Alsof jij 30 mensen kentquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
(Okay dat is niet waar maar ik wil er toch bijhoren hè)
Wat had ik nou gezegd over het respecteren van alle sporten hier!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bohhquote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt
Mwah, dat kan nog net wel denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.
Ohja. shit.quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoeling
Gieren.quote:
Durf je nietquote:
Beste idee everquote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
Misschien kun je wel 30 pinguïns uitnodigen, dan mag dan weer wel.
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
Misschien kun je wel 30 pinguïns uitnodigen, dan mag dan weer wel.
Socializen met een dierquote:Op maandag 28 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.
Ga het radenquote:
SC volspammen en niemand ziet hetquote:
Wie is strani?quote:
#vandaagleerdeik dat je ook lege posts kan makenquote:Op maandag 28 september 2020 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SC volspammen en niemand ziet het
Wie ben jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |