Wat een geweldige tijd gaan we tegemoet.quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Voor jullie is VERBOTEN om nog naar Den Haag te komen
Jeejquote:Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons ben je altijd welkom hoor.
Ja dit soort dingen gaan ook niet alles oplossen,...en wat dat betreft is de overheid vooral afhankelijk van het gedrag van de mensen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat een geweldige tijd gaan we tegemoet.
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaanquote:Op maandag 28 september 2020 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JeejZaterdag wordt eurovision 2006 teruggekeken. Dat is ook wel een mooi jaartal! Mocht ik thuisblijven, dan wordt het alsnog een fijne zaterdag
![]()
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het kleine feestje uitgesteld wordt, want we wonen allemaal in risicogebied.
Daar kwam ik toch al nooit, dus daar ga ik niks van merken.quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Dan zal Rotterdam toch niet meer op slot zijn mag ik hopenquote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
ESF-publiek zijn zal ook wel geen noodzakelijke reis naar Rotterdam zijn.
Weet niet of ik dat zou doenquote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan
Jij ook ijs_beerquote:
Hiermee gaan we de strijd verliezen.quote:
ESF on tour richting Den Haagquote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Daarmee is het ESF Voorgoed Voorbij en wordt het een Impossible Dream inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hiermee gaan we de strijd verliezen.
Heb nu een beetje een doemgevoel. Voor het eerst in deze hele coronasituatie. Van het voorjaar weliswaar veel stress, maar toen had ik gevoel nog dat als iedereen z'n best deed de verspreiding wel zou meevallen. Nu voelt het veel meer als dat je zelf een stuk verstandiger moet zijn dan een hele grote meute en dan maar geluk hebben.quote:
Als je het niet meer weet; dan maar Margaquote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hiermee gaan we de strijd verliezen.
Dat heeft de afgelopen maanden toch nooit gemogen?quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan
Dat laatste heb ik ook wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb nu een beetje een doemgevoel. Voor het eerst in deze hele coronasituatie. Van het voorjaar weliswaar veel stress, maar toen had ik gevoel nog dat als iedereen z'n best deed de verspreiding wel zou meevallen. Nu voelt het veel meer als dat je zelf een stuk verstandiger moet zijn dan een hele grote meute.
Wat een dagquote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee is het ESF Voorgoed Voorbij en wordt het een Impossible Dream inderdaad.
Dat ook nog ja. Heb er wel zin in, maar tochquote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zou doen(Nou ja, nee, ik zou het niet doen).
Kan niet meer misgaan!quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee is het ESF Voorgoed Voorbij en wordt het een Impossible Dream inderdaad.
Ik vind het mooi, maar niet geschikt voor een Coronacrisis.quote:
Komende zaterdag dan toch maar 1996 doen?quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Reisadvies voor België verscherpt naar oranje. Lekker joh.
Vanuit hier naar het noorden zit je zo in de zuidelijke randstad, naar het Oosten heb je dus Breda en Tilburg waar het ook vollop aanwezig (en dat lekkere met die willem 2 supporters onlangs) en dan naar het zuiden zit je zo in Antwerpen en de rest van België. Hoezo stuck in the middle?
Het is gewoon té mooi voor de Coronacrisisquote:Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, maar niet geschikt voor een Coronacrisis.
En naar het Westen wil je zeker niet ?quote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Vanuit hier naar het noorden zit je zo in de zuidelijke randstad, naar het Oosten heb je dus Breda en Tilburg waar het ook vollop aanwezig (en dat lekkere met die willem 2 supporters onlangs) en dan naar het zuiden zit je zo in Antwerpen en de rest van België. Hoezo stuck in the middle?
Misschien is Utrecht wel niet zo speciaal als ik dachtquote:Op maandag 28 september 2020 16:24 schreef usagi414 het volgende:
Moest hier wel om lachen.
[ twitter ]
Zeeland.quote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En naar het Westen wil je zeker niet ?
Tijd voor een nieuwe versie van het liedje Belgiëquote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Jobi, je bent niet speciaalquote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is Utrecht wel niet zo speciaal als ik dacht
HOEZEEE NAAR GOEREE OVERKLAKKEEquote:
Komt hard aan hoor ditquote:
quote:
1999quote:
Yep.quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb nu een beetje een doemgevoel. Voor het eerst in deze hele coronasituatie. Van het voorjaar weliswaar veel stress, maar toen had ik gevoel nog dat als iedereen z'n best deed de verspreiding wel zou meevallen. Nu voelt het veel meer als dat je zelf een stuk verstandiger moet zijn dan een hele grote meute en dan maar geluk hebben.
3000. Die had ik op CD.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |