Op het plein?quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!
Nice.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfbal
Heb ik vroeger gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is toch net wat minder spannend en toch lullig voor die ene persoon die net niet mee mag doen in die trio's, hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnen
Ik kan hier om privacyredenen geen uitspraken over doenquote:
Wie is Rubenquote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.
Hoeveel mensen in de buitenlucht?quote:
quote:
Asociaal met elkaar doen is ook nog een optie he? Virtueel pannetjes inpikkenquote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoeling
Fok!onwaardig ditquote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op één hand kan ik al dertig mensen tellen!
Ik had minstens 40-45 verwacht.quote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op één hand kan ik al dertig mensen tellen!
1 van hen eruit wippenquote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
quote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Asociaal met elkaar doen is ook nog een optie he? Virtueel pannetjes inpikken
Ja jeetje Hamlapjes, ik weet dat jij het liever onpersoonlijk houdt allemaal maar het zou wel fijn zijn als je de námen van de jongens tenminste uit je hoofd leert.quote:
I won't break (potten).quote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Steengrillen op de berg van Yuliya Samoylova
Zit jij nou ineens in dezelfde tijdzone als Jobi?quote:Op maandag 28 september 2020 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had minstens 40-45 verwacht.
Oja goed puntquote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is toch net wat minder spannend en toch lullig voor die ene persoon die net niet mee mag doen in die trio's, hoor!
[..]
Het idee van een orgie is juist meer dan 1 te wippen, he!quote:
Volgens mij heb jij het over de orgie van vorige week? Daar was ik, for obvious reasons, niet bij!quote:Op maandag 28 september 2020 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje Hamlapjes, ik weet dat jij het liever onpersoonlijk houdt allemaal maar het zou wel fijn zijn als je de námen van de jongens tenminste uit je hoofd leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |