Oef, gelukkig. Ik dacht bijna dat ik het verbruid hadquote:
Credits aan @Ceequote:
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?quote:Op maandag 28 september 2020 17:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het idee van een orgie is juist meer dan 1 te wippen, he!
[..]
Volgens mij heb jij het over de orgie van vorige week? Daar was ik, for obvious reasons, niet bij!
Was die dude met dat Dali-masker en de rode overal.quote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?
Ahhh nou vallen de puzzelstukjes in elkaar!quote:Op maandag 28 september 2020 17:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was die dude met dat Dali-masker en de rode overal.
Ik heb geen roze kerstkransjes in huisquote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie was dan die kerel met het chirurgijnmasker en dat roze kerstkransje rond z'n mini-me? Iedereen dacht dat jij dat was?
Eet smakelijk, jullie allebei!quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke voederen en daarna op weg naar het tapas restaurant
Ahh ja dat kan. Die is deze week op vakantie in Rome trouwens. Zou eigenlijk naar Zwitserland zijn gegaan maar corona hè.quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb geen roze kerstkransjes in huis
Dat moet toch echt Jayden zijn geweest!
Het scheelde niet veel, het is dat je zo aardig bent, anders was het zeker klaar geweest.quote:Op maandag 28 september 2020 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef, gelukkig. Ik dacht bijna dat ik het verbruid had
Nee nu niet meer neequote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb geen roze kerstkransjes in huis
Ken ik die?quote:Op maandag 28 september 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja dat kan. Die is deze week op vakantie in Rome trouwens. Zou eigenlijk naar Zwitserland zijn gegaan maar corona hè.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel, het is dat je zo aardig bent, anders was het zeker klaar geweest.
Voor iemand die niet van roze houdt, heb je anders best een roze UIquote:
Sommige dingen doe je nu eenmaal niets aan, net zoals je huidskleurquote:Op maandag 28 september 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van roze houdt, heb je anders best een roze UI
Jij hoeft het ook niet op te etenquote:
Deze vrouw weetquote:
Jawel hoor, het ene moment kun je blank zijn en het andere wit!quote:Op maandag 28 september 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je nu eenmaal niets aan, net zoals je huidskleur
GMTAquote:
Ja dat is niet zo slim he?quote:Op maandag 28 september 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
Reactie typen in een gesloten topic en 'm dan kwijt zijn.
JAAAAAAquote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over het respecteren van alle sporten hier!?Wat vind jij/men van volleybal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Het verbaast me dat jij daar op let!quote:
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.quote:Op maandag 28 september 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vind jij/men van volleybal?
Hahaha ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.
Exact dit.quote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet![]()
Mijn ouders hebben elkaar daar ontmoet.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder volleybal was ik er niet geweest. Derhalve een topsport.
Mijn ouders hebben elkaar dan weer op de tennisbaan ontmoetquote:Op maandag 28 september 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik ook niet![]()
Mijn ouders hebben elkaar daar ontmoet.
Weet niet of mijn ouders zo elkaar hebben ontmoet, maar ze speelden het allebei welquote:
Het is niet eerlijk!quote:Op maandag 28 september 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Letterlijk mijn HELE familie heeft ook gevolleybald, BEHALVE ik.
Maar dat is hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel hoor, het ene moment kun je blank zijn en het andere wit!
Rebelquote:Op maandag 28 september 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel, want ik wilde het niet. Ik ga me een beetje volleyballen zeg!
Wordt dat een nieuwe maatregel?quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Groepsgrootte thuis verkleinen van 6 naar 4 gasten, gaat dat helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |