abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2020 @ 11:48:16 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195301399
SPOILER: widm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_195301478
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:41 schreef Dave het volgende:
En er zijn nog maar 3 afleveringen te gaan waarin ze hints kunnen geven, dus misschien zijn ze dit keer iets eerder begonnen met het er dikker bovenop leggen.
Tenzij de finale aflevering ook een 'gewone'aflevering gaat worden.
Ja in aflevering 7 moet er dus nog iemand afvallen :? Of we krijgen alwéér 4 finalisten (alsjeblieft niet)
pi_195301495
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en bij die twee voel ik het juist, en bij de rest niet _O- Dus dat maakt me nogal in dubio.
pi_195301571
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195301586
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja in aflevering 7 moet er dus nog iemand afvallen :? Of we krijgen alwéér 4 finalisten (alsjeblieft niet)
Of er komt nog een aflevering dat er 2 afvallen. :Y
pi_195301634
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2020 11:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Tenzij iedereen dat nu denkt, iedereen van diegene afstapt, en diegene het toch blijkt te zijn.
Niets is wat het lijkt-genot _O_
pi_195301939
Zul je zien dat het weer een mol is die het meest in de pot heeft gebracht. |:)
C’est Davie :o)
pi_195301969
Maar aangezien de opdrachten wat toegankelijker zijn dan vorige seizoen, zit ik ook nog wel op het spoor: ze hebben het wat proberen te versimpelen voor de gewone kijker, dus is het misschien wel logisch dat het er zo dik bovenop ligt.
C’est Davie :o)
  maandag 28 september 2020 @ 12:14:13 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195302029
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2020 12:09 schreef Dave het volgende:
Merel was ook zo'n slechte mol inderdaad. -O-

Ik heb eigenlijk nog geen staatje gezien van wat iedereen binnen brengt eigenlijk. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_195302055
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2020 12:09 schreef Dave het volgende:
Ik heb Follow the Money niet zo bijgehouden, maar het is inderdaad zo dat de afgelopen jaren de mol niet altijd iemand is die ook het minst in het laatje heeft gebracht.
  maandag 28 september 2020 @ 12:23:28 #61
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195302172
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Merel was ook zo'n slechte mol inderdaad. -O-

Ik heb eigenlijk nog geen staatje gezien van wat iedereen binnen brengt eigenlijk. :@
MOL / [Jubileumseizoen] De pot - Follow the money..
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_195302193
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:10 schreef Dave het volgende:
Maar aangezien de opdrachten wat toegankelijker zijn dan vorige seizoen, zit ik ook nog wel op het spoor: ze hebben het wat proberen te versimpelen voor de gewone kijker, dus is het misschien wel logisch dat het er zo dik bovenop ligt.
Ik vind dat juist heerlijk die simpelere opdrachten.
pi_195302199
Die met dat koffertje vond ik leuk ^O^

SPOILER
pi_195302230
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik vind dat juist heerlijk die simpelere opdrachten.
Vind ik ook een stuk leuker :Y Veel beter te volgen en ook alsnog meerdere manieren waarop een mol kan mollen, zonder dat er geleund kan worden op "er was zoveel chaos, het zou toch wel mis gaan".
pi_195302264
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:25 schreef molloot200 het volgende:
Die met dat koffertje vond ik leuk ^O^

SPOILER
SPOILER
pi_195302309
Ik beken eerlijk dat ik

SPOILER
pi_195302339
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Vind ik ook een stuk leuker :Y Veel beter te volgen en ook alsnog meerdere manieren waarop een mol kan mollen, zonder dat er geleund kan worden op "er was zoveel chaos, het zou toch wel mis gaan".
Precies, van die opdrachten die nauwelijks kans van slagen hebben en waarbij de mol het dan zogenaamd zo goed heeft gedaan vind ik ook niets aan.

Al was die kofferopdracht veel zwaarder dan het leek. Je focussen op één activiteit maakt het nagenoeg onmogelijk om ook op andere zaken te letten. Maar goed, daar lag het er in elk geval niet zo dik bovenop.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195302360
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik beken eerlijk dat ik

SPOILER
Bij mij was het puur omdat
SPOILER
pi_195302383
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Precies, van die opdrachten die nauwelijks kans van slagen hebben en waarbij de mol het dan zogenaamd zo goed heeft gedaan vind ik ook niets aan.

Al was die kofferopdracht veel zwaarder dan het leek. Je focussen op één activiteit maakt het nagenoeg onmogelijk om ook op andere zaken te letten. Maar goed, daar lag het er in elk geval niet zo dik bovenop.
Gezien de mollen zo dicht bij de kofferruilers langsliepen vond ik het niet eens zo heel vergezocht. Het was niet zo dat ze zich verstopten/schuilhielden op het plein.
pi_195302401
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee en bij deze opdrachten is het tot nu toe ook vaak zo dat ze gewoon makkelijk zouden moeten kunnen slagen als iedereen hun best doet, dus dan heeft de mol het lastiger om subtiel de boel te laten mislukken. En valt het ook gelijk op als iemand (nep)molt.
pi_195302413
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Bij mij was het puur omdat
SPOILER
SPOILER
pi_195302474
quote:
Ik beken eerlijk dat ik

SPOILER
Oh, in het Live topic was de ESF-brigade daar toch wel snel van overtuigd :P
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 12:40:57 #73
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_195302478
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
Ik beken eerlijk dat ik

SPOILER
SPOILER
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_195302528
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Gezien de mollen zo dicht bij de kofferruilers langsliepen vond ik het niet eens zo heel vergezocht. Het was niet zo dat ze zich verstopten/schuilhielden op het plein.
Het is gebaseerd op dit wetenschappelijke experiment

pi_195302570
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is gebaseerd op dit wetenschappelijke experiment

Jaa de gorilla :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: