07:57:51 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_201303175
Kilootje gedropt _O_ en 2,5 vakantiekilo lichter sinds maandag. SHED ALL THE FLUIDS.
Moet ook zeggen dat het echt serieus lang geleden was dat ik 5 aaneengesloten dagen mooi onder de 2000 kcals was gebleven.
disclaimer
pi_201303771
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:57 schreef SQ het volgende:
Kilootje gedropt _O_ en 2,5 vakantiekilo lichter sinds maandag. SHED ALL THE FLUIDS.
Moet ook zeggen dat het echt serieus lang geleden was dat ik 5 aaneengesloten dagen mooi onder de 2000 kcals was gebleven.
Goed bezig. Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen
pi_201304105
Nice SQ, lijkt me lastig als je ineens weer lager moet gaan zitten met kcal.

Hier ook een vochtdrop (van 1.4kg, jezus, nieuw record denk ik), ben blij dat mijn wc vlakbij mijn bed is :')
pi_201304219
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:49 schreef Holyme het volgende:
Nice SQ, lijkt me lastig als je ineens weer lager moet gaan zitten met kcal.

Hier ook een vochtdrop (van 1.4kg, jezus, nieuw record denk ik), ben blij dat mijn wc vlakbij mijn bed is :')
Ik moet standaard minimaal 1 keer en de meeste nachten wel 2 keer, zo blij dat ik geen trap meer af hoef zoals vroeger.
pi_201304249
Hier vanochtend toch ook weer gewogen, en weer -0.4. Dat betekent dat ik nu onder de 125 ben (begonnen op 132 ;( ). Eerste doel gehaald! Nu op naar de 119, dan heb ik een BMI onder de 40. We komen er wel :Y
pi_201304274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef SilverEyes het volgende:
Hier vanochtend toch ook weer gewogen, en weer -0.4. Dat betekent dat ik nu onder de 125 ben (begonnen op 132 ;( ). Eerste doel gehaald! Nu op naar de 119, dan heb ik een BMI onder de 40. We komen er wel :Y
Het beweegt de goede kant op. Die (relatief)wat kleinere doelen werken best fijn he? Hoe lang heb je over het eerste doel gedaan en hoe beviel het?
pi_201304379
O: 2 witte bolletjes met vega filet americain
L: Kwark/fruit/lijnzaad
T: Banaan
D: Opbakaardappeltjes, spinaziekaas-rondo en rode bieten
pi_201304477
Fluid drops for the win, luitjes! *O*

Score op de weegschaal na thuisfeestje gisteren een schamele 58,2 wat gezien de inname verrassend meevalt :7

@Lonaa hoe is het bij jou afgelopen en succes vandaag! _O_
  zaterdag 11 september 2021 @ 10:29:47 #71
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201304495
Geen fluid drop hier, maar wel weer 2 kilo kwijt.
Zelfs na een dubbelcheck, aangezien ik het na 1 keer wegen niet geloofde… *O*

En @Declan-Harp, bedankt voor de pindakaas reep tip!
pi_201304496
Lijst :O

B: 8 km rustig hardlopen
T: Paar stuks koffie met halfvolle melk
D: Groentensoep, volkoren broodje, yoghurt met honing en pompoenpitten, boel verse ananas
pi_201304504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het beweegt de goede kant op. Die (relatief)wat kleinere doelen werken best fijn he? Hoe lang heb je over het eerste doel gedaan en hoe beviel het?
Ik ben op 20 juli de confrontatie met de weegschaal aangegaan. Toen een dag gejankt ( :') ), daarna begonnen met wandelen. Tussendoor nog op vakantie en sinds 9 augustus echt bezig met voeding tracken etc. Heb eind oktober een event waarop ik graag zo licht mogelijk wil zijn. Na die tijd mag het wat mij betreft wel langzamer gaan. Liever langzaam, maar duurzaam, dan snel en jojo'end. Dat laatste heb ik de afgelopen 5 jaar wel genoeg gedaan.
pi_201304846
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:29 schreef MadMaster het volgende:
W00t! *O*
pi_201304861
Even iets anders, zijn er mensen die na dit topic door willen schuiven naar gezond slank? Ik zou die reeks wel willen opgraven, maar niet om daar een monoloog te beginnen :P
pi_201304884
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:06 schreef Holyme het volgende:
Even iets anders, zijn er mensen die na dit topic door willen schuiven naar gezond slank? Ik zou die reeks wel willen opgraven, maar niet om daar een monoloog te beginnen :P
Volgens de OP is deze reeks tegenwoordig ook voor mensen 'die op gewicht willen blijven' dus mweh :) Maar indien toch gewenst dan schuif ik wel op hoor.
pi_201304892
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef SilverEyes het volgende:
Wauw, doel gehaald, dat voelt vast fijn!
Succes met het volgende doel.
pi_201305002
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:06 schreef Holyme het volgende:
Ik blijf liever hier, bij m'n kliekje O+
pi_201305033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:08 schreef minilot het volgende:

[..]
Volgens de OP is deze reeks tegenwoordig ook voor mensen 'die op gewicht willen blijven' dus mweh :) Maar indien toch gewenst dan schuif ik wel op hoor.
Misschien moet ik de OP weer eens lezen dan :+ Ok, blijf ik hier.
pi_201306204
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:29 schreef MadMaster het volgende:

En @:Declan-Harp, bedankt voor de pindakaas reep tip!
Goed bezig man, 2 kilo is aanzienlijk! top! ^O^ _O_
pi_201307128
Mweeeeeeeh. Ik hardloop nooit overdag maar alleen 's nachts/ 's ochtends voordat de zon opkomt maar over een paar weken doe ik voor het eerst mee aan een hardloopwedstrijd en die is om twee uur 's middags. Ik vond dat het inmiddels wel tijd werd om ook eens 's middags hollen te oefenen maar ik heb geen zin en zit al een uur moed te verzamelen :') Verder is lijst + 1 vers krentenbolletje van de bakker omdat mijn peuter net onderweg besloot dat -ie 'm na een half hapje toch niet wilde en ik weggooien zonde vond. Vanavond maar 'n broodje minder bij de soep dan ^O^ Lijst is tevens + een B van zesendertig keer een grote opblaasstormbaan door/over klauteren met voornoemde peuter. Echt heel fijn met een kater :Y)
pi_201311622
Net een uur gewandeld in de stromende regen O+
Lijstje:
O: havermout met blauwe bessen
T: crunchy smart bar
B: half uurtje door bos gestruind
L: 4 spelt boterhammen, 2 pindakaas, 2 biefstukworst
T: in slaap gevallen :')
D: pasta met kaas
B: uur wandelen
T: kwark met pure chocolade en handje noten mix
pi_201311722
Ik had vandaag een nette dag qua eten
Yoghurt met muesli
2 volkoren boterhammen met kaas en appelstroop, 1 met hazelnootpasta
Gekookt ei
Bakje M&M’s (ja, gelukt, niet het hele zakje)
Vanillekwark
Aardbeien
Flammkuchen

Toch wel handig dat er geen chocola in huis is. Eens kijken hoe ik morgen doorkom, ik heb namelijk wel chocolate chip cookies en zolang ik niet het hele pak leegeet vind ik het op zich wel een geslaagde dag.
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:52:01 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_201313595
Ik ben een karamel-chocoladetaart aan het bakken voor mijn verjaardag morgen en het ding bevat gewoon 8500 kcal :')!!!!
disclaimer
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:52:32 #85
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201313602
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef SQ het volgende:
Ik ben een karamel-chocoladetaart aan het bakken voor mijn verjaardag morgen en het ding bevat gewoon 8500 kcal :')!!!!
Flink uitdelen dus en niet de spatel aflikken…
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:53:22 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_201313627
En MadMaster en SilverEyes, gefeliciteerd met de mooie resultaten tot dusver *O*
disclaimer
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:54:23 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_201313657
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Flink uitdelen dus en niet de spatel aflikken…
Nee het is geen aflikwaardig beslag, dat scheelt. Denk dat ik op 12 puntjes ga mikken en dan maar even accepteren dat ik morgen wat hoger uitkom. Je wordt maar 1 keer 40 toch.
disclaimer
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:54:41 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201313667
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:53 schreef SQ het volgende:
En MadMaster en SilverEyes, gefeliciteerd met de mooie resultaten tot dusver *O*
Thanks!
Komende week naar Duitsland, dus om dat vast te houden wordt wel een dingetje…
pi_201313683
quote:
Ik schrik altijd enorm van de kcal van gebak, ik had toevallig een stapel Libelle’s en daar staan recepten in met kcal erbij, ik moet steeds twee keer kijken of het er echt staat
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:55:48 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201313687
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:54 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee het is geen aflikwaardig beslag, dat scheelt. Denk dat ik op 12 puntjes ga mikken en dan maar even accepteren dat ik morgen wat hoger uitkom. Je wordt maar 1 keer 40 toch.
Uit ervaring kan ik dat laatste bevestigen.
Gelukkig hou ik zelf niet van taart…
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:58:43 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_201313762
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik schrik altijd enorm van de kcal van gebak, ik had toevallig een stapel Libelle’s en daar staan recepten in met kcal erbij, ik moet steeds twee keer kijken of het er echt staat
Jup, het is een beetje vergelijkbaar met een reep tony in je hoofd proppen eigenlijk. Maar goed, daarom bak ik ook niet zo vaak.
disclaimer
pi_201313876
Als je 40 wordt mag je best een caloriebom maken! :D

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 kiwi's met 200 ml volle yoghurt, wat pecannoten en een paar rozijntjes
B: 50 minuten fietsen, 3 kwartier Sh'bam in sportschool en nog wat krachttraining.
L: restje Surinaamse kip met spitskool en paprika, beetje rijst, 1 boterham met paturain.
T: 3 blokjes pure chocolade
A: chili con carne
pi_201313958
Ik kom qua bakken niet verder dan eens in de paar jaar een meer brownies uit zo’n pakje. Gebak op feestjes lust ik meestal niet (Multivlaai of aanverwanten op dat ene feestje in de drie jaar, ik heb nooit feestjes). Qua gebak eten moet ik het hebben van kleine stukjes bij het dessert als we eens uit eten gaan en op vakantie in Duitsland lust ik veel gebak wel.
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:08:51 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201314026
quote:
Damn!! _O-
pi_201314462
Dan zit je alsnog op 800kcal per punt :o Dude! :o
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:30:03 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_201314550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:26 schreef Declan-Harp het volgende:
Dan zit je alsnog op 800kcal per punt :o Dude! :o
700 maar inderdaad, het is geen light snack ofzo :P
disclaimer
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:31:41 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_201314593
Maar als ik nou ontbijt met 300, lunch met 300, en dineer met 700, dan kan het best.
Oh en nog wat bubbels. Naaah als ik op 2500 kan uitkomen morgen dan is het helemaal goed.
disclaimer
pi_201314607
quote:
Ik ben een karamel-chocoladetaart schwarzwalderkirschtaart aan het bakken voor mijn verjaardag morgen en het ding bevat gewoon 8500 kcal als ik het opzoek tussen de 300 en 400 kcal per 100 gram :')!!!!
Jouw taart klinkt lekker, geniet ervan morgen. :9 En deel goed uit.
pi_201314608
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef SQ het volgende:

[..]
700 maar inderdaad, het is geen light snack ofzo :P
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgen ;)
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:43:24 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_201314829
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Hupje het volgende:

[..]
Jouw taart klinkt lekker, geniet ervan morgen. :9 En deel goed uit.
Ben jij ook jarig? *O*
disclaimer
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:44:07 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_201314849
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgen ;)
Ah joh, van 1 zo'n stukje krijg je geen diabetes hoor. Spring jij nooit een klein beetje uit de band? Ik geloof er niets van ;)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')