Oef, gelukkig. Ik dacht bijna dat ik het verbruid hadquote:
Credits aan @Ceequote:
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?quote:Op maandag 28 september 2020 17:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het idee van een orgie is juist meer dan 1 te wippen, he!
[..]
Volgens mij heb jij het over de orgie van vorige week? Daar was ik, for obvious reasons, niet bij!
Was die dude met dat Dali-masker en de rode overal.quote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?
Ahhh nou vallen de puzzelstukjes in elkaar!quote:Op maandag 28 september 2020 17:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was die dude met dat Dali-masker en de rode overal.
Ik heb geen roze kerstkransjes in huisquote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?
Eet smakelijk, jullie allebei!quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke voederen en daarna op weg naar het tapas restaurant
Ahh ja dat kan. Die is deze week op vakantie in Rome trouwens. Zou eigenlijk naar Zwitserland zijn gegaan maar corona hè.quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb geen roze kerstkransjes in huis
Dat moet toch echt Jayden zijn geweest!
Het scheelde niet veel, het is dat je zo aardig bent, anders was het zeker klaar geweest.quote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef, gelukkig. Ik dacht bijna dat ik het verbruid had
Nee nu niet meer neequote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb geen roze kerstkransjes in huis
Ken ik die?quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja dat kan. Die is deze week op vakantie in Rome trouwens. Zou eigenlijk naar Zwitserland zijn gegaan maar corona hè.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel, het is dat je zo aardig bent, anders was het zeker klaar geweest.
Voor iemand die niet van roze houdt, heb je anders best een roze UIquote:
Sommige dingen doe je nu eenmaal niets aan, net zoals je huidskleurquote:Op maandag 28 september 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van roze houdt, heb je anders best een roze UI
Jij hoeft het ook niet op te etenquote:
Deze vrouw weetquote:
Jawel hoor, het ene moment kun je blank zijn en het andere wit!quote:Op maandag 28 september 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je nu eenmaal niets aan, net zoals je huidskleur
GMTAquote:
Ja dat is niet zo slim he?quote:Op maandag 28 september 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
Reactie typen in een gesloten topic en 'm dan kwijt zijn.
JAAAAAAquote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over het respecteren van alle sporten hier!?Wat vind jij/men van volleybal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Het verbaast me dat jij daar op let!quote:
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.quote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vind jij/men van volleybal?
Hahaha ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.
Exact dit.quote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet![]()
Mijn ouders hebben elkaar daar ontmoet.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.
Mijn ouders hebben elkaar dan weer op de tennisbaan ontmoetquote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet![]()
Mijn ouders hebben elkaar daar ontmoet.
Weet niet of mijn ouders zo elkaar hebben ontmoet, maar ze speelden het allebei welquote:
Het is niet eerlijk!quote:Op maandag 28 september 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Letterlijk mijn HELE familie heeft ook gevolleybald, BEHALVE ik.
Maar dat is hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel hoor, het ene moment kun je blank zijn en het andere wit!
Rebelquote:Op maandag 28 september 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel, want ik wilde het niet. Ik ga me een beetje volleyballen zeg!
Wordt dat een nieuwe maatregel?quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Groepsgrootte thuis verkleinen van 6 naar 4 gasten, gaat dat helpen?
quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wordt dat een nieuwe maatregel?
quote:Verder wordt de maximale groepsgrootte ingeperkt. Thuis mag nog maximaal vier personen worden ontvangen, in plaats van zes nu. Buiten mogen niet meer dan vier personen samenkomen. Per ruimte geldt een maximum van dertig personen (met maximaal vier mensen per tafel). Uitzonderingen zijn mogelijk als de voorzitter van de veiligheidsregio heeft vastgesteld dat een locatie zich aan de richtlijnen heeft gehouden. Buiten mogen de groepen groter zijn: maximaal vijftig personen.
quote:Voor de supermarkten geldt weer een winkelwagenplicht en er wordt overwogen kwetsbare groepen een speciaal tijdvenster te gunnen waarin zij veilig boodschappen kunnen doen.
De maatregelen gaan waarschijnlijk dinsdag om 18.00 uur in en zullen na drie weken worden geëvalueerd.
Ja, dat is ook een beetje vaag, dat de "ontvangers" zelf niet mee tellen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel heel handig dat wij een huishouden van 5 personen zijn (wanneer iedereen thuis is, that is), dus wij mogen niet meer met elkaar op visite of iets dergelijks
Niet dat wij dat nou echt deden, maar toch!
4 personen ontvangen die er niet wonen hequote:Op maandag 28 september 2020 17:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel heel handig dat wij een huishouden van 5 personen zijn (wanneer iedereen thuis is, that is), dus wij mogen niet meer met elkaar op visite of iets dergelijks
Niet dat wij dat nou echt deden, maar toch!
Dat is toch niet suf, heb je die mannen wel eens gezienquote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, welke mannen?quote:Op maandag 28 september 2020 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is toch niet suf, heb je die mannen wel eens gezien
SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op maandag 28 september 2020 17:53 schreef Dave het volgende:
Waarom staat dit in een spoiler?SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja, ik dacht, anders krijgen mensen misschien weer een Corona-overload, terwijl ze daarvoor niet hier komen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom staat dit in een spoiler?
Wel fijn dat je daar rekening mee houdtquote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, anders krijgen mensen misschien weer een Corona-overload, terwijl ze daarvoor niet hier komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Niet de eerste die dat zegt. (Niet wat jij zegt, maar wat in de quote gezegd wordt ;-) )quote:Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me verbazen als het klopt wat er in je quote gezegd wordt.
Point provenquote:
Dat is wel gek ja!quote:Op maandag 28 september 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
En ik vind zo'n grote schaduw op het strand wat apart.
Geen issue mee hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh halloquote:
Volleybal is volleybalquote:Op maandag 28 september 2020 18:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dit is beachvolleybal!
Doe me niet zoveel trouwens.
waterpolo en polo zijn ook allebei polo.quote:
Ik zal daar wel te dwars voor zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
Je gaat toch wel snel een sport doen die je met de paplepel wordt ingegoten.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:53 schreef Dave het volgende:
Maar als zorgbaas is het ook je taak om je over dingen zorgen te maken he.SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo let je op de schaduw.quote:Op maandag 28 september 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
En ik vind zo'n grote schaduw op het strand wat apart.
Wat voor sport(en) heb jij wel gedaan toen je jong was?quote:Op maandag 28 september 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal daar wel te dwars voor zijn.
Na zwemles ben ik nog eventjes doorgegaan met zwemmen voor een extra zwemdiploma en tussen mijn 9e en 12e zat ik op 'jazzballet', aerobics, hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor sport(en) heb jij wel gedaan toen je jong was?
Ze hadden op zich wel aangegeven dat de eerdere 6 al afhankelijk was van de beschikbare ruimte in huis, toch? Dat het niet de bedoeling was om 6 mensen in een washok te verwelkomenquote:Op maandag 28 september 2020 17:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje vaag, dat de "ontvangers" zelf niet mee tellen.
Dus dan kun je met z'n 4 op bezoek bij een gezin van 8.
Zie dan de anderhalve meter maar te waarborgen.
Ja, nee, snap ik, maar dat wij als gezin niet meer bij anderen op bezoek kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 17:49 schreef Momo het volgende:
[..]
4 personen ontvangen die er niet wonen he
quote:
Toneelboksquote:Op maandag 28 september 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik was meer van toneel en ik zat ook op keyboardles en zo.
Nou er valt genoeg op die foto te zien dat een stuk meer de aandacht trektquote:
Ik bedenk me net dat ik wel een jaartje op volleybal heb gezetenquote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na zwemles ben ik nog eventjes doorgegaan met zwemmen voor een extra zwemdiploma en tussen mijn 9e en 12e zat ik op 'jazzballet', aerobics, hoe je het wil noemen.
Verder niks![]()
Even uit nieuwsgierigheid: houden ze bij een kaartverkoop voor concerten in augustus 2021 nog rekening met Coronamaatregelen of niet?quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 ik heb net kaartjes gekocht voor die Agnes Obel waar je van de week een YT van plaatste. Ze treedt volgend jaar augustus in TivoliVredenburg op.
Er is vandaag een nieuw album van haar uitgekomen ook, Mystopia.
Tofquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 ik heb net kaartjes gekocht voor die Agnes Obel waar je van de week een YT van plaatste. Ze treedt volgend jaar augustus in TivoliVredenburg op.
Geen ideequote:Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: houden ze bij een kaartverkoop voor concerten in augustus 2021 nog rekening met Coronamaatregelen of niet?
Kutsportquote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
NU PAS?!?!?quote:
Echt ja, ik zone dan meteen uitquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Fred_B het volgende:
Zo meteen weer een persco van de premier, en die andere, waar iedereen veel minder oplettend naar luistert.
Duurde lang jaquote:
Ik ook. Of zou Hugo Irma weer krijgen om de aandacht vast te houdenquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt ja, ik zone dan meteen uit![]()
Zal ook wel weer zo'n aandachtstrekkende vrouw bij staan die werkelijk niets zegt maar wel voortdurend die mannen vooraan belachelijk nadoetquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Fred_B het volgende:
Zo meteen weer een persco van de premier, en die andere, waar iedereen veel minder oplettend naar luistert.
Dat zorgde er juist voor dat niemand luisterde volgens mijquote:Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Of zou Hugo Irma weer krijgen om de aandacht vast te houden
Oeh Agnes Obelquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
Hugo is een interval act vandaagquote:Op maandag 28 september 2020 19:02 schreef Arizona het volgende:
Haha Hugo mag tussen Rutte in, zodat we nog naar hem blijven luisteren
Nee je droomde nietquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Hoorde ik dat goed???? “Het zijn echt niet alleen de jongeren”. Droom ik?
Ik doe een interval-dutje. Geen idee.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Zometeen doet hij een stukje Riverdance op het podium.quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hugo is een interval act vandaag
Pareltje hoorquote:Op maandag 28 september 2020 19:08 schreef Arizona het volgende:
"Wij doen ons best, maar het virus doet het beter"
Beetje hoop aan de mensen geven he.quote:Op maandag 28 september 2020 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Drie weekjes
Dat wordt heel de winter nog bal, joh.
Ik vraag me altijd nog af of ik mij aangesproken moet voelenquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Laat je ID eens zien?quote:Op maandag 28 september 2020 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd nog af of ik mij aangesproken moet voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Mijn stream loopt achterquote:
Weer!quote:
Volgens mij randstad jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Amsterdam enzo alleen toch? Ik zat niet zo goed te luisteren.
Ja en niet verplicht, maar winkeliers mogen je weigeren als je het niet op hebt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verder niet verplicht, wat ik heb begrepen. Maar men kan geweigerd worden als ernaar wordt gevraagdquote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Geen publiek betekent bij veel jeugdsport gewoon geen sport, aangezien dat ‘publiek’ in de praktijk nodig is voor begeleiding en vervoer enzo.
Doen politici vaker. Als je van te voren weet wat je antwoord gaat zijn kan je dat beter formulerenquote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je goed oplet zie je dat Rutte eigenlijk nooit echt antwoord geeft op de vraag. Ook als je niet zo goed oplet.
En het snel doorschuift naar Hugo.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je goed oplet zie je dat Rutte eigenlijk nooit echt antwoord geeft op de vraag. Ook als je niet zo goed oplet.
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huisquote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb in elk geval net maar vast een flink multipack mondkapjes besteld
quote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
Hugo heeft inspiratie genomen van Wout van Aert's kapsel.
De ene die ik geprobeerd heb had veel te korte lussen voor mijn hoofd en trok mijn lieftallige oortjes pijnlijk naar voren, als ie al bleef zittenquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huis
Greys godinquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Opzich wel eens @:Greys
Mijn oma heeft voor mij ook aantal van die gemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huis
De ene soort die wij hadden had juist te lange lusjes, daar heb ik een knoopje in gemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
De ene die ik geprobeerd heb had veel te korte lussen voor mijn hoofd en trok mijn lieftallige oortjes pijnlijk naar voren, als ie al bleef zitten
Ik hoopte eerder het gewoon te kunnen redden met één simpel pakketje met vijf van die dingen er in. Omdat ik zelden met het OV ga heeft die het lang volgehouden, maar nu ik nieuwe nodig heb ga ik maar gelijk voor VEEL
Gaafquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga misschien deze bestellen
[ afbeelding ]
Met wasbaar zie ik het gebeuren dat ik die nergens kan vinden als ik ze nodig heb of dat ze nog gewassen moeten worden. Ik hoop dat deze een beetje lekker zitten, want ik heb er in een keer 50quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
De ene soort die wij hadden had juist te lange lusjes, daar heb ik een knoopje in gemaakt
Als je voor wegwerpkapjes gaat zou ik ook maar voor veel gaan ja
Die is leuk!quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga misschien deze bestellen
[ afbeelding ]
@Davequote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee ze zijn te klein zeggen de reviews.
Vanwege Corona of omdat rebellerende troepen oprukken via de zuivelafdeling naar de fruithoek?quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Momo het volgende:
Negatief reisadvies voor winkelen in de AH met het hele gezin
Doe maar weer fancy!quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb zelf 1 mondkapje die je kunt verstellen. Ook heel handig
Nee vanwege de wc papier hamstersquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanwege Corona of omdat rebellerende troepen oprukken via de zuivelafdeling naar de fruithoek?
En de tolk bovendien van Michael Boogerd.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
Reviews van mondkapjes, als je dat een jaar geleden gezegd had.
Ja toch, staan ook hippe vogeltjes opquote:
Voor iemand die anderen nogal eens de maat neemt, is dit inderdaad vrij treurigquote:
Denk het eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen nog even gaan zuipen op maandagavond?
Denk wel dat er nog flink wat mensen zijn die er nu nog even gebruik van gaan makenquote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen nog even gaan zuipen op maandagavond?
Nee, mijn huisgenootquote:
Ik vind er iig wat van deze opmerking/houding. Laat ik het daar maar op houden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen nogal eens de maat neemt, is dit inderdaad vrij treurig
Beter dan “ik ga boodschappen doen in Delft”.quote:Op maandag 28 september 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vraag aan Rutte:
'Gaat u straks een mondkapje aandoen bij het boodschappen doen?'
'Ik denk het wel ja, nog niet over nagedacht'
quote:Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan “ik ga boodschappen doen in Delft”.
Hij is het ook nog eens eens met die muts die nu bij de Vooravond glashard beweert dat zij en iedereen aan tafel niet op de IC komen.quote:
Dat laatste klopt wel een beetje.quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, mijn huisgenoot
Maar alcohol is een oplossing 1!!!1
Meets in de ESF kerk: Ahoyquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Maximale groepsgrootte geldt niet voor kerken.
Ik word hier zo kwaad van.quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Als het een uitwedstrijd is, dan mogen ze als begeleiders mee.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Publiek bij amateursport mag dus ook niet nu, ook geen ouders bij hun kinderen
quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Want logicaquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Niet voor begrafenissen, wel voor bruiloften.
Ik geloof hier niet in.quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
quote:
Maar waarom danquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Nee. De ouders die zaterdag moeten rijden voor het team van mijn dochter hebben al aangegeven dan maar opnen neer te rijden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Publiek bij amateursport mag dus ook niet nu, ook geen ouders bij hun kinderen
Want logicaquote:
Quote functie stuk?quote:
Mwah, vind het wel logisch deze want bruiloften kan je iets makkelijker uitstellen dan begrafenissen.quote:
Die schijnen juist wel welkom te zijn als "begeleiding".quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee. De ouders die zaterdag moeten rijden voor het team van mijn dochter hebben al aangegeven dan maar opnen neer te rijden.
Maar als je verder weg moet spelen is dat nauwelijks een optie.
Vrijheid van godsdienst is toch niet 1 op 1 hetzelfde als massaal altijd een kerk binnen mogen komen? Dat heeft niks te maken met een bepaald geloof niet mogen aanhangen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dat staat kennelijk in de grontwed. Vrijheid van godsdienst.
Is zeker waar, de reactie was vooral voor de eerste bedoeld.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel logisch deze want bruiloften kan je iets makkelijker uitstellen dan begrafenissen.
En ik vind het ook vrij mensonterend om daarvoor een maximum aantal in te moeten stellen.
Eensch.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel logisch deze want bruiloften kan je iets makkelijker uitstellen dan begrafenissen.
En ik vind het ook vrij mensonterend om daarvoor een maximum aantal in te moeten stellen.
Daar gooide Rutte het wel op.quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst is toch niet 1 op 1 hetzelfde als massaal altijd een kerk binnen mogen komen? Dat heeft niks te maken met een bepaald geloof niet mogen aanhangen.
Dat is inderdaad nog goed te snappen jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus dan staat dat dus wél boven de volksgezondheid?quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze moeten de berichtgeving vanuit de club maar even afwachtenquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die schijnen juist wel welkom te zijn als "begeleiding".
Als je sport aangesloten is bij sportlink kan je ze sowieso nog wel laten toevoegen als assistent-coach oid.
Kerkganger hier, de kerk zit allesbehalve vol op zondag, hoor, dat is heus niet massaalquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst is toch niet 1 op 1 hetzelfde als massaal altijd een kerk binnen mogen komen? Dat heeft niks te maken met een bepaald geloof niet mogen aanhangen.
Is het in jullie competitie nog wel te doen? De dames van mijn sportvereniging zouden 16 wedstrijden hebben. Drie teams hebben zich teruggetrokken, waardoor er nu nog maar 10 overblijven. Dat is ook niets waard :/quote:Op maandag 28 september 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze moeten de berichtgeving vanuit de club maar even afwachten![]()
In mijn tennis-appgroepje verzinnen ze ook al allerlei theorieën over een mogelijk gewijzigde opzet van de competitie. Ik wacht wel op bericht van dr club.
Maar die kunnen toch ook meerdere diensten op een dag doen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is denk ik vooral omdat de zorgdeskundigen aangeven dat dit pakket al eerder afgekondigd had moeten worden, en dat het kabinet eigenlijk de verkeerde stuur parameters gebruikt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
Die vraag die telkens weer terug komt is ook weer gesteld hoor: "zijn jullie niet te laat met deze maatregelen?"
Elke. Damn. Keer.
Waarom? Er moet toch ergens een omslagpunt komen voor maatregelen in acht worden genomen? Of ligt dit allemaal aan mij en is dit wel een goede vraag?
Haha nee, het zal in de praktijk ook vast niet altijd zo uitkomenquote:Op maandag 28 september 2020 20:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kerkganger hier, de kerk zit allesbehalve vol op zondag, hoor, dat is heus niet massaal
That said, ik snap dit ook niet, ik ben het er zelfs ronduit mee oneens. In kerken zitten juist veelal mensen uit risicogroepen en zeker wat zwaardere kerken zoeken echt wel de randjes op van wat mag en kan.
Dat het vanuit de grondwet mogelijk moet zijn om diensten te organiseren:
Maar tijdens de lockdown dit voorjaar ging dat helemaal prima met die honderden digitale kerkdiensten. Dat is veilig, maar gaat niet tegen dat recht in, dus lijkt mij een werkbare oplossing. Vrees dat CDA en CU hier in de coalitie moeilijk over zitten doen
Ah zo, thanksquote:Op maandag 28 september 2020 20:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is denk ik vooral omdat de zorgdeskundigen aangeven dat dit pakket al eerder afgekondigd had moeten worden, en dat het kabinet eigenlijk de verkeerde stuur parameters gebruikt.
Ik vind het een goede vraag omdat ze er in de zomer zo herhaaldelijk op focusten dat ze nu beter inzicht hadden en regionaal in konden en gingen grijpen zodra ze zagen dat het ergens mis ging. Dat gebeurde begin juli in de Randstad en vervolgens werd er NIKS gedaan, ik werd er nerveus van. Bleef maar oplopen en er werd alleen gezegd “jongens, afstand houden”.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
Die vraag die telkens weer terug komt is ook weer gesteld hoor: "zijn jullie niet te laat met deze maatregelen?"
Elke. Damn. Keer.
Waarom? Er moet toch ergens een omslagpunt komen voor maatregelen in acht worden genomen? Of ligt dit allemaal aan mij en is dit wel een goede vraag?
Dat is ook wat die wiskundige bij op1 vorige week zei, niet op ziekenhuis opnames sturen, maar vooral op aantal besmettingen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een goede vraag omdat ze er in de zomer zo herhaaldelijk op focusten dat ze nu beter inzicht hadden en regionaal in konden en gingen grijpen zodra ze zagen dat het ergens mis ging. Dat gebeurde begin juli in de Randstad en vervolgens werd er NIKS gedaan, ik werd er nerveus van. Bleef maar oplopen en er werd alleen gezegd “jongens, afstand houden”.
En nu grijpen ze in en is het ineens landelijk.
Mijns inziens had dat niet gehoeven als ze in juli al maatregelen hadden getroffen ipv aanzien, afwachten en analyseren.
Snap ik ergens wel inderdaad. Zeker voor mensen die in het westen van het land wonen. Hier in m'n dorpje ver weggestopt in het oostland merkte ik daar toentertijd nog niet zo gek veel van. Als je dat nu zo zegt denk ik wel, verrek, je hebt gelijk wat een paar maanden geleden betreft ook.quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een goede vraag omdat ze er in de zomer zo herhaaldelijk op focusten dat ze nu beter inzicht hadden en regionaal in konden en gingen grijpen zodra ze zagen dat het ergens mis ging. Dat gebeurde begin juli in de Randstad en vervolgens werd er NIKS gedaan, ik werd er nerveus van. Bleef maar oplopen en er werd alleen gezegd “jongens, afstand houden”.
Mijns inziens had dat niet gehoeven als ze in juli al maatregelen hadden getroffen ipv aanzien, afwachten en analyseren.
Zal vooral ook economisch zijn, zijn weer 3 tafels extra in een restaurant.quote:Op maandag 28 september 2020 20:13 schreef molloot200 het volgende:
En daarnaast vond ik de redengeving van het niet volgen van het OMT wat betreft de 20 personen in groepsbijeenkomsten heel gek. "Omdat het de vorige keer ook al 30 was". Wut
Het is vooral een vraag die heel makkelijk achteraf te stellen is. Als het al wat minder de goede kant op gaat. Ja duh, nogal logisch dat het dan eerder beter was geweestquote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
Elke. Damn. Keer.
“Achteraf is mooi wonen!”, zegt Meke altijd.quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Het is vooral een vraag die heel makkelijk achteraf te stellen is.
Persoonlijk zou ik een vraag als 'waarom is er zo lang gewacht met regionaal ingrijpen dat het nu landelijk nodig is' een wat betere vinden, net een iets andere invalshoek dus. Want alleen de vraag 'had dit eerder gemoeten' vind ik dan wat plat en simpel, daar draaien ze heel makkelijk omheen in de politiekquote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Meke weetquote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
“Achteraf is mooi wonen!”, zegt Meke altijd.
Ik hou het maar op: achteraf kijk je een koe in de kont.
Dat heb je nog best knap gedaan danquote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Dave het volgende:
Over een paar maanden worden een half miljoen babies in Indonesië geboren, vanwege de lockdown.
Ik vind whatsoever dat de regels vaak veel te vrijblijvend zijn eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Dat winkeliers mensen mogen weigeren als ze geen mondkapje op hebben; Dat vind ik dus het probleem bij de winkeliers neerleggen. Die mensen zouden dat niet moeten hoeven te vragen. Je moet zoiets gewoon landelijk vastleggen voor de bescherming van het winkelpersoneel.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je nog best knap gedaan dan
Absoluut. Soms moet je gewoon duidelijkheid geven.quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind whatsoever dat de regels vaak veel te vrijblijvend zijn eerlijk gezegd.
Ik ben er wel blij mee. Nu kan je uitzonderingen maken voor mensen die moeilijk een mondkapje op kunnen en het voor de rest alsnog verplichten.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Dat winkeliers mensen mogen weigeren als ze geen mondkapje op hebben; Dat vind ik dus het probleem bij de winkeliers neerleggen. Die mensen zouden dat niet moeten hoeven te vragen. Je moet zoiets gewoon landelijk vastleggen voor de bescherming van het winkelpersoneel.
Dat zou mij persoonlijk niet gelukt zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb je nog best knap gedaan dan
Dat is inderdaad wat makkelijker te doen tegen Tante Sjaan dan tegen één of ander sportschoolfiguur.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Maar die mensen zouden dan een verklaring moeten kunnen krijgen dat ze om wat voor reden dan ook geen mondkapje kunnen dragen, en die zouden dan ook niet geweigerd moeten worden. Zo werkt het hier ook, dat moet kunnen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee. Nu kan je uitzonderingen maken voor mensen die moeilijk een mondkapje op kunnen en het voor de rest alsnog verplichten.
Helemaal mee eens, spijker op een kop en allesquote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Ja en dan heeft plotseling iedereen dusdanige luchtwegproblemen dat ze geen mondkap op kunnen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee. Nu kan je uitzonderingen maken voor mensen die moeilijk een mondkapje op kunnen en het voor de rest alsnog verplichten.
Een van de redenen dat het in Duitsland relatief beter gaan dan in Nederland of België is omdat ze al vanaf het begin een lokale aanpak hadden. Nu zijn Nederland en België daar misschien te klein voor maar als je ziet dat het regionaal fout gaat hadden ze toch wel eerder regionaal moeten ingrijpen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik een vraag als 'waarom is er zo lang gewacht met regionaal ingrijpen dat het nu landelijk nodig is' een wat betere vinden, net een iets andere invalshoek dus. Want alleen de vraag 'had dit eerder gemoeten' vind ik dan wat plat en simpel, daar draaien ze heel makkelijk omheen in de politiek
Maar goed, dan ben ik misschien wat nitpicky
Oh Jezus. Hoe zit het nou echt met corona?quote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook weer cringe![]()
Met een complot theorie vlogger die Tisjeboy heet
Ja wat er gaat gebeuren dan is dat de winkeliersdie het willen handhaven maar dan loopt het een paar keer bijna uit de hand met boze mensen en dan laten ze het los waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Waarschijnlijk wel inderdaad. En je kan ook niet van Tamara (19) van de Jamin verwachten dat ze eigenhandig iedereen de deur uitwerkt als men niet meewerkt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja wat er gaat gebeuren dan is dat de winkeliersdie het willen handhaven maar dan loopt het een paar keer bijna uit de hand met boze mensen en dan laten ze het los waarschijnlijk.
Ja, dat zou ook fijn zijn! De huisartsen hebben meer ruimte om dit soort verklaringen uit te schrijven, nu mensen weer zorgmijdend zijn, dus vind ik dit wel een goede oplossing.quote:Op maandag 28 september 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar die mensen zouden dan een verklaring moeten kunnen krijgen dat ze om wat voor reden dan ook geen mondkapje kunnen dragen, en die zouden dan ook niet geweigerd moeten worden. Zo werkt het hiet ook, dat moet kunnen.
De meeste bakkers, slagers, etc. kennen hun klanten wel goed genoeg om te zien wie echt een medische reden heeft en wie niet. Je bent nu wel echt een lul als je net gaat doen alsof je problemen hebt, om zo geen mondkapje op te hoeven. Helaas zitten die mensen er vast tussen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja en dan heeft plotseling iedereen dusdanige luchtwegproblemen dat ze geen mondkap op kunnen.
Waarom in dit topic?quote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook fijn zijn! De huisartsen hebben meer ruimte om dit soort verklaringen uit te schrijven, nu mensen weer zorgmijdend zijn, dus vind ik dit wel een goede oplossing.
[..]
De meeste bakkers, slagers, etc. kennen hun klanten wel goed genoeg om te zien wie echt een medische reden heeft en wie niet. Je bent nu wel echt een lul als je net gaat doen alsof je problemen hebt, om zo geen mondkapje op te hoeven. Helaas zitten die mensen er vast tussen.
Dat onderste is meer een correctie. Buiten hebben mondkapjes amper effect, terwijl sommige gemeenten ze overal verplicht stellen, zelfs op verlaten bospaadjes. Dat soort lokaal beleid is nu alleen nog toegelaten op plekken waar 1.5 meter afstand houden regelmatig onmogelijk is.quote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een van de redenen dat het in Duitsland relatief beter gaan dan in Nederland of België is omdat ze al vanaf het begin een lokale aanpak hadden. Nu zijn Nederland en België daar misschien te klein voor maar als je ziet dat het regionaal fout gaat hadden ze toch wel eerder regionaal moeten ingrijpen.
De mondkapjesplicht in België wordt dan weer versoepeld vanaf aankomende donderdag.
Ook dat inderdaad. Dan wordt het probleem bij het winkelpersoneel gelegd. Die gaan dan én sowieso niet over het beleid van de winkel, de regering legt de verantwoordelijkheid wel bij hen, en zij krijgen alles over zich heen als klanten moeilijk gaan doen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaad. En je kan ook niet van Tamara (19) van de Jamin verwachten dat ze eigenhandig iedereen de deur uitwerkt als men niet meewerkt.
Tamara was zaterdag jarig. Heb je die Instagram-post met die opblaasletters 2 0 en die onnatuurlijke houding in dat strakke jurkje niet gezien?quote:Op maandag 28 september 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel inderdaad. En je kan ook niet van Tamara (19) van de Jamin verwachten dat ze eigenhandig iedereen de deur uitwerkt als men niet meewerkt.
Omdat ik gequote werd kleppo.quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee waarom je hier op me reageerde, maar welkom in ieder geval
Fuck was dat afgelopen zaterdag!? Ik had nog een subtiele 'Gefeliciteerd met alweer een jaar legaal zijn' willen posten in de reacties op Instagramquote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tamara was zaterdag jarig. Heb je die Instagram-post met die opblaasletters en die onnatuurlijke houding in dat strakke jurkje niet gezien?
Ja, maar dat was een post die je hier in dit topic gemaakt hebtquote:Op maandag 28 september 2020 20:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ik gequote werd kleppo.
Ah ik zie iemand die in de tussenweg kan bemiddelenquote:Op maandag 28 september 2020 20:32 schreef Strani het volgende:
Nou wil ik overigens niet zeggen dat men in Spanje alles beter doet dan in Nederland hoor, en de cijfers zijn daar ook vrij duidelijk in dat dat niet het geval is. Maar ik denk dat beide landen wel wat van elkaar zouden kunnen leren.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja en dan heeft plotseling iedereen dusdanige luchtwegproblemen dat ze geen mondkap op kunnen.
Nee hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 20:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat ik gequote werd kleppo.
Bedankt. Het artikel wat ik net las had het in de kop al over een versoepeling.quote:Op maandag 28 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste is meer een correctie. Buiten hebben mondkapjes amper effect, terwijl sommige gemeenten ze overal verplicht stellen, zelfs op verlaten bospaadjes. Dat soort lokaal beleid is nu alleen nog toegelaten op plekken waar 1.5 meter afstand houden regelmatig onmogelijk is.
Neuhquote:Op maandag 28 september 2020 20:32 schreef Strani het volgende:
Nou wil ik overigens niet zeggen dat men in Spanje alles beter doet dan in Nederland hoor
Afhankelijk van wat er precies in die glazen zat ligt de schuld misschien niet helemáál bij het feit dat het maandag is.quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al 2 keer mijn drinken omgegooid
Hoho, ze hebben wel twee keer achter elkaar gewonnen hèquote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neuh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er precies in die glazen zat ligt de schuld misschien niet helemáál bij het feit dat het maandag is.
Twee keer winnenquote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, ze hebben wel twee keer achter elkaar gewonnen hè
Win je liever twee keer achter elkaar een miljoen in de loterij of vijf keer in totaal?quote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, ze hebben wel twee keer achter elkaar gewonnen hè
Jij weetquote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Win je liever twee keer achter elkaar een miljoen in de loterij of vijf keer in totaal?
Volgens mij verwarde ik dit topic met het grote Sars topic in de active topic reeks.quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Hoe kwam je ineens hier terecht?
En nogmaals welkom. Het is hier best gezellig.
Lol nee. Dit weekeind getest op COVID en van de stress nog een beetje ontspoortquote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er precies in die glazen zat ligt de schuld misschien niet helemáál bij het feit dat het maandag is.
Wellicht dat je binnenkort toch weer thuis mag werkenquote:Ook wordt thuiswerken weer de norm, ‘tenzij het echt niet anders kan’. Thuiswerken gaat strikter gehandhaafd worden. Werkgevers die toch mensen naar kantoor halen, kunnen ‘aangesproken worden’, of zelfs veertien dagen op slot gedaan worden als ze een brandhaard blijken.
Stel die vraag nog eens als we over een aantal maanden 'Sweden needs 254 points' horen terwijl op de andere helft van de splitscreen Jeangu de zenuwen amper nog in bedwang kan houden.quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Win je liever twee keer achter elkaar een miljoen in de loterij of vijf keer in totaal?
Leuk! Wat is een van je ESF-guilty pleasures?quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij verwarde ik dit topic met het grote Sars topic in de active topic reeks.
Zelf ben ik fan van het ESF om het OT te houden
Het resultaat is nog niet binnen dan zeker?quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij verwarde ik dit topic met het grote Sars topic in de active topic reeks.
Zelf ben ik fan van het ESF om het OT te houden
[..]
Lol nee. Dit weekeind getest op COVID en van de stress nog een beetje ontspoort![]()
Tot voor kort lagen alle Spaanse en Nederlandse overwinningen voor onze geboortes, dus dan maakt het niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Al met al goed nieuws!quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Momo het volgende:
Bij ons al meteen een mailtje dat onze lunch niet doorgaat morgen en dat er ook niet op kantoor gewerkt mag worden af en toe, alleen als het echt niet anders kan.
Ik vind de cringe optredens zo leuk. Niet die enorm goeie maar sjalalie sjalala enzo.quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Wat is een van je ESF-guilty pleasures?
Vandaag gehad. Negatief. Maar dit weekeind geen oog dichtgedaan dus ik moet nog even bijkomenquote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het resultaat is nog niet binnen dan zeker?
Gebeurt toch nietquote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel die vraag nog eens als we over een aantal maanden 'Sweden needs 254 points' horen terwijl op de andere helft van de splitscreen Jeangu de zenuwen amper nog in bedwang kan houden.
Fijn om te horen! Maar dat begrijp ik wel ja. Voel je je fysiek ook weer beter?quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vandaag gehad. Negatief. Maar dit weekeind geen oog dichtgedaan dus ik moet nog even bijkomen
Nee, slechter juist. Ik denk dat ik iets van buikgriep heb ipv Corona.quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Maar dat begrijp ik wel ja. Voel je je fysiek ook weer beter?
Beterschapquote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, slechter juist. Ik denk dat ik iets van buikgriep heb ipv Corona.
@TheFreshPrince hebben we hier te maken met een foto gemaakt door een Sony Patatas Bravia?quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
In het kader van foto's delen van je huisdieren, heb ik ook een paar plaatjes voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je een poesje had.quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
In het kader van foto's delen van je huisdieren, heb ik ook een paar plaatjes voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Zweden bij de publieksstemmen
Zelfs twee! Moet kunnen!quote:Op maandag 28 september 2020 20:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een poesje had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |