Het Gouden Ei was bij ons altijd uitgeleend in de mediatheekquote:[..]
[..]
Ik weet niet hoe dat op andere scholen ging maar bij ons waren ze niet zo heel streng. Het "gouden ei" van Tim Krabbe mocht gewoon. Je was niet verplicht om iets van Vestdijk, Hermans of Reve op je lijst te hebben.
@:Meke gaf laatst een hele leuke boekentip ("De Stille Patiënt" van Alex Michaelides) en dat soort boeken lees ik nog steeds met plezier.
Rustaaaag!1!1quote:Op maandag 28 september 2020 09:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, neem ik ook snel een kop en dan reageer ik.
@:Koffieleuk opstaan, we gaan ZmL kijken!!!
Ik vond het gisteravond al, toen wist jij het nog nietquote:Op maandag 28 september 2020 09:58 schreef Strani het volgende:
Nou, @:koffieleuk en ik vonden ZmL ook leuk (alleen weet zij dat nog niet).
Carnavalstukje was inderdaad erg grappig en het stuk over lezen ook interessant.
Het gouden ei mocht ook, dat stond ook op de lijst, dat was ook het goed dat iedereen wel ging lezen, omdat het lekker dun was. Maar ik zou nu niet meer weten waar het over ging. Het was sowieso geen boek in het genre waar ik van houd.quote:Op maandag 28 september 2020 10:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe dat op andere scholen ging maar bij ons waren ze niet zo heel streng. Het "gouden ei" van Tim Krabbe mocht gewoon. Je was niet verplicht om iets van Vestdijk, Hermans of Reve op je lijst te hebben.
@:Meke gaf laatst een hele leuke boekentip ("De Stille Patiënt" van Alex Michaelides) en dat soort boeken lees ik nog steeds met plezier.
Van dat boek heb ik nachtmerries gekregenquote:Op maandag 28 september 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Gouden Ei was bij ons altijd uitgeleend in de mediatheek
Heb je uiteindelijk de hele uitzending gisterenavond al gezien danquote:Op maandag 28 september 2020 10:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Rustaaaag!1!1
[..]
Ik vond het gisteravond al, toen wist jij het nog niet
Trouwens allemaal nog goeiemorgen![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gouden ei mocht ook, dat stond ook op de lijst, dat was ook het goed dat iedereen wel ging lezen, omdat het lekker dun was. Maar ik zou nu niet meer weten waar het over ging. Het was sowieso geen boek in het genre waar ik van houd.
De openingsscene van de verfilming zag er toen wel eng uit. Het zal nu wel heel knullig zijn als ik het weer zou zien.quote:Op maandag 28 september 2020 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van dat boek heb ik nachtmerries gekregen
Het Gouden Ei mocht bij ons ook wel, net als De Renner, en diverse boekjes van Kees van Kooten die lekker vlot weglazen. Al was het toch ook wel de bedoeling dat de leeslijst enig niveau had, dus Mulisch of Hermans moest er ook wel bij.quote:Op maandag 28 september 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Gouden Ei was bij ons altijd uitgeleend in de mediatheek
Die verfilming, duurde die ook 20 minuten?quote:Op maandag 28 september 2020 10:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
De openingsscene van de verfilming zag er toen wel eng uit. Het zal nu wel heel knullig zijn als ik het weer zou zien.
Het is gewoon steeds gemakkelijker te vervalsen. Zeker tegenwoordig met internetwebsites als scholieren.com waar voor elk boek al een samenvatting te vinden is.quote:Op maandag 28 september 2020 11:13 schreef Em31 het volgende:
Bij de mondeling over de boeken kreeg bij ons een jongen die niets gelezen had het hoogste cijfer, hij kon erg goed praten en die docent had blijkbaar dus niets door. Toen kon ik het allemaal ook niet meer serieus nemen.
Ja alleen als je echt zo’n boek hebt gelezen zie je wel dat je dat nooit uit zo’n samenvatting kan halen.. dat een docent daar niet doorheen kan prikken vind ik dan wel slecht.quote:Op maandag 28 september 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is gewoon steeds gemakkelijker te vervalsen. Zeker tegenwoordig met internetwebsites als scholieren.com waar voor elk boek al een samenvatting te vinden is.
Dat is bij de vreemde talen nog erger. Een goede spreekvaardigheid is 90% van je literatuurcijfer.quote:Op maandag 28 september 2020 11:13 schreef Em31 het volgende:
Bij de mondeling over de boeken kreeg bij ons een jongen die niets gelezen had het hoogste cijfer, hij kon erg goed praten en die docent had blijkbaar dus niets door. Toen kon ik het allemaal ook niet meer serieus nemen.
Is zeker waarquote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja alleen als je echt zo’n boek hebt gelezen zie je wel dat je dat nooit uit zo’n samenvatting kan halen.. dat een docent daar niet doorheen kan prikken vind ik dan wel slecht.
107 minuten en de Amerikaanse remake 2 minuten langerquote:Op maandag 28 september 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die verfilming, duurde die ook 20 minuten?
Het gaat te goed met de kijkcijfers, steeds maar weer die nieuwe afleveringen aankondigen. Seizoen 1 was het beste en het wordt echt steeds slechter, dat merk jequote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef Dave het volgende:
Vanavond al nieuwe persconferentie, het is ze menens.
Oh het heet niet eens Het Gouden Ei meerquote:Op maandag 28 september 2020 11:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
107 minuten en de Amerikaanse remake 2 minuten langer![]()
Spoorloos (1988) - IMDb
The Vanishing (1993) - IMDb
Dat is elke week al het gevalquote:Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef Dave het volgende:
1 van de vragen in de testvraag in de WIDM app kan niet het goede antwoord zijn, tenzij de afvaller terugkomt.
Was vorige keer ook alquote:Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef Dave het volgende:
1 van de vragen in de testvraag in de WIDM app kan niet het goede antwoord zijn, tenzij de afvaller terugkomt.
Nee, ik kan me ook wel voorstellen dat 27 jaar na het zelf lezen ervan, de details van De Aanslag niet meer in het hoofd van de docent zitten.quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is zeker waarAl zal zo'n docent echt niet elke online samenvatting uit zijn/haar hoofd kennen
Bij het maken van de test konden de kandidaten de afvaller natuurlijk nog niet wetenquote:Op maandag 28 september 2020 11:21 schreef Dave het volgende:
Nog iemand die me even komt zeggen dat dat elke keer is?
Wie is jouw mol?quote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef Dave het volgende:
Ik zit een beetje in dubio, want mijn mol ligt inmiddels een beetje te voor de hand.
het gaat om de testvraag in de app. Of is die hetzelfde als in het spel zelf?quote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het maken van de test konden de kandidaten de afvaller natuurlijk nog niet weten
quote:
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef Dave het volgende:
Vanavond al nieuwe persconferentie, het is ze menens.
better safe than sorryquote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Moet ik nog in spoilers praten over WIDM? Ik wil wel even iets over de aflevering zeggen eventueel
Volgens mij is het telkens één van de vragen die de kandidaten hebben gekregen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:24 schreef Dave het volgende:
[..]
het gaat om de testvraag in de app. Of is die hetzelfde als in het spel zelf?
Dat is toch logisch. Dit is uit de test die de kandidaten zelf ook hebben moeten maken, toen was nog niet bekend wie er af zou vallen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef Dave het volgende:
Now it makes sense.quote:Op maandag 28 september 2020 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is het telkens één van de vragen die de kandidaten hebben gekregen.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:24 schreef Dave het volgende:
[..]Die eerste ligt er na de vorige aflevering wel wat te dik bovenop denk ik jaSPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij iedereen dat nu denkt, iedereen van diegene afstapt, en diegene het toch blijkt te zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die eerste ligt er na de vorige aflevering wel wat te dik bovenop denk ik ja
Heb ik ook. Ik ben een tunnel ingegaan maar begin steeds meer te denken dat ik de verkeerde afslag heb genomen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:23 schreef Dave het volgende:
Ik zit een beetje in dubio, want mijn mol ligt inmiddels een beetje te voor de hand.
Dan zou je bijna denken dat niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 28 september 2020 11:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Tenzij iedereen dat nu denkt, iedereen van diegene afstapt, en diegene het toch blijkt te zijn.
Ja, en dat je nobody kunt trusten.quote:Op maandag 28 september 2020 11:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou je bijna denken dat niets is wat het lijkt.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:24 schreef Dave het volgende:
[..]Ik heb precies hetzelfde inderdaad. Ik denk dat het één van die twee is, maar dan ligt het er echt heel erg bovenop (zeker sinds de laatste aflevering).SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 19 was wel een hele makkelijke, maar aan het begin van het jaar zat ik met nog 6 kandidaten (eigenlijk 5 en een mol) over nog niet op de juiste mol hoorquote:Op maandag 28 september 2020 11:37 schreef molloot200 het volgende:
Dit seizoen is in ieder geval moeilijker qua molspeuren dan seizoen 20 of 19 dus dat is in ieder geval een positieve
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja in aflevering 7 moet er dus nog iemand afvallenquote:Op maandag 28 september 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
En er zijn nog maar 3 afleveringen te gaan waarin ze hints kunnen geven, dus misschien zijn ze dit keer iets eerder begonnen met het er dikker bovenop leggen.
Tenzij de finale aflevering ook een 'gewone'aflevering gaat worden.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja en bij die twee voel ik het juist, en bij de rest nietSPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat maakt me nogal in dubio.
quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Of er komt nog een aflevering dat er 2 afvallen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja in aflevering 7 moet er dus nog iemand afvallenOf we krijgen alwéér 4 finalisten (alsjeblieft niet)
Niets is wat het lijkt-genotquote:Op maandag 28 september 2020 11:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Tenzij iedereen dat nu denkt, iedereen van diegene afstapt, en diegene het toch blijkt te zijn.
Merel was ook zo'n slechte mol inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 12:09 schreef Dave het volgende:
Zul je zien dat het weer een mol is die het meest in de pot heeft gebracht.
Ik heb Follow the Money niet zo bijgehouden, maar het is inderdaad zo dat de afgelopen jaren de mol niet altijd iemand is die ook het minst in het laatje heeft gebracht.quote:Op maandag 28 september 2020 12:09 schreef Dave het volgende:
Zul je zien dat het weer een mol is die het meest in de pot heeft gebracht.
MOL / [Jubileumseizoen] De pot - Follow the money..quote:Op maandag 28 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Merel was ook zo'n slechte mol inderdaad.
Ik heb eigenlijk nog geen staatje gezien van wat iedereen binnen brengt eigenlijk.
Ik vind dat juist heerlijk die simpelere opdrachten.quote:Op maandag 28 september 2020 12:10 schreef Dave het volgende:
Maar aangezien de opdrachten wat toegankelijker zijn dan vorige seizoen, zit ik ook nog wel op het spoor: ze hebben het wat proberen te versimpelen voor de gewone kijker, dus is het misschien wel logisch dat het er zo dik bovenop ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook een stuk leukerquote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk die simpelere opdrachten.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:25 schreef molloot200 het volgende:
Die met dat koffertje vond ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Precies, van die opdrachten die nauwelijks kans van slagen hebben en waarbij de mol het dan zogenaamd zo goed heeft gedaan vind ik ook niets aan.quote:Op maandag 28 september 2020 12:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook een stuk leukerVeel beter te volgen en ook alsnog meerdere manieren waarop een mol kan mollen, zonder dat er geleund kan worden op "er was zoveel chaos, het zou toch wel mis gaan".
quote:Op maandag 28 september 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik beken eerlijk dat ikBij mij was het puur omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de mollen zo dicht bij de kofferruilers langsliepen vond ik het niet eens zo heel vergezocht. Het was niet zo dat ze zich verstopten/schuilhielden op het plein.quote:Op maandag 28 september 2020 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, van die opdrachten die nauwelijks kans van slagen hebben en waarbij de mol het dan zogenaamd zo goed heeft gedaan vind ik ook niets aan.
Al was die kofferopdracht veel zwaarder dan het leek. Je focussen op één activiteit maakt het nagenoeg onmogelijk om ook op andere zaken te letten. Maar goed, daar lag het er in elk geval niet zo dik bovenop.
Nee en bij deze opdrachten is het tot nu toe ook vaak zo dat ze gewoon makkelijk zouden moeten kunnen slagen als iedereen hun best doet, dus dan heeft de mol het lastiger om subtiel de boel te laten mislukken. En valt het ook gelijk op als iemand (nep)molt.quote:Op maandag 28 september 2020 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, van die opdrachten die nauwelijks kans van slagen hebben en waarbij de mol het dan zogenaamd zo goed heeft gedaan vind ik ook niets aan.
Al was die kofferopdracht veel zwaarder dan het leek. Je focussen op één activiteit maakt het nagenoeg onmogelijk om ook op andere zaken te letten. Maar goed, daar lag het er in elk geval niet zo dik bovenop.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij was het puur omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik beken eerlijk dat ikOh, in het Live topic was de ESF-brigade daar toch wel snel van overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 september 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik beken eerlijk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Het is gebaseerd op dit wetenschappelijke experimentquote:Op maandag 28 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gezien de mollen zo dicht bij de kofferruilers langsliepen vond ik het niet eens zo heel vergezocht. Het was niet zo dat ze zich verstopten/schuilhielden op het plein.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jaa de gorillaquote:Op maandag 28 september 2020 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op dit wetenschappelijke experiment![]()
![]()
Ik beken eerlijk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs in zo’n kleinschalige setting ziet dus de helft van de mensen die hele aap al nietquote:![]()
Op zo’n groot en druk plein is dat nog een heel stuk moeilijker.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh, ik ook hoor. Ik begrijp ze in 1 keer, er zijn overzichtjes/schema's enzo, dat hebben ze goed afgekeken van de Vlaamse versie!quote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk die simpelere opdrachten.C’est Davie :o)![]()
Ik beken eerlijk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)![]()
*gluurt terug*quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk de hele uitzending gisterenavond al gezien dan
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
*gluurt naar Sjaan*quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ik heb dankzij die NSF van het JESF weer echt zin gekregen in het NF-seizoenBen benieuwd wanneer we de eerste nummers te horen krijgen, bijvoorbeeld van Albanië of van Estland.
![]()
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaan![]()
![]()
Hadden ze geen zonnebrillen op ooghoogte?quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaanC’est Davie :o)![]()
Oef je wordt oud!quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaan![]()
Je wordt oud.quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaan
Op je knieën zitten is sowieso slecht om te doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Weer thuis van bespreking en zoals gewoonlijk nu geen zin meer.
Licht in huis ook maar weer aangedaan.
Fuck the EBU.![]()
Is het niet meer tijd voor een leesbrilquote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaan
Kleine mensen hè, Spanjaarden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Hadden ze geen zonnebrillen op ooghoogte?![]()
Jaaaa ik ook zoveel zin!quote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dankzij die NSF van het JESF weer echt zin gekregen in het NF-seizoenBen benieuwd wanneer we de eerste nummers te horen krijgen, bijvoorbeeld van Albanië of van Estland.
Lekker eerst de nummers luisteren en beoordelen en dan de shows samen kijken en lekker wapperen over stagings, welke nummers onverwachts goed uitpakken, wie er door de mand vallen, etc.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:quote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wordt oud.
Op je knieën zitten is sowieso slecht om te doen.
Ja, nou ja het was één knie hè. Het zag er op zich wel heel smooth uit denk ik hoor. Het kassameisje leek althans erg onder de indruk.![]()
Awquote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaanGelukkig hoef je niet nog een heuvel op te lopen
Ah kijk, nu komt je ware motief naar boven!quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou ja het was één knie hè. Het zag er op zich wel heel smooth uit denk ik hoor. Het kassameisje leek althans erg onder de indruk.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AwGelukkig hoef je niet nog een heuvel op te lopen
![]()
![]()
Toch wel blij dat niet elk land standaard de deelnemer van vorig jaar koosquote:Op maandag 28 september 2020 14:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook zoveel zin!Lekker eerst de nummers luisteren en beoordelen en dan de shows samen kijken en lekker wapperen over stagings, welke nummers onverwachts goed uitpakken, wie er door de mand vallen, etc.
![]()
![]()
Was het geen blik van medelijden?quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou ja het was één knie hè. Het zag er op zich wel heel smooth uit denk ik hoor. Het kassameisje leek althans erg onder de indruk.
Fuck the EBU.![]()
Ik kan dat niet uitsluiten.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het geen blik van medelijden?![]()
Zeker niet!quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel blij dat niet elk land standaard de deelnemer van vorig jaar koosWel zielig voor de winnaars van dit jaar, maar ik snap ergens dan ook wel weer waarom sommige landen die niet intern willen aanwijzen. Het wordt toch een heel ander nummer, en dat moet ook beoordeeld worden. En sommige deelnemers zullen ook wel zoiets hebben van "ik weet niet of ik binnen een jaar weer een nummer kan maken waar ik net zo achter sta".
quote:![]()
Ik ben wel blij met de maatregelen die aangekondigd gaan worden. Nu maar hopen dat mensen zich er beter aan gaan houden.
Was net heel even in de supermarkt om iets te halen dat ik was vergeten. Staan er gewoon mensen lekker te kletsen terwijl de bedrijfsleider ernaast staat omdat hij iets aan het bijvullen is. Hij maakt nog een opmerking dat als hij in de weg staat ze het maar moeten zeggen. Totaal geen reactie.
En dan bij de servicebalie ook nog 2 oudere mensen met een rollator die geen zin hadden om te wachten bij de gewone kassa en hun weekboodschappen daar maar gaan afrekenen. Was blij dat ik de winkel weer uit was.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Maar Amsterdam en Den Haag staan wel even mooi in de top 10 van Europese Corona-brandhaarden!C’est Davie :o)![]()
Heb je een lijstje?quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef Dave het volgende:
Maar Amsterdam en Den Haag staan wel even mooi in de top 10 van Europese Corona-brandhaarden!![]()
Oef... Het stond op een site die ik van jou niet mag bezoeken. Maar de rest waren vooral Franse steden en Brussel geloof ik.quote:C’est Davie :o)![]()
quote:Amsterdam en Den Haag staan zelfs in de top-10 van Europese regio’s met de meeste positieve coronatesten ten opzichte van het aantal inwoners, becijfert RTL Nieuws op basis van een eigen analyse van de coronastatistieken uit elf Europese landen.
Groot-Amsterdam staat op plaats zes, met 194 positieve coronatesten per week per 100.000 inwoners. Den Haag en omstreken staat op de tiende plaats met 180 gevallen per 100.000 inwoners. De lijst wordt aangevoerd door Parijs, met 231 besmettingen per 100.000 ingezetenen. Daarachter volgen nog vier Franse regio’s. Liverpool, Brussel en de Britse regio Blackburn behoren ook tot de tien regio’s met de meeste nieuwe coronagevallen.C’est Davie :o)![]()
Nou de eerste stap hebben we gehad, het uitlekken van de maatregelen. Het is nu wachten op berichten van boze mensen die het niet eens zijn met de maatregelen. Ik gok dat die ene horecabaas eerst gaat zijn, zoals altijd, of misschien deze keer de KNVB, zou ook kunnen.![]()
Bronquote:Horeca mogelijk in hele land vroeger dicht, geen publiek meer bij betaald voetbalC’est Davie :o)![]()
Nog steeds geen mondkapjesplicht.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dat kan ook niet meer, ze hebben in maart geroepen dat die toch geen effect hadden.quote:
Fuck the EBU.![]()
Wowquote:![]()
Maar je ziet inderdaad gewoon heel veel laksheid, ook bij openbare gelegenheden, winkels, horeca, etc. Het lijkt wel of veel mensen vaak vergeten dat het virus er nog volop is.
Hier in de sportschool mag je ook gewoon weer in de sauna enzo. Snap ik ook echt niks van
Vraag me wel af hoe ze dit willen gaan controleren/handhaven.quote:Op maandag 28 september 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nou de eerste stap hebben we gehad, het uitlekken van de maatregelen. Het is nu wachten op berichten van boze mensen die het niet eens zijn met de maatregelen. Ik gok dat die ene horecabaas eerst gaat zijn, zoals altijd, of misschien deze keer de KNVB, zou ook kunnen.
• Thuiswerken wordt strikter gehandhaafd. Werkgevers gaan aangesproken worden op overtredingen en tijdelijke sluiting van een bedrijf behoort tot de mogelijkheden
• Alleen nog noodzakelijke reizen van en naar Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, hierop zijn wel uitzonderingenLife is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Het wordt wat opzichtig inderdaad. Maar ja, het werkt wel.quote:Op maandag 28 september 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nou de eerste stap hebben we gehad, het uitlekken van de maatregelen. Het is nu wachten op berichten van boze mensen die het niet eens zijn met de maatregelen. Ik gok dat die ene horecabaas eerst gaat zijn, zoals altijd, of misschien deze keer de KNVB, zou ook kunnen.![]()
triest idd.quote:Op maandag 28 september 2020 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, ze hebben in maart geroepen dat die toch geen effect hadden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mag hopen dat de meeste werkgevers niet kleine kinderen zijn en mensen ook daadwerkelijk thuis laten werken als het kan..quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze dit willen gaan controleren/handhaven.
• Thuiswerken wordt strikter gehandhaafd. Werkgevers gaan aangesproken worden op overtredingen en tijdelijke sluiting van een bedrijf behoort tot de mogelijkheden
• Alleen nog noodzakelijke reizen van en naar Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, hierop zijn wel uitzonderingen![]()
Ja vind het wel slim, maar die boze berichten elke keer zo vermoeiend. Ik snap de frustratie, maar jemig.quote:Op maandag 28 september 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt wat opzichtig inderdaad. Maar ja, het werkt wel.![]()
Wel jammer dat als ze dat inderdaad doorzetten wat de sport betreft, dat ze dat dan net doen na een weekend waarin het van wat ik begreep best goed ging.![]()
“Komt goed”
“We houden het in de gaten.”
“Desnoods regionale maatregelen maar let even op jullie gedrag, jongens!”
“Heyyy gaat niet goed, op blijven letten he? Anders moeten we wellicht regionale maatregelen nemen.”
“Oké jongens dit is niet leuk meer, hou je aan de regels aub?”
“Oké jullie luisteren niet, iedereen straf, doei.“![]()
Ja vraag me af hoe ze dat gaan controleren. Denk wel dat dit kruis door Floor Jansen concert is voor mij.quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
• Alleen nog noodzakelijke reizen van en naar Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, hierop zijn wel uitzonderingen![]()
Dit is ook niet te handhaven en eigen gewoon een kijk-ons-eens-harde-maatregelen-treffen regel.quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
“Komt goed”
“Heyyy gaat niet goed, op blijven letten he? Anders moeten we wellicht regionale maatregelen nemen.”
“Oké jullie luisteren niet, iedereen straf, doei.“![]()
![]()
Ook lekker handig dat ik in Den Haag woon officieel maar al mijn voorzieningen buiten Den Haag liggen omdat ik letterlijk op de grens woon.![]()
IK BEN EEN UITZONDERING IK BEN HEEL SPECIAALquote:Op maandag 28 september 2020 15:10 schreef Mandy040986 het volgende:
“Hierop zijn wel uitzonderingen”
Hou. Op.![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat als ze dat inderdaad doorzetten wat de sport betreft, dat ze dat dan net doen na een weekend waarin het van wat ik begreep best goed ging.Past deze in een tweet?quote:Op maandag 28 september 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
“Komt goed”
“Oké jullie luisteren niet, iedereen straf, doei.“
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.quote:Op maandag 28 september 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat als ze dat inderdaad doorzetten wat de sport betreft, dat ze dat dan net doen na een weekend waarin het van wat ik begreep best goed ging.![]()
Echt hoorquote:Op maandag 28 september 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
“Komt goed”
“Oké jullie luisteren niet, iedereen straf, doei.“
quote:Op maandag 28 september 2020 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
IK BEN EEN UITZONDERING IK BEN HEEL SPECIAAL![]()
Max 4 mensen thuis, maar wel met z’n dertigen in een klaslokaal.
30 mensen maximaal in een groep... maar wel met honderden hutje mutje in een vliegtuig.
![]()
Veeg me op, jongens.![]()
![]()
Wat wil je dan, alles zoals horeca en scholen maar weer helemaal dicht?quote:Op maandag 28 september 2020 15:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Max 4 mensen thuis, maar wel met z’n dertigen in een klaslokaal.
30 mensen maximaal in een groep... maar wel met honderden hutje mutje in een vliegtuig.
![]()
Veeg me op, jongens.![]()
Ben op zich niet ontevreden met het lijstje maatregelen.
Hopelijk is het genoeg om de urgentie bij demense terug te brengen, volgens mij is dat wel het belangrijkste doel. Dan moeten deze maatregelen ook wel relatief snel (deels) weer terug kunnen worden gedraaid.![]()
MONDKAPJES dAT wil Ik JAAAA.quote:Op maandag 28 september 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat wil je dan, alles zoals horeca en scholen maar weer helemaal dicht?
De willekeur ontgaat je?quote:Op maandag 28 september 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat wil je dan, alles zoals horeca en scholen maar weer helemaal dicht?![]()
En ook maar meteen zo breed. Ik heb niet het idee dat het publiek bij het pupillenvoetbal of de plaatselijke korfbalvereniging nou het grote probleem is.quote:Op maandag 28 september 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat als ze dat inderdaad doorzetten wat de sport betreft, dat ze dat dan net doen na een weekend waarin het van wat ik begreep best goed ging.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee ik vraag me af welke je dan aan wil passen? 30 mensen thuis of 4 of geen mensen meer naar school? Het zou handig zijn als alles gewoon dicht kan, maarja.quote:![]()
Inderdaad het gevoel van urgentie terughalen is wel het belangrijkst nu. De luiheid is er zo ingeslopen in de loop der maanden.quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Hopelijk is het genoeg om de urgentie bij demense terug te brengen, volgens mij is dat wel het belangrijkste doel. Dan moeten deze maatregelen ook wel relatief snel (deels) weer terug kunnen worden gedraaid.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Hopelijk is het genoeg om de urgentie bij demense terug te brengen, volgens mij is dat wel het belangrijkste doel. Dan moeten deze maatregelen ook wel relatief snel (deels) weer terug kunnen worden gedraaid.en hoop dat de oplopende besmettingen/opnames daar ook aan meehelpen, helaas is dat blijkbaar nodig.
![]()
In de samenvattingen viel me op dat de bij doelpunten het publiek niet meer laten zien. Bij de gelijkmaker van Fortuna in de blessuretijd, zal het er vast ook niet coronaproof aan toe gegaan zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.![]()
Dat is ook zo. Het lijkt me ook best lastig allemaal. Ik betwijfel of het te handhaven is.quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik vraag me af welke je dan aan wil passen? 30 mensen thuis of 4 of geen mensen meer naar school? Het zou handig zijn als alles gewoon dicht kan, maarja.
Ik zou als overheid zijnde eigenlijk de ouderen en kwetsbaren wel van een medisch mondkapje voorzien. Die zijn bewezen werkzaam en zou de kans op besmetting ook aanzienlijk verkleinen, lijkt me.![]()
Zaterdag heb ik een heel klein feestje waarbij de gastvrouw vijf mensen uitgenodigd heeft. Ik ben benieuwd wie van de 5 niet meer welkom gaat zijn.![]()
Halloquote:
Bij ons ben je altijd welkom hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
Zaterdag heb ik een heel klein feestje waarbij de gastvrouw vijf mensen uitgenodigd heeft. Ik ben benieuwd wie van de 5 niet meer welkom gaat zijn.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat een geweldige tijd gaan we tegemoet.quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Voor jullie is VERBOTEN om nog naar Den Haag te komenZonder wrijving geen glans![]()
Jeejquote:Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons ben je altijd welkom hoor.Zaterdag wordt eurovision 2006 teruggekeken. Dat is ook wel een mooi jaartal! Mocht ik thuisblijven, dan wordt het alsnog een fijne zaterdag
![]()
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het kleine feestje uitgesteld wordt, want we wonen allemaal in risicogebied.![]()
Ja dit soort dingen gaan ook niet alles oplossen,...en wat dat betreft is de overheid vooral afhankelijk van het gedrag van de mensen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat een geweldige tijd gaan we tegemoet.![]()
ESF-publiek zijn zal ook wel geen noodzakelijke reis naar Rotterdam zijn.
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaanquote:Op maandag 28 september 2020 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JeejZaterdag wordt eurovision 2006 teruggekeken. Dat is ook wel een mooi jaartal! Mocht ik thuisblijven, dan wordt het alsnog een fijne zaterdag
![]()
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het kleine feestje uitgesteld wordt, want we wonen allemaal in risicogebied.
Daar kwam ik toch al nooit, dus daar ga ik niks van merken.quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Voor jullie is VERBOTEN om nog naar Den Haag te komenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan zal Rotterdam toch niet meer op slot zijn mag ik hopenquote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
ESF-publiek zijn zal ook wel geen noodzakelijke reis naar Rotterdam zijn.
Weet niet of ik dat zou doenquote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan(Nou ja, nee, ik zou het niet doen).
Koel en donker bewaren![]()
Jij ook ijs_beerquote:
Koel en donker bewaren![]()
Hiermee gaan we de strijd verliezen.quote:Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
ESF on tour richting Den Haagquote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Voor jullie is VERBOTEN om nog naar Den Haag te komenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Daarmee is het ESF Voorgoed Voorbij en wordt het een Impossible Dream inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hiermee gaan we de strijd verliezen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Heb nu een beetje een doemgevoel. Voor het eerst in deze hele coronasituatie. Van het voorjaar weliswaar veel stress, maar toen had ik gevoel nog dat als iedereen z'n best deed de verspreiding wel zou meevallen. Nu voelt het veel meer als dat je zelf een stuk verstandiger moet zijn dan een hele grote meute en dan maar geluk hebben.quote:
Als je het niet meer weet; dan maar Margaquote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hiermee gaan we de strijd verliezen.
Dat heeft de afgelopen maanden toch nooit gemogen?quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Dat laatste heb ik ook wel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb nu een beetje een doemgevoel. Voor het eerst in deze hele coronasituatie. Van het voorjaar weliswaar veel stress, maar toen had ik gevoel nog dat als iedereen z'n best deed de verspreiding wel zou meevallen. Nu voelt het veel meer als dat je zelf een stuk verstandiger moet zijn dan een hele grote meute.
Je leert mensen/de mensheid ook wel echt kennen zo.Koel en donker bewaren![]()
Wat een dagquote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee is het ESF Voorgoed Voorbij en wordt het een Impossible Dream inderdaad.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ben ik blij dat ik gisteren mijn verjaardag in kleine kring heb gevierdFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat ook nog ja. Heb er wel zin in, maar tochquote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zou doen(Nou ja, nee, ik zou het niet doen).
Kan niet meer misgaan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee is het ESF Voorgoed Voorbij en wordt het een Impossible Dream inderdaad.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik vind het mooi, maar niet geschikt voor een Coronacrisis.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Komende zaterdag dan toch maar 1996 doen?quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaan![]()
![]()
Reisadvies voor België verscherpt naar oranje. Lekker joh.
Vanuit hier naar het noorden zit je zo in de zuidelijke randstad, naar het Oosten heb je dus Breda en Tilburg waar het ook vollop aanwezig (en dat lekkere met die willem 2 supporters onlangs) en dan naar het zuiden zit je zo in Antwerpen en de rest van België. Hoezo stuck in the middle?
quote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Vanuit hier naar het noorden zit je zo in de zuidelijke randstad, naar het Oosten heb je dus Breda en Tilburg waar het ook vollop aanwezig (en dat lekkere met die willem 2 supporters onlangs) en dan naar het zuiden zit je zo in Antwerpen en de rest van België. Hoezo stuck in the middle?Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het is gewoon té mooi voor de Coronacrisisquote:Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, maar niet geschikt voor een Coronacrisis.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
En naar het Westen wil je zeker niet ?quote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Vanuit hier naar het noorden zit je zo in de zuidelijke randstad, naar het Oosten heb je dus Breda en Tilburg waar het ook vollop aanwezig (en dat lekkere met die willem 2 supporters onlangs) en dan naar het zuiden zit je zo in Antwerpen en de rest van België. Hoezo stuck in the middle?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Misschien is Utrecht wel niet zo speciaal als ik dachtquote:Op maandag 28 september 2020 16:24 schreef usagi414 het volgende:
Moest hier wel om lachen.
[ twitter ]
Zeeland.quote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En naar het Westen wil je zeker niet ?
@skysherrifOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Tijd voor een nieuwe versie van het liedje Belgiëquote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Vanuit hier naar het noorden zit je zo in de zuidelijke randstad, naar het Oosten heb je dus Breda en Tilburg waar het ook vollop aanwezig (en dat lekkere met die willem 2 supporters onlangs) en dan naar het zuiden zit je zo in Antwerpen en de rest van België. Hoezo stuck in the middle?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Jobi, je bent niet speciaalquote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is Utrecht wel niet zo speciaal als ik dacht
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
HOEZEEE NAAR GOEREE OVERKLAKKEEquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Komt hard aan hoor ditquote:
quote:
Ik heb een game kado gekregen van een vriend. Duurt wel lang om mijn steam bibliotheek te plaatsen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
1999quote:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Yep.quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb nu een beetje een doemgevoel. Voor het eerst in deze hele coronasituatie. Van het voorjaar weliswaar veel stress, maar toen had ik gevoel nog dat als iedereen z'n best deed de verspreiding wel zou meevallen. Nu voelt het veel meer als dat je zelf een stuk verstandiger moet zijn dan een hele grote meute en dan maar geluk hebben.
Dat het geen strijd meer is tegen dat virus maar een strijd tegen de domheid van mensen.![]()
3000. Die had ik op CD.quote:![]()
Nostalgie.
Afgelopen jaar op gestemd.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schandalig dat dit uit de Top 2000 ligt
Ik stel voor dat we gaan block voten om dit nummer er terug in te krijgen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Niet coronaproof dit.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
17 is best wat! Als het in een kroeg oid is, dan kan het tot 22.00 uur doorgaanquote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje met zo'n 17 mensen. Ben wel benieuwd of dat gewoon door kan gaanAls het bij iemand thuis is, dan zou dat met de huidige maatregelen niet eens mogen, behalve als 11 mensen daar wonen of jonger dan 16 (18?) zijn
![]()
![]()
Het is virtueelquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Vooruit dan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Er is een muziekzaal afgehuurd. 17 is ook maar een schatting, want ik weet niet of de gehele band erbij is. Anders kunnen het er ook nog minder zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
17 is best wat! Als het in een kroeg oid is, dan kan het tot 22.00 uur doorgaanAls het bij iemand thuis is, dan zou dat met de huidige maatregelen niet eens mogen, behalve als 11 mensen daar wonen of jonger dan 16 (18?) zijn
Maar goed, ik heb nog niets gehoord van de anderenOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
We zouden morgen gaan lunchen met 18 collega's ben benieuwd of dat nog doorgaat, technisch gezien gaat het pas morgenavond in dacht ik?![]()
![]()
Onbegrijpelijk hoor, zoveel domheid. Ik kan er echt niet bij.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.![]()
Prima plan.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Afgelopen jaar op gestemd.
Ik stel voor dat we gaan block voten om dit nummer er terug in te krijgen.![]()
Het zal wel een sentimentele lijst worden dit jaar...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
(Okay dat is niet waar maar ik wil er toch bijhoren hè)![]()
Gourmettenquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
Wij zouden morgen met z'n dertigen gaan gourmetten, vraag me af of dat ook nog doorgaat...
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt![]()
![]()
Hebben ze daar ook een supermarkt met gourmetbakjes?quote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
gourmettenquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
(Okay dat is niet waar maar ik wil er toch bijhoren hè)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.![]()
Hahaha volgens mij kan je die rond de kerst wel krijgen ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een supermarkt met gourmetbakjes?![]()
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!quote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt![]()
Dit zou wel eens een running gag kunnen gaan worden.quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Die van mij is trouwens wel serieus.. staat al weken gepland![]()
![]()
Kunnen we tijdens de jitsi voor kerst doenquote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Korfbalquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoelingquote:Op maandag 28 september 2020 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we tijdens de jitsi voor kerst doen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfbal
Beter dan voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
omg, dan overweeg ik toch te komen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!![]()
Jitsi aan en ieder zijn eigen gourmetten doen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoelingFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Alsof jij 30 mensen kentquote:Op maandag 28 september 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
(Okay dat is niet waar maar ik wil er toch bijhoren hè)
Wat had ik nou gezegd over het respecteren van alle sporten hier!?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bohhquote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gourmetten![]()
Hopen dat we met kerst ook nog geen bezoek mogen zodat je 5 pannetjes voor jezelf hebt
Mwah, dat kan nog net wel denk ikquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Cee het volgende:
Zou morgen eigenlijk in Den Haag met 80 mensen naar een amateurkorfbalwedstrijd gaan met om 22.15 uur een naborrel in Café het Luie Paardje maar ik weet niet of dat nog doorgaat.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ohja. shit.quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoeling![]()
Gieren.quote:
Durf je nietquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Beste idee everquote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
Misschien kun je wel 30 pinguïns uitnodigen, dan mag dan weer wel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
Misschien kun je wel 30 pinguïns uitnodigen, dan mag dan weer wel.
Pinguin verhuur.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Socializen met een dierquote:Op maandag 28 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ga het radenquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SC volspammen en niemand ziet hetquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wie is strani?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
#vandaagleerdeik dat je ook lege posts kan makenquote:Op maandag 28 september 2020 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SC volspammen en niemand ziet het
Wie ben jij?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Wie?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezienFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Misschien op vakantie gegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien
Wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ik kende hier wel een F1Gamer maar die is inderdaad al een tijdje weg volgens mij.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Meke het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met ESF1GAMER gaat? Heb haar al een tijdje niet gezien![]()
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu
Wie?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende hier wel een F1Gamer maar die is inderdaad al een tijdje weg volgens mij.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu![]()
Kennen wij deze mensen?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ahh dat zal het zijnquote:
Ik zie nu een vierde man met zo’n bord voor mequote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnen
abbo uitbreiden om wat mensen blokkeren
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nu![]()
quote:quote:Op maandag 28 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik voorzie een alternatief verdienmodel voor Blijdorp in deze lastige tijden.
Pinguin verhuur.
Eindelijk iemand op dezelfde golflengte![]()
![]()
Hier is over nagedacht!quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnen![]()
![]()
Dat is Garfield stylequote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand op dezelfde golflengteFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Steven, Tyrone, Maurits en Jelle kunnen wel allemaal zeker trouwens.quote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.![]()
Aan hun vorm te zien kan je met genoeg vis prima pinguins blokkenquote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand op dezelfde golflengte
Jezelf quotenquote:Op maandag 28 september 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Steven, Tyrone, Maurits en Jelle kunnen wel allemaal zeker trouwens.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik zie jouquote:Op maandag 28 september 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als daar aanleiding toe is, en die was er, moet dat kunnen!
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nu moet Em Silke foto's missenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Op het plein?quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij het jaarlijkse FOK!gourmetfeest!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
quote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfbal
Heb ik vroeger gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch net wat minder spannend en toch lullig voor die ene persoon die net niet mee mag doen in die trio's, hoor!quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee trios en halverwege wisselen, moet kunnenIk kan hier om privacyredenen geen uitspraken over doenquote:Wie is Rubenquote:Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja helaas, maar volgens mij had Ruben al aangegeven dat hij het misschien niet zou halen hoor dus er is nog hoop.![]()
![]()
Hoeveel mensen in de buitenlucht?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:
Asociaal met elkaar doen is ook nog een optie he? Virtueel pannetjes inpikkenquote:Op maandag 28 september 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je alsnóg sociaal gaan zitten doen tijdens het gourmetten, dat was nou juist niet de bedoelingOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Fok!onwaardig ditquote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op één hand kan ik al dertig mensen tellen!
Ik had minstens 40-45 verwacht.quote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op één hand kan ik al dertig mensen tellen!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
1 van hen eruit wippenquote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou morgen dan weer een orgie hebben met precies 6 andere mensen, maar ja, wordt toch lastig nuOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Asociaal met elkaar doen is ook nog een optie he? Virtueel pannetjes inpikken
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja jeetje Hamlapjes, ik weet dat jij het liever onpersoonlijk houdt allemaal maar het zou wel fijn zijn als je de námen van de jongens tenminste uit je hoofd leert.quote:![]()
I won't break (potten).quote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Steengrillen op de berg van Yuliya SamoylovaOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Zit jij nou ineens in dezelfde tijdzone als Jobi?quote:Op maandag 28 september 2020 17:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had minstens 40-45 verwacht.![]()
Oja goed puntquote:Op maandag 28 september 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is toch net wat minder spannend en toch lullig voor die ene persoon die net niet mee mag doen in die trio's, hoor!
[..]
Het idee van een orgie is juist meer dan 1 te wippen, he!quote:Volgens mij heb jij het over de orgie van vorige week? Daar was ik, for obvious reasons, niet bij!quote:Op maandag 28 september 2020 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jeetje Hamlapjes, ik weet dat jij het liever onpersoonlijk houdt allemaal maar het zou wel fijn zijn als je de námen van de jongens tenminste uit je hoofd leert.![]()
Komaan Lapo!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
![]()
Jawel.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: