quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er precies in die glazen zat ligt de schuld misschien niet helemįįl bij het feit dat het maandag is.
Twee keer winnenquote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, ze hebben wel twee keer achter elkaar gewonnen hč
Win je liever twee keer achter elkaar een miljoen in de loterij of vijf keer in totaal?quote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, ze hebben wel twee keer achter elkaar gewonnen hč
Jij weetquote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Win je liever twee keer achter elkaar een miljoen in de loterij of vijf keer in totaal?
Volgens mij verwarde ik dit topic met het grote Sars topic in de active topic reeks.quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Hoe kwam je ineens hier terecht?
En nogmaals welkom. Het is hier best gezellig.
Lol nee. Dit weekeind getest op COVID en van de stress nog een beetje ontspoortquote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er precies in die glazen zat ligt de schuld misschien niet helemįįl bij het feit dat het maandag is.
Wellicht dat je binnenkort toch weer thuis mag werkenquote:Ook wordt thuiswerken weer de norm, ‘tenzij het echt niet anders kan’. Thuiswerken gaat strikter gehandhaafd worden. Werkgevers die toch mensen naar kantoor halen, kunnen ‘aangesproken worden’, of zelfs veertien dagen op slot gedaan worden als ze een brandhaard blijken.
Stel die vraag nog eens als we over een aantal maanden 'Sweden needs 254 points' horen terwijl op de andere helft van de splitscreen Jeangu de zenuwen amper nog in bedwang kan houden.quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Win je liever twee keer achter elkaar een miljoen in de loterij of vijf keer in totaal?
Leuk! Wat is een van je ESF-guilty pleasures?quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij verwarde ik dit topic met het grote Sars topic in de active topic reeks.
Zelf ben ik fan van het ESF om het OT te houden
Het resultaat is nog niet binnen dan zeker?quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij verwarde ik dit topic met het grote Sars topic in de active topic reeks.
Zelf ben ik fan van het ESF om het OT te houden
[..]
Lol nee. Dit weekeind getest op COVID en van de stress nog een beetje ontspoort![]()
Tot voor kort lagen alle Spaanse en Nederlandse overwinningen voor onze geboortes, dus dan maakt het niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Al met al goed nieuws!quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Momo het volgende:
Bij ons al meteen een mailtje dat onze lunch niet doorgaat morgen en dat er ook niet op kantoor gewerkt mag worden af en toe, alleen als het echt niet anders kan.
Ik vind de cringe optredens zo leuk. Niet die enorm goeie maar sjalalie sjalala enzo.quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Wat is een van je ESF-guilty pleasures?
Vandaag gehad. Negatief. Maar dit weekeind geen oog dichtgedaan dus ik moet nog even bijkomenquote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het resultaat is nog niet binnen dan zeker?
Gebeurt toch nietquote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel die vraag nog eens als we over een aantal maanden 'Sweden needs 254 points' horen terwijl op de andere helft van de splitscreen Jeangu de zenuwen amper nog in bedwang kan houden.
Fijn om te horen! Maar dat begrijp ik wel ja. Voel je je fysiek ook weer beter?quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vandaag gehad. Negatief. Maar dit weekeind geen oog dichtgedaan dus ik moet nog even bijkomen
Nee, slechter juist. Ik denk dat ik iets van buikgriep heb ipv Corona.quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Maar dat begrijp ik wel ja. Voel je je fysiek ook weer beter?
Beterschapquote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, slechter juist. Ik denk dat ik iets van buikgriep heb ipv Corona.
@TheFreshPrince hebben we hier te maken met een foto gemaakt door een Sony Patatas Bravia?quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
In het kader van foto's delen van je huisdieren, heb ik ook een paar plaatjes voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je een poesje had.quote:Op maandag 28 september 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
In het kader van foto's delen van je huisdieren, heb ik ook een paar plaatjes voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, Zweden bij de publieksstemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |