Afgelopen jaar op gestemd.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schandalig dat dit uit de Top 2000 ligt
Niet coronaproof dit.quote:
17 is best wat! Als het in een kroeg oid is, dan kan het tot 22.00 uur doorgaanquote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan
Het is virtueelquote:
Vooruit dan.quote:
Er is een muziekzaal afgehuurd. 17 is ook maar een schatting, want ik weet niet of de gehele band erbij is. Anders kunnen het er ook nog minder zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
17 is best wat! Als het in een kroeg oid is, dan kan het tot 22.00 uur doorgaanAls het bij iemand thuis is, dan zou dat met de huidige maatregelen niet eens mogen, behalve als 11 mensen daar wonen of jonger dan 16 (18?) zijn
Onbegrijpelijk hoor, zoveel domheid. Ik kan er echt niet bij.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.
Prima plan.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar op gestemd.
Ik stel voor dat we gaan block voten om dit nummer er terug in te krijgen.
Gourmettenquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
(Okay dat is niet waar maar ik wil er toch bijhoren hè)
Hebben ze daar ook een supermarkt met gourmetbakjes?quote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
gourmettenquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Hahaha volgens mij kan je die rond de kerst wel krijgen ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een supermarkt met gourmetbakjes?
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!quote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt
Dit zou wel eens een running gag kunnen gaan worden.quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.
Kunnen we tijdens de jitsi voor kerst doenquote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!
Korfbalquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoelingquote:Op maandag 28 september 2020 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we tijdens de jitsi voor kerst doen
quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfbal
Beter dan voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
omg, dan overweeg ik toch te komen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!
Jitsi aan en ieder zijn eigen gourmetten doen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |