Oef, gelukkig. Ik dacht bijna dat ik het verbruid hadquote:
Credits aan @Ceequote:
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?quote:Op maandag 28 september 2020 17:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het idee van een orgie is juist meer dan 1 te wippen, he!
[..]
Volgens mij heb jij het over de orgie van vorige week? Daar was ik, for obvious reasons, niet bij!
Was die dude met dat Dali-masker en de rode overal.quote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?
Ahhh nou vallen de puzzelstukjes in elkaar!quote:Op maandag 28 september 2020 17:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was die dude met dat Dali-masker en de rode overal.
Ik heb geen roze kerstkransjes in huisquote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?
Eet smakelijk, jullie allebei!quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke voederen en daarna op weg naar het tapas restaurant
Ahh ja dat kan. Die is deze week op vakantie in Rome trouwens. Zou eigenlijk naar Zwitserland zijn gegaan maar corona hè.quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb geen roze kerstkransjes in huis
Dat moet toch echt Jayden zijn geweest!
Het scheelde niet veel, het is dat je zo aardig bent, anders was het zeker klaar geweest.quote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef, gelukkig. Ik dacht bijna dat ik het verbruid had
Nee nu niet meer neequote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb geen roze kerstkransjes in huis
Ken ik die?quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja dat kan. Die is deze week op vakantie in Rome trouwens. Zou eigenlijk naar Zwitserland zijn gegaan maar corona hè.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel, het is dat je zo aardig bent, anders was het zeker klaar geweest.
Voor iemand die niet van roze houdt, heb je anders best een roze UIquote:
Sommige dingen doe je nu eenmaal niets aan, net zoals je huidskleurquote:Op maandag 28 september 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van roze houdt, heb je anders best een roze UI
Jij hoeft het ook niet op te etenquote:
Deze vrouw weetquote:
Jawel hoor, het ene moment kun je blank zijn en het andere wit!quote:Op maandag 28 september 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je nu eenmaal niets aan, net zoals je huidskleur
GMTAquote:
Ja dat is niet zo slim he?quote:Op maandag 28 september 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
Reactie typen in een gesloten topic en 'm dan kwijt zijn.
JAAAAAAquote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over het respecteren van alle sporten hier!?Wat vind jij/men van volleybal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Het verbaast me dat jij daar op let!quote:
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.quote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vind jij/men van volleybal?
Hahaha ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.
Exact dit.quote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet![]()
Mijn ouders hebben elkaar daar ontmoet.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.
Mijn ouders hebben elkaar dan weer op de tennisbaan ontmoetquote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet![]()
Mijn ouders hebben elkaar daar ontmoet.
Weet niet of mijn ouders zo elkaar hebben ontmoet, maar ze speelden het allebei welquote:
Het is niet eerlijk!quote:Op maandag 28 september 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Letterlijk mijn HELE familie heeft ook gevolleybald, BEHALVE ik.
Maar dat is hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel hoor, het ene moment kun je blank zijn en het andere wit!
Rebelquote:Op maandag 28 september 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel, want ik wilde het niet. Ik ga me een beetje volleyballen zeg!
Wordt dat een nieuwe maatregel?quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Groepsgrootte thuis verkleinen van 6 naar 4 gasten, gaat dat helpen?
quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wordt dat een nieuwe maatregel?
quote:Verder wordt de maximale groepsgrootte ingeperkt. Thuis mag nog maximaal vier personen worden ontvangen, in plaats van zes nu. Buiten mogen niet meer dan vier personen samenkomen. Per ruimte geldt een maximum van dertig personen (met maximaal vier mensen per tafel). Uitzonderingen zijn mogelijk als de voorzitter van de veiligheidsregio heeft vastgesteld dat een locatie zich aan de richtlijnen heeft gehouden. Buiten mogen de groepen groter zijn: maximaal vijftig personen.
quote:Voor de supermarkten geldt weer een winkelwagenplicht en er wordt overwogen kwetsbare groepen een speciaal tijdvenster te gunnen waarin zij veilig boodschappen kunnen doen.
De maatregelen gaan waarschijnlijk dinsdag om 18.00 uur in en zullen na drie weken worden geëvalueerd.
Ja, dat is ook een beetje vaag, dat de "ontvangers" zelf niet mee tellen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel heel handig dat wij een huishouden van 5 personen zijn (wanneer iedereen thuis is, that is), dus wij mogen niet meer met elkaar op visite of iets dergelijks
Niet dat wij dat nou echt deden, maar toch!
4 personen ontvangen die er niet wonen hequote:Op maandag 28 september 2020 17:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Wel heel handig dat wij een huishouden van 5 personen zijn (wanneer iedereen thuis is, that is), dus wij mogen niet meer met elkaar op visite of iets dergelijks
Niet dat wij dat nou echt deden, maar toch!
Dat is toch niet suf, heb je die mannen wel eens gezienquote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, welke mannen?quote:Op maandag 28 september 2020 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is toch niet suf, heb je die mannen wel eens gezien
SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op maandag 28 september 2020 17:53 schreef Dave het volgende:
Waarom staat dit in een spoiler?SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja, ik dacht, anders krijgen mensen misschien weer een Corona-overload, terwijl ze daarvoor niet hier komen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom staat dit in een spoiler?
Wel fijn dat je daar rekening mee houdtquote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, anders krijgen mensen misschien weer een Corona-overload, terwijl ze daarvoor niet hier komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Niet de eerste die dat zegt. (Niet wat jij zegt, maar wat in de quote gezegd wordt ;-) )quote:Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me verbazen als het klopt wat er in je quote gezegd wordt.
Point provenquote:
Dat is wel gek ja!quote:Op maandag 28 september 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
En ik vind zo'n grote schaduw op het strand wat apart.
Geen issue mee hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh halloquote:
Volleybal is volleybalquote:Op maandag 28 september 2020 18:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dit is beachvolleybal!
Doe me niet zoveel trouwens.
waterpolo en polo zijn ook allebei polo.quote:
Ik zal daar wel te dwars voor zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
Je gaat toch wel snel een sport doen die je met de paplepel wordt ingegoten.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:53 schreef Dave het volgende:
Maar als zorgbaas is het ook je taak om je over dingen zorgen te maken he.SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo let je op de schaduw.quote:Op maandag 28 september 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
En ik vind zo'n grote schaduw op het strand wat apart.
Wat voor sport(en) heb jij wel gedaan toen je jong was?quote:Op maandag 28 september 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal daar wel te dwars voor zijn.
Na zwemles ben ik nog eventjes doorgegaan met zwemmen voor een extra zwemdiploma en tussen mijn 9e en 12e zat ik op 'jazzballet', aerobics, hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor sport(en) heb jij wel gedaan toen je jong was?
Ze hadden op zich wel aangegeven dat de eerdere 6 al afhankelijk was van de beschikbare ruimte in huis, toch? Dat het niet de bedoeling was om 6 mensen in een washok te verwelkomenquote:Op maandag 28 september 2020 17:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje vaag, dat de "ontvangers" zelf niet mee tellen.
Dus dan kun je met z'n 4 op bezoek bij een gezin van 8.
Zie dan de anderhalve meter maar te waarborgen.
Ja, nee, snap ik, maar dat wij als gezin niet meer bij anderen op bezoek kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 17:49 schreef Momo het volgende:
[..]
4 personen ontvangen die er niet wonen he
quote:
Toneelboksquote:Op maandag 28 september 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik was meer van toneel en ik zat ook op keyboardles en zo.
Nou er valt genoeg op die foto te zien dat een stuk meer de aandacht trektquote:
Ik bedenk me net dat ik wel een jaartje op volleybal heb gezetenquote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na zwemles ben ik nog eventjes doorgegaan met zwemmen voor een extra zwemdiploma en tussen mijn 9e en 12e zat ik op 'jazzballet', aerobics, hoe je het wil noemen.
Verder niks![]()
Even uit nieuwsgierigheid: houden ze bij een kaartverkoop voor concerten in augustus 2021 nog rekening met Coronamaatregelen of niet?quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 ik heb net kaartjes gekocht voor die Agnes Obel waar je van de week een YT van plaatste. Ze treedt volgend jaar augustus in TivoliVredenburg op.
Er is vandaag een nieuw album van haar uitgekomen ook, Mystopia.
Tofquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Prisha het volgende:
@:usagi414 ik heb net kaartjes gekocht voor die Agnes Obel waar je van de week een YT van plaatste. Ze treedt volgend jaar augustus in TivoliVredenburg op.
Er is vandaag een nieuw album van haar uitgekomen ook, Mystopia.
Geen ideequote:Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: houden ze bij een kaartverkoop voor concerten in augustus 2021 nog rekening met Coronamaatregelen of niet?
Kutsportquote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
NU PAS?!?!?quote:
Echt ja, ik zone dan meteen uitquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Fred_B het volgende:
Zo meteen weer een persco van de premier, en die andere, waar iedereen veel minder oplettend naar luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |