quote:
Mijn stream loopt achterquote:
Weer!quote:
Volgens mij randstad jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Amsterdam enzo alleen toch? Ik zat niet zo goed te luisteren.
Ja en niet verplicht, maar winkeliers mogen je weigeren als je het niet op hebt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verder niet verplicht, wat ik heb begrepen. Maar men kan geweigerd worden als ernaar wordt gevraagdquote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Geen publiek betekent bij veel jeugdsport gewoon geen sport, aangezien dat ‘publiek’ in de praktijk nodig is voor begeleiding en vervoer enzo.
Doen politici vaker. Als je van te voren weet wat je antwoord gaat zijn kan je dat beter formulerenquote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je goed oplet zie je dat Rutte eigenlijk nooit echt antwoord geeft op de vraag. Ook als je niet zo goed oplet.
En het snel doorschuift naar Hugo.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Als je goed oplet zie je dat Rutte eigenlijk nooit echt antwoord geeft op de vraag. Ook als je niet zo goed oplet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |