quote:Op maandag 28 september 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik beken eerlijk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs in zo’n kleinschalige setting ziet dus de helft van de mensen die hele aap al nietquote:
Oh, ik ook hoor. Ik begrijp ze in 1 keer, er zijn overzichtjes/schema's enzo, dat hebben ze goed afgekeken van de Vlaamse versie!quote:Op maandag 28 september 2020 12:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk die simpelere opdrachten.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik beken eerlijk dat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
*gluurt terug*quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk de hele uitzending gisterenavond al gezien dan
*gluurt naar Sjaan*quote:
Hadden ze geen zonnebrillen op ooghoogte?quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaan
Oef je wordt oud!quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik ging even op een knie zitten om iemand ten huwelijk te vragen een zonnebril uit een schap te halen in de winkel en nu heb ik spierpijn van het weer opstaan
Je wordt oud.quote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Is het niet meer tijd voor een leesbrilquote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Kleine mensen hè, Spanjaarden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Hadden ze geen zonnebrillen op ooghoogte?
Jaaaa ik ook zoveel zin!quote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dankzij die NSF van het JESF weer echt zin gekregen in het NF-seizoenBen benieuwd wanneer we de eerste nummers te horen krijgen, bijvoorbeeld van Albanië of van Estland.
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wordt oud.
Op je knieën zitten is sowieso slecht om te doen.
Awquote:Op maandag 28 september 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Ah kijk, nu komt je ware motief naar boven!quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou ja het was één knie hè. Het zag er op zich wel heel smooth uit denk ik hoor. Het kassameisje leek althans erg onder de indruk.
quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AwGelukkig hoef je niet nog een heuvel op te lopen
Toch wel blij dat niet elk land standaard de deelnemer van vorig jaar koosquote:Op maandag 28 september 2020 14:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook zoveel zin!Lekker eerst de nummers luisteren en beoordelen en dan de shows samen kijken en lekker wapperen over stagings, welke nummers onverwachts goed uitpakken, wie er door de mand vallen, etc.
Was het geen blik van medelijden?quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou ja het was één knie hè. Het zag er op zich wel heel smooth uit denk ik hoor. Het kassameisje leek althans erg onder de indruk.
Ik kan dat niet uitsluiten.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het geen blik van medelijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |