Dit is ook niet te handhaven en eigen gewoon een kijk-ons-eens-harde-maatregelen-treffen regel.quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze dit willen gaan controleren/handhaven.
• Thuiswerken wordt strikter gehandhaafd. Werkgevers gaan aangesproken worden op overtredingen en tijdelijke sluiting van een bedrijf behoort tot de mogelijkheden
• Alleen nog noodzakelijke reizen van en naar Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, hierop zijn wel uitzonderingen
quote:Op maandag 28 september 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
“Komt goed”
“We houden het in de gaten.”
“Desnoods regionale maatregelen maar let even op jullie gedrag, jongens!”
“Heyyy gaat niet goed, op blijven letten he? Anders moeten we wellicht regionale maatregelen nemen.”
“Oké jongens dit is niet leuk meer, hou je aan de regels aub?”
“Oké jullie luisteren niet, iedereen straf, doei.“
IK BEN EEN UITZONDERING IK BEN HEEL SPECIAALquote:Op maandag 28 september 2020 15:10 schreef Mandy040986 het volgende:
“Hierop zijn wel uitzonderingen”
Hou. Op.
quote:Op maandag 28 september 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat als ze dat inderdaad doorzetten wat de sport betreft, dat ze dat dan net doen na een weekend waarin het van wat ik begreep best goed ging.
Past deze in een tweet?quote:Op maandag 28 september 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
“Komt goed”
“Heyyy gaat niet goed, op blijven letten he? Anders moeten we wellicht regionale maatregelen nemen.”
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.quote:Op maandag 28 september 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat als ze dat inderdaad doorzetten wat de sport betreft, dat ze dat dan net doen na een weekend waarin het van wat ik begreep best goed ging.
Echt hoorquote:Op maandag 28 september 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
“Komt goed”
quote:Op maandag 28 september 2020 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
IK BEN EEN UITZONDERING IK BEN HEEL SPECIAAL
Wat wil je dan, alles zoals horeca en scholen maar weer helemaal dicht?quote:Op maandag 28 september 2020 15:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Max 4 mensen thuis, maar wel met z’n dertigen in een klaslokaal.
30 mensen maximaal in een groep... maar wel met honderden hutje mutje in een vliegtuig.
![]()
Veeg me op, jongens.
MONDKAPJES dAT wil Ik JAAAA.quote:Op maandag 28 september 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat wil je dan, alles zoals horeca en scholen maar weer helemaal dicht?
De willekeur ontgaat je?quote:Op maandag 28 september 2020 15:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat wil je dan, alles zoals horeca en scholen maar weer helemaal dicht?
En ook maar meteen zo breed. Ik heb niet het idee dat het publiek bij het pupillenvoetbal of de plaatselijke korfbalvereniging nou het grote probleem is.quote:Op maandag 28 september 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
Nee ik vraag me af welke je dan aan wil passen? 30 mensen thuis of 4 of geen mensen meer naar school? Het zou handig zijn als alles gewoon dicht kan, maarja.quote:
Inderdaad het gevoel van urgentie terughalen is wel het belangrijkst nu. De luiheid is er zo ingeslopen in de loop der maanden.quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben op zich niet ontevreden met het lijstje maatregelen.
Hopelijk is het genoeg om de urgentie bij demense terug te brengen, volgens mij is dat wel het belangrijkste doel. Dan moeten deze maatregelen ook wel relatief snel (deels) weer terug kunnen worden gedraaid.
quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben op zich niet ontevreden met het lijstje maatregelen.
Hopelijk is het genoeg om de urgentie bij demense terug te brengen, volgens mij is dat wel het belangrijkste doel. Dan moeten deze maatregelen ook wel relatief snel (deels) weer terug kunnen worden gedraaid.
In de samenvattingen viel me op dat de bij doelpunten het publiek niet meer laten zien. Bij de gelijkmaker van Fortuna in de blessuretijd, zal het er vast ook niet coronaproof aan toe gegaan zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de tribunes wel, maar hoorde van iemand die dit weekend bij Heerenveen was geweest dat alles daaromheen gewoon alsnog drama was. Bij de bar, buiten etc. Dat ziet alleen niemand op tv.
Dat is ook zo. Het lijkt me ook best lastig allemaal. Ik betwijfel of het te handhaven is.quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik vraag me af welke je dan aan wil passen? 30 mensen thuis of 4 of geen mensen meer naar school? Het zou handig zijn als alles gewoon dicht kan, maarja.
Halloquote:
Bij ons ben je altijd welkom hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
Zaterdag heb ik een heel klein feestje waarbij de gastvrouw vijf mensen uitgenodigd heeft. Ik ben benieuwd wie van de 5 niet meer welkom gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |