Duurde lang jaquote:
Ik ook. Of zou Hugo Irma weer krijgen om de aandacht vast te houdenquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt ja, ik zone dan meteen uit![]()
Zal ook wel weer zo'n aandachtstrekkende vrouw bij staan die werkelijk niets zegt maar wel voortdurend die mannen vooraan belachelijk nadoetquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Fred_B het volgende:
Zo meteen weer een persco van de premier, en die andere, waar iedereen veel minder oplettend naar luistert.
Dat zorgde er juist voor dat niemand luisterde volgens mijquote:Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Of zou Hugo Irma weer krijgen om de aandacht vast te houden
Oeh Agnes Obelquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 ik heb net kaartjes gekocht voor die Agnes Obel waar je van de week een YT van plaatste. Ze treedt volgend jaar augustus in TivoliVredenburg op.
Er is vandaag een nieuw album van haar uitgekomen ook, Mystopia.
Hugo is een interval act vandaagquote:Op maandag 28 september 2020 19:02 schreef Arizona het volgende:
Haha Hugo mag tussen Rutte in, zodat we nog naar hem blijven luisteren
Nee je droomde nietquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Hoorde ik dat goed???? “Het zijn echt niet alleen de jongeren”. Droom ik?
Ik doe een interval-dutje. Geen idee.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Zometeen doet hij een stukje Riverdance op het podium.quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hugo is een interval act vandaag
Pareltje hoorquote:Op maandag 28 september 2020 19:08 schreef Arizona het volgende:
"Wij doen ons best, maar het virus doet het beter"
Beetje hoop aan de mensen geven he.quote:Op maandag 28 september 2020 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Drie weekjes
Dat wordt heel de winter nog bal, joh.
Ik vraag me altijd nog af of ik mij aangesproken moet voelenquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef molloot200 het volgende:
Laat je ID eens zien?quote:Op maandag 28 september 2020 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd nog af of ik mij aangesproken moet voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |