Zeker niet!quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel blij dat niet elk land standaard de deelnemer van vorig jaar koos
quote:
Heb je een lijstje?quote:Op maandag 28 september 2020 14:53 schreef Dave het volgende:
Maar Amsterdam en Den Haag staan wel even mooi in de top 10 van Europese Corona-brandhaarden!
Oef... Het stond op een site die ik van jou niet mag bezoeken. Maar de rest waren vooral Franse steden en Brussel geloof ik.quote:
quote:Amsterdam en Den Haag staan zelfs in de top-10 van Europese regio’s met de meeste positieve coronatesten ten opzichte van het aantal inwoners, becijfert RTL Nieuws op basis van een eigen analyse van de coronastatistieken uit elf Europese landen.
Groot-Amsterdam staat op plaats zes, met 194 positieve coronatesten per week per 100.000 inwoners. Den Haag en omstreken staat op de tiende plaats met 180 gevallen per 100.000 inwoners. De lijst wordt aangevoerd door Parijs, met 231 besmettingen per 100.000 ingezetenen. Daarachter volgen nog vier Franse regio’s. Liverpool, Brussel en de Britse regio Blackburn behoren ook tot de tien regio’s met de meeste nieuwe coronagevallen.
Bronquote:Horeca mogelijk in hele land vroeger dicht, geen publiek meer bij betaald voetbal
Dat kan ook niet meer, ze hebben in maart geroepen dat die toch geen effect hadden.quote:
Wowquote:
Vraag me wel af hoe ze dit willen gaan controleren/handhaven.quote:Op maandag 28 september 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nou de eerste stap hebben we gehad, het uitlekken van de maatregelen. Het is nu wachten op berichten van boze mensen die het niet eens zijn met de maatregelen. Ik gok dat die ene horecabaas eerst gaat zijn, zoals altijd, of misschien deze keer de KNVB, zou ook kunnen.
Het wordt wat opzichtig inderdaad. Maar ja, het werkt wel.quote:Op maandag 28 september 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nou de eerste stap hebben we gehad, het uitlekken van de maatregelen. Het is nu wachten op berichten van boze mensen die het niet eens zijn met de maatregelen. Ik gok dat die ene horecabaas eerst gaat zijn, zoals altijd, of misschien deze keer de KNVB, zou ook kunnen.
triest idd.quote:Op maandag 28 september 2020 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer, ze hebben in maart geroepen dat die toch geen effect hadden.
Mag hopen dat de meeste werkgevers niet kleine kinderen zijn en mensen ook daadwerkelijk thuis laten werken als het kan..quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze dit willen gaan controleren/handhaven.
• Thuiswerken wordt strikter gehandhaafd. Werkgevers gaan aangesproken worden op overtredingen en tijdelijke sluiting van een bedrijf behoort tot de mogelijkheden
• Alleen nog noodzakelijke reizen van en naar Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, hierop zijn wel uitzonderingen
Ja vind het wel slim, maar die boze berichten elke keer zo vermoeiend. Ik snap de frustratie, maar jemig.quote:Op maandag 28 september 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt wat opzichtig inderdaad. Maar ja, het werkt wel.
Ja vraag me af hoe ze dat gaan controleren. Denk wel dat dit kruis door Floor Jansen concert is voor mij.quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ze dit willen gaan controleren/handhaven.
• Thuiswerken wordt strikter gehandhaafd. Werkgevers gaan aangesproken worden op overtredingen en tijdelijke sluiting van een bedrijf behoort tot de mogelijkheden
• Alleen nog noodzakelijke reizen van en naar Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, hierop zijn wel uitzonderingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |