quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
Reviews van mondkapjes, als je dat een jaar geleden gezegd had.
Ja toch, staan ook hippe vogeltjes opquote:
Voor iemand die anderen nogal eens de maat neemt, is dit inderdaad vrij treurigquote:
Denk het eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen nog even gaan zuipen op maandagavond?
Denk wel dat er nog flink wat mensen zijn die er nu nog even gebruik van gaan makenquote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen nog even gaan zuipen op maandagavond?
Nee, mijn huisgenootquote:
Ik vind er iig wat van deze opmerking/houding. Laat ik het daar maar op houden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen nogal eens de maat neemt, is dit inderdaad vrij treurig
Beter dan “ik ga boodschappen doen in Delft”.quote:Op maandag 28 september 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vraag aan Rutte:
'Gaat u straks een mondkapje aandoen bij het boodschappen doen?'
'Ik denk het wel ja, nog niet over nagedacht'
quote:Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan “ik ga boodschappen doen in Delft”.
Hij is het ook nog eens eens met die muts die nu bij de Vooravond glashard beweert dat zij en iedereen aan tafel niet op de IC komen.quote:
Dat laatste klopt wel een beetje.quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, mijn huisgenoot
Maar alcohol is een oplossing 1!!!1
Meets in de ESF kerk: Ahoyquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Maximale groepsgrootte geldt niet voor kerken.
Ik word hier zo kwaad van.quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Maximale groepsgrootte geldt niet voor kerken.
Als het een uitwedstrijd is, dan mogen ze als begeleiders mee.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Publiek bij amateursport mag dus ook niet nu, ook geen ouders bij hun kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |