Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huisquote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb in elk geval net maar vast een flink multipack mondkapjes besteld
quote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
Hugo heeft inspiratie genomen van Wout van Aert's kapsel.
De ene die ik geprobeerd heb had veel te korte lussen voor mijn hoofd en trok mijn lieftallige oortjes pijnlijk naar voren, als ie al bleef zittenquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huis
Greys godinquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Opzich wel eens @:Greys
Mijn oma heeft voor mij ook aantal van die gemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huis
De ene soort die wij hadden had juist te lange lusjes, daar heb ik een knoopje in gemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
De ene die ik geprobeerd heb had veel te korte lussen voor mijn hoofd en trok mijn lieftallige oortjes pijnlijk naar voren, als ie al bleef zitten
Ik hoopte eerder het gewoon te kunnen redden met één simpel pakketje met vijf van die dingen er in. Omdat ik zelden met het OV ga heeft die het lang volgehouden, maar nu ik nieuwe nodig heb ga ik maar gelijk voor VEEL
Gaafquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga misschien deze bestellen
[ afbeelding ]
Met wasbaar zie ik het gebeuren dat ik die nergens kan vinden als ik ze nodig heb of dat ze nog gewassen moeten worden. Ik hoop dat deze een beetje lekker zitten, want ik heb er in een keer 50quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
De ene soort die wij hadden had juist te lange lusjes, daar heb ik een knoopje in gemaakt
Als je voor wegwerpkapjes gaat zou ik ook maar voor veel gaan ja
Die is leuk!quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga misschien deze bestellen
[ afbeelding ]
@Davequote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee ze zijn te klein zeggen de reviews.
Vanwege Corona of omdat rebellerende troepen oprukken via de zuivelafdeling naar de fruithoek?quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Momo het volgende:
Negatief reisadvies voor winkelen in de AH met het hele gezin
Doe maar weer fancy!quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb zelf 1 mondkapje die je kunt verstellen. Ook heel handig
Nee vanwege de wc papier hamstersquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanwege Corona of omdat rebellerende troepen oprukken via de zuivelafdeling naar de fruithoek?
En de tolk bovendien van Michael Boogerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |