Ik ook. Of zou Hugo Irma weer krijgen om de aandacht vast te houdenquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt ja, ik zone dan meteen uit![]()
Zal ook wel weer zo'n aandachtstrekkende vrouw bij staan die werkelijk niets zegt maar wel voortdurend die mannen vooraan belachelijk nadoetquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Fred_B het volgende:
Zo meteen weer een persco van de premier, en die andere, waar iedereen veel minder oplettend naar luistert.
Dat zorgde er juist voor dat niemand luisterde volgens mijquote:Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Of zou Hugo Irma weer krijgen om de aandacht vast te houden
Oeh Agnes Obelquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 ik heb net kaartjes gekocht voor die Agnes Obel waar je van de week een YT van plaatste. Ze treedt volgend jaar augustus in TivoliVredenburg op.
Er is vandaag een nieuw album van haar uitgekomen ook, Mystopia.
Hugo is een interval act vandaagquote:Op maandag 28 september 2020 19:02 schreef Arizona het volgende:
Haha Hugo mag tussen Rutte in, zodat we nog naar hem blijven luisteren
Nee je droomde nietquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Hoorde ik dat goed???? “Het zijn echt niet alleen de jongeren”. Droom ik?
Ik doe een interval-dutje. Geen idee.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Zometeen doet hij een stukje Riverdance op het podium.quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hugo is een interval act vandaag
Pareltje hoorquote:Op maandag 28 september 2020 19:08 schreef Arizona het volgende:
"Wij doen ons best, maar het virus doet het beter"
Beetje hoop aan de mensen geven he.quote:Op maandag 28 september 2020 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Drie weekjes
Dat wordt heel de winter nog bal, joh.
Ik vraag me altijd nog af of ik mij aangesproken moet voelenquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Laat je ID eens zien?quote:Op maandag 28 september 2020 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd nog af of ik mij aangesproken moet voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Mijn stream loopt achterquote:
Weer!quote:
Volgens mij randstad jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Amsterdam enzo alleen toch? Ik zat niet zo goed te luisteren.
Ja en niet verplicht, maar winkeliers mogen je weigeren als je het niet op hebt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verder niet verplicht, wat ik heb begrepen. Maar men kan geweigerd worden als ernaar wordt gevraagdquote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Geen publiek betekent bij veel jeugdsport gewoon geen sport, aangezien dat ‘publiek’ in de praktijk nodig is voor begeleiding en vervoer enzo.
Doen politici vaker. Als je van te voren weet wat je antwoord gaat zijn kan je dat beter formulerenquote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je goed oplet zie je dat Rutte eigenlijk nooit echt antwoord geeft op de vraag. Ook als je niet zo goed oplet.
En het snel doorschuift naar Hugo.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je goed oplet zie je dat Rutte eigenlijk nooit echt antwoord geeft op de vraag. Ook als je niet zo goed oplet.
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huisquote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb in elk geval net maar vast een flink multipack mondkapjes besteld
quote:Op maandag 28 september 2020 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
Hugo heeft inspiratie genomen van Wout van Aert's kapsel.
De ene die ik geprobeerd heb had veel te korte lussen voor mijn hoofd en trok mijn lieftallige oortjes pijnlijk naar voren, als ie al bleef zittenquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huis
Greys godinquote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Opzich wel eens @:Greys
Mijn oma heeft voor mij ook aantal van die gemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd wasbare mondkapjes in huis
De ene soort die wij hadden had juist te lange lusjes, daar heb ik een knoopje in gemaaktquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
De ene die ik geprobeerd heb had veel te korte lussen voor mijn hoofd en trok mijn lieftallige oortjes pijnlijk naar voren, als ie al bleef zitten
Ik hoopte eerder het gewoon te kunnen redden met één simpel pakketje met vijf van die dingen er in. Omdat ik zelden met het OV ga heeft die het lang volgehouden, maar nu ik nieuwe nodig heb ga ik maar gelijk voor VEEL
Gaafquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga misschien deze bestellen
[ afbeelding ]
Met wasbaar zie ik het gebeuren dat ik die nergens kan vinden als ik ze nodig heb of dat ze nog gewassen moeten worden. Ik hoop dat deze een beetje lekker zitten, want ik heb er in een keer 50quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
De ene soort die wij hadden had juist te lange lusjes, daar heb ik een knoopje in gemaakt
Als je voor wegwerpkapjes gaat zou ik ook maar voor veel gaan ja
Die is leuk!quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga misschien deze bestellen
[ afbeelding ]
@Davequote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee ze zijn te klein zeggen de reviews.
Vanwege Corona of omdat rebellerende troepen oprukken via de zuivelafdeling naar de fruithoek?quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Momo het volgende:
Negatief reisadvies voor winkelen in de AH met het hele gezin
Doe maar weer fancy!quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb zelf 1 mondkapje die je kunt verstellen. Ook heel handig
Nee vanwege de wc papier hamstersquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanwege Corona of omdat rebellerende troepen oprukken via de zuivelafdeling naar de fruithoek?
En de tolk bovendien van Michael Boogerd.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
Reviews van mondkapjes, als je dat een jaar geleden gezegd had.
Ja toch, staan ook hippe vogeltjes opquote:
Voor iemand die anderen nogal eens de maat neemt, is dit inderdaad vrij treurigquote:
Denk het eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen nog even gaan zuipen op maandagavond?
Denk wel dat er nog flink wat mensen zijn die er nu nog even gebruik van gaan makenquote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen nog even gaan zuipen op maandagavond?
Nee, mijn huisgenootquote:
Ik vind er iig wat van deze opmerking/houding. Laat ik het daar maar op houden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen nogal eens de maat neemt, is dit inderdaad vrij treurig
Beter dan “ik ga boodschappen doen in Delft”.quote:Op maandag 28 september 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Vraag aan Rutte:
'Gaat u straks een mondkapje aandoen bij het boodschappen doen?'
'Ik denk het wel ja, nog niet over nagedacht'
quote:Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan “ik ga boodschappen doen in Delft”.
Hij is het ook nog eens eens met die muts die nu bij de Vooravond glashard beweert dat zij en iedereen aan tafel niet op de IC komen.quote:
Dat laatste klopt wel een beetje.quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, mijn huisgenoot
Maar alcohol is een oplossing 1!!!1
Meets in de ESF kerk: Ahoyquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Maximale groepsgrootte geldt niet voor kerken.
Ik word hier zo kwaad van.quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Als het een uitwedstrijd is, dan mogen ze als begeleiders mee.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Publiek bij amateursport mag dus ook niet nu, ook geen ouders bij hun kinderen
quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Want logicaquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Niet voor begrafenissen, wel voor bruiloften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |