Afgelopen jaar op gestemd.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schandalig dat dit uit de Top 2000 ligt
Niet coronaproof dit.quote:
17 is best wat! Als het in een kroeg oid is, dan kan het tot 22.00 uur doorgaanquote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan
Het is virtueelquote:
Vooruit dan.quote:
Er is een muziekzaal afgehuurd. 17 is ook maar een schatting, want ik weet niet of de gehele band erbij is. Anders kunnen het er ook nog minder zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
17 is best wat! Als het in een kroeg oid is, dan kan het tot 22.00 uur doorgaanAls het bij iemand thuis is, dan zou dat met de huidige maatregelen niet eens mogen, behalve als 11 mensen daar wonen of jonger dan 16 (18?) zijn
Onbegrijpelijk hoor, zoveel domheid. Ik kan er echt niet bij.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.
Prima plan.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar op gestemd.
Ik stel voor dat we gaan block voten om dit nummer er terug in te krijgen.
Gourmettenquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
(Okay dat is niet waar maar ik wil er toch bijhoren hè)
Hebben ze daar ook een supermarkt met gourmetbakjes?quote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
gourmettenquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Hahaha volgens mij kan je die rond de kerst wel krijgen ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een supermarkt met gourmetbakjes?
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!quote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt
Dit zou wel eens een running gag kunnen gaan worden.quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.
Kunnen we tijdens de jitsi voor kerst doenquote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!
Korfbalquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoelingquote:Op maandag 28 september 2020 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we tijdens de jitsi voor kerst doen
quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfbal
Beter dan voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
omg, dan overweeg ik toch te komen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jitsi aan en ieder zijn eigen gourmetten doen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoeling
Alsof jij 30 mensen kentquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wat had ik nou gezegd over het respecteren van alle sporten hier!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bohhquote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt
Mwah, dat kan nog net wel denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Ohja. shit.quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoeling
Gieren.quote:
Durf je nietquote:
Beste idee everquote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
Misschien kun je wel 30 pinguïns uitnodigen, dan mag dan weer wel.
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
Misschien kun je wel 30 pinguïns uitnodigen, dan mag dan weer wel.
Socializen met een dierquote:Op maandag 28 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.
Ga het radenquote:
SC volspammen en niemand ziet hetquote:
Wie is strani?quote:
#vandaagleerdeik dat je ook lege posts kan makenquote:Op maandag 28 september 2020 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SC volspammen en niemand ziet het
Wie ben jij?quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
Wie?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien
Misschien op vakantie gegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien
Wat?quote:
Ik kende hier wel een F1Gamer maar die is inderdaad al een tijdje weg volgens mij.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
Wie?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende hier wel een F1Gamer maar die is inderdaad al een tijdje weg volgens mij.
Ahh dat zal het zijnquote:
Ik zie nu een vierde man met zo’n bord voor mequote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnen
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.
Pinguin verhuur.
Hier is over nagedacht!quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is Garfield stylequote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand op dezelfde golflengte
Steven, Tyrone, Maurits en Jelle kunnen wel allemaal zeker trouwens.quote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.
Aan hun vorm te zien kan je met genoeg vis prima pinguins blokkenquote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand op dezelfde golflengte
Jezelf quotenquote:Op maandag 28 september 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Steven, Tyrone, Maurits en Jelle kunnen wel allemaal zeker trouwens.
Ik zie jouquote:Op maandag 28 september 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als daar aanleiding toe is, en die was er, moet dat kunnen!
Op het plein?quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfbal
Heb ik vroeger gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is toch net wat minder spannend en toch lullig voor die ene persoon die net niet mee mag doen in die trio's, hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan hier om privacyredenen geen uitspraken over doenquote:
Wie is Rubenquote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.
Hoeveel mensen in de buitenlucht?quote:
quote:
Asociaal met elkaar doen is ook nog een optie he? Virtueel pannetjes inpikkenquote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Fok!onwaardig ditquote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op één hand kan ik al dertig mensen tellen!
Ik had minstens 40-45 verwacht.quote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op één hand kan ik al dertig mensen tellen!
1 van hen eruit wippenquote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Asociaal met elkaar doen is ook nog een optie he? Virtueel pannetjes inpikken
Ja jeetje Hamlapjes, ik weet dat jij het liever onpersoonlijk houdt allemaal maar het zou wel fijn zijn als je de námen van de jongens tenminste uit je hoofd leert.quote:
I won't break (potten).quote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Steengrillen op de berg van Yuliya Samoylova
Zit jij nou ineens in dezelfde tijdzone als Jobi?quote:Op maandag 28 september 2020 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had minstens 40-45 verwacht.
Oja goed puntquote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is toch net wat minder spannend en toch lullig voor die ene persoon die net niet mee mag doen in die trio's, hoor!
[..]
Het idee van een orgie is juist meer dan 1 te wippen, he!quote:
Volgens mij heb jij het over de orgie van vorige week? Daar was ik, for obvious reasons, niet bij!quote:Op maandag 28 september 2020 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje Hamlapjes, ik weet dat jij het liever onpersoonlijk houdt allemaal maar het zou wel fijn zijn als je de námen van de jongens tenminste uit je hoofd leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |