quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Maximale groepsgrootte geldt niet voor kerken.
Want logicaquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Niet voor begrafenissen, wel voor bruiloften.
Ik geloof hier niet in.quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
quote:
Maar waarom danquote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Nee. De ouders die zaterdag moeten rijden voor het team van mijn dochter hebben al aangegeven dan maar opnen neer te rijden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Publiek bij amateursport mag dus ook niet nu, ook geen ouders bij hun kinderen
Want logicaquote:
Quote functie stuk?quote:
Mwah, vind het wel logisch deze want bruiloften kan je iets makkelijker uitstellen dan begrafenissen.quote:
Die schijnen juist wel welkom te zijn als "begeleiding".quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee. De ouders die zaterdag moeten rijden voor het team van mijn dochter hebben al aangegeven dan maar opnen neer te rijden.
Maar als je verder weg moet spelen is dat nauwelijks een optie.
Vrijheid van godsdienst is toch niet 1 op 1 hetzelfde als massaal altijd een kerk binnen mogen komen? Dat heeft niks te maken met een bepaald geloof niet mogen aanhangen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dat staat kennelijk in de grontwed. Vrijheid van godsdienst.
Is zeker waar, de reactie was vooral voor de eerste bedoeld.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel logisch deze want bruiloften kan je iets makkelijker uitstellen dan begrafenissen.
En ik vind het ook vrij mensonterend om daarvoor een maximum aantal in te moeten stellen.
Eensch.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel logisch deze want bruiloften kan je iets makkelijker uitstellen dan begrafenissen.
En ik vind het ook vrij mensonterend om daarvoor een maximum aantal in te moeten stellen.
Daar gooide Rutte het wel op.quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst is toch niet 1 op 1 hetzelfde als massaal altijd een kerk binnen mogen komen? Dat heeft niks te maken met een bepaald geloof niet mogen aanhangen.
Dat is inderdaad nog goed te snappen jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus dan staat dat dus wél boven de volksgezondheid?quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze moeten de berichtgeving vanuit de club maar even afwachtenquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die schijnen juist wel welkom te zijn als "begeleiding".
Als je sport aangesloten is bij sportlink kan je ze sowieso nog wel laten toevoegen als assistent-coach oid.
Kerkganger hier, de kerk zit allesbehalve vol op zondag, hoor, dat is heus niet massaalquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst is toch niet 1 op 1 hetzelfde als massaal altijd een kerk binnen mogen komen? Dat heeft niks te maken met een bepaald geloof niet mogen aanhangen.
Is het in jullie competitie nog wel te doen? De dames van mijn sportvereniging zouden 16 wedstrijden hebben. Drie teams hebben zich teruggetrokken, waardoor er nu nog maar 10 overblijven. Dat is ook niets waard :/quote:Op maandag 28 september 2020 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze moeten de berichtgeving vanuit de club maar even afwachten![]()
In mijn tennis-appgroepje verzinnen ze ook al allerlei theorieën over een mogelijk gewijzigde opzet van de competitie. Ik wacht wel op bericht van dr club.
Maar die kunnen toch ook meerdere diensten op een dag doen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is denk ik vooral omdat de zorgdeskundigen aangeven dat dit pakket al eerder afgekondigd had moeten worden, en dat het kabinet eigenlijk de verkeerde stuur parameters gebruikt.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
Die vraag die telkens weer terug komt is ook weer gesteld hoor: "zijn jullie niet te laat met deze maatregelen?"
Elke. Damn. Keer.
Waarom? Er moet toch ergens een omslagpunt komen voor maatregelen in acht worden genomen? Of ligt dit allemaal aan mij en is dit wel een goede vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |