quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
Wie?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien
Misschien op vakantie gegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien
Wat?quote:
Ik kende hier wel een F1Gamer maar die is inderdaad al een tijdje weg volgens mij.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
Wie?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende hier wel een F1Gamer maar die is inderdaad al een tijdje weg volgens mij.
Ahh dat zal het zijnquote:
Ik zie nu een vierde man met zo’n bord voor mequote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnen
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.
Pinguin verhuur.
Hier is over nagedacht!quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnen
Dat is Garfield stylequote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand op dezelfde golflengte
Steven, Tyrone, Maurits en Jelle kunnen wel allemaal zeker trouwens.quote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.
Aan hun vorm te zien kan je met genoeg vis prima pinguins blokkenquote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand op dezelfde golflengte
Jezelf quotenquote:Op maandag 28 september 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Steven, Tyrone, Maurits en Jelle kunnen wel allemaal zeker trouwens.
Ik zie jouquote:Op maandag 28 september 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als daar aanleiding toe is, en die was er, moet dat kunnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |