SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Dat gaat over een Circus waar het dak lekt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:20 schreef Dave het volgende:
Me net heerlijk lopen ergeren aan Harry de manager, die er 'even' een restaurantje naast doet in Crisis in de tent.
Een restaurant dat op sterven na dood is door de corona crisis.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat over een Circus waar het dak lekt?
Oh en dan komt Herman den Blijker de kaart verkleinen en Meneer Reimers nieuwe gordijnen ophangen en draait het weer als een trein?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Een restaurant dat op sterven na dood is door de corona crisis.
Totdat de cameraploegen weg zijn tenminstequote:Op dinsdag 15 september 2020 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh en dan komt Herman den Blijker de kaart verkleinen en Meneer Reimers nieuwe gordijnen ophangen en draait het weer als een trein?
Meneer Reimers is thuisgelaten dit keer, en vervangen door Annemarie van Gaal, die financieel de boel weer op de rit probeert te krijgen door een huurverlaging te bedingen, en een nieuwe kassa kado te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh en dan komt Herman den Blijker de kaart verkleinen en Meneer Reimers nieuwe gordijnen ophangen en draait het weer als een trein?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Speciaal voor Meke post ik nog even door het slotje heenMoest er nog ruim een half uur op wachten ook!
quote:Erg lang gewacht 45 min) ofp afhaal eten ondanks van te voren gereserveerd. Eten was erg weinig en gastvrouw onbeleefd , ons zie je hier nooit meer terug
quote:Zeer onaangename gastheer. Geen service. Veel te kleine porties, te duur. Niet te eten. Zonde van je geld.
En aan het einde is het een toffe peer?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:31 schreef Dave het volgende:
Die onaangename gastheer is dus Harry. En na 5 minuten kijken weet je al dat die onaangenaam is.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En aan het einde is het een toffe peer?
SPOILER: je weet maar nooit of iemand terugkijktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: je weet maar nooit of iemand terugkijktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
In aantal of in minuten?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Is er wel eens getest tot hoe lang je door het slotje kan blijven posten?
Beidenquote:
Ja, dat was wat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:20 schreef Dave het volgende:
Me net heerlijk lopen ergeren aan Harry de manager, die er 'even' een restaurantje naast doet in Crisis in de tent.
Daar staan de oplossingen gewoon rechtop op de laatste paginaquote:Op dinsdag 15 september 2020 23:45 schreef Meke het volgende:
@:H_T ik neem aan dat je na deze pagina je mening over het niveau van donzige, kwakende eend Donald terug neemt?
https://www.donaldduck.nl/doe/mickey-lost-t-op/
Trusten!quote:
Maar nu niet meerquote:
Slordig hoorquote:
Waar is Cartmanquote:Op woensdag 16 september 2020 00:41 schreef Momo het volgende:
Er komt binnenkort een speciale aflevering van een uur van South Park over de pandemie ben wel benieuwd nu![]()
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op woensdag 16 september 2020 01:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ik laat de late night squad voor wat het is dit keer.
En klaarquote:Op woensdag 16 september 2020 01:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trusten!
Ik monteer nog even stug doorWil het nog op Youtube hebben voor ik ga slapen
Jaaa geluktquote:
quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag etappe 17.
Straaaanquote:
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik kan het wss integraal kijken
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benen
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benen
* ijs_beer Kijkt naar strani's benenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
* ijs_beer Kijkt naar strani's benen![]()
Eindelijk een opvolger voor Contador en Zoetemelk.![]()
Dan moet ik dus naar iemand anders benen gaan kijken?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik wel aardig sterke benen door elke keer heuvelop naar huis te moeten lopen, maar zet me op een fiets en laat me ermee klimmen en ik ben binnen drie minuten misselijkToch weer een hele andere groep spieren.
Nee hoor je mag blijven kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar iemand anders benen gaan kijken?![]()
(En inderdaad fietsen en lopen zijn deels andere spieren ja.)
Je kan de trui van Jody aandoenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?
Que si Que no?quote:
Dat zingt ie wel even uitquote:
Zo'n lekker nachtje had je echt wel verdiendquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn Kreesie!!quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Prima plek om even te relaxen!quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso lekker om er even uit te zijn. Heb je nog iets gedaan in Apeldoorn en omgeving?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef Greys het volgende:
En echt niet zo duur. 90 eu per persoon voor kamer, uitgebreid ontbijt, avondeten, welkomsdrankje en gebak.
En je struikelde over de ontsmettingspalen voor je handen overal binnen, ze hadden looproutes, tafels heel ver uit elkaar, voelde me er echt veilig!
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso lekker om er even uit te zijn. Heb je nog iets gedaan in Apeldoorn en omgeving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
Het hotel had ook een eigen stal, dus veel mensen namens hun paard mee op vakantie en dan gingen ze daar vandaan paardrijden naar het bos!
Terras om iets te eten of drinken buiten met leuke lampjes:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Volgens mij is @Momo de one.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Wie van de memo/moke ‘s was ook alweer de PoGo’er?
Bij één van m’n friends staat nu “play for 2 more days to become best friends”.
Er is nog geen blauwe ring.
Als ik die persoon vandaag een kado stuur, word ik dan morgen best friends als ik hem weer een kado stuur, of die dag erna? Dit in verband met lucky egg.
Ik vraag dit voor Sjaan.
Ja, ik dacht ook Momoooooooooo Pokémon gooooooooooo, maar ben hier eerder de mist mee ingegaan.quote:
Moet hij wel vandaag je cadeautje openen en dan weer een morgen met lucky eggs aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Als ik die persoon vandaag een kado stuur, word ik dan morgen best friends als ik hem weer een kado stuur, of die dag erna? Dit in verband met lucky egg.
Ik vraag dit voor Sjaan.
Ik hoop het, alle eerste gesprekken zijn vandaag gepland. Ik hoop dat ze snel terugbelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Dave het volgende:
Balen @:arizona - paar dagen verzetten zou toch geen probleem voor ze moeten zijn?
Ik bedoelde andersom, hij stuurt de kano’s, ik open (hij hoeft zelf geen lucky egg, en zo kan ik bepalen wanneer ik hem aan zet).quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet hij wel vandaag je cadeautje openen en dan weer een morgen met lucky eggs aan.
Jupquote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde andersom, hij stuurt de kano’s, ik open (hij hoeft zelf geen lucky egg, en zo kan ik bepalen wanneer ik hem aan zet).
Morgen dus, als ie vandaag en morgen een gift stuurt en ik open.
Ik snap het ook niet zo goed, want de bottleneck zit bij de labs. Dan kun je de afname zelf toch gewoon doen? Of zou zo’n monster maar een paar dagen goed blijven of zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Greys het volgende:
Arizona wat balen. En wat irritant toch dat je een beetje snel en makkelijk laten testen in dit land zo'n onmogelijke opgave lijkt te zijn. Kan me daar echt kwaad om maken. Eerst maanden roepen TESTEN TESTEN TESTEN en als ietsss meer mensen dat dan doen dan help paniek de hele boel loopt vast.
Echt wel. Ik solliciteer ook eens en dan ditquote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Greys het volgende:
Arizona wat balen. En wat irritant toch dat je een beetje snel en makkelijk laten testen in dit land zo'n onmogelijke opgave lijkt te zijn. Kan me daar echt kwaad om maken. Eerst maanden roepen TESTEN TESTEN TESTEN en als ietsss meer mensen dat dan doen dan help paniek de hele boel loopt vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.
We hebben wel lekker daar zelf gewandeld, want vanaf je eigen terrasje stak je dat grasveld over en dan was daar de moestuin en bloementuin van het hotel waar je in mocht wandelen. En er was een pad waar je zo het bos in liep!
Vanaf ons terrasje zagen we de kok dingen plukken in de moestuin (terwijl hij de hele tijd Bella Ciao floot):
[ afbeelding ]
En die bloementuin mocht je gewoon in:
[ afbeelding ]
Met zus in de tuin:Dat ziet er gezellig uit daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
[ afbeelding ]
Het hotel had ook een eigen stal, dus veel mensen namens hun paard mee op vakantie en dan gingen ze daar vandaan paardrijden naar het bos!
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef Dave het volgende:
Je bent Carole Baskin, je doet mee aan Dancing with the Stars, en dan dans je op...Ik had het gezien, vond het nogal cringeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef Dave het volgende:
Je bent Carole Baskin, je doet mee aan Dancing with the Stars, en dan dans je op...Ik vind het wel humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt de eerste vanochtend. Held!
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Ik vraag dit voor Sjaan.
Dit kloptquote:
Prima ezelsbruggetjequote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook Momoooooooooo Pokémon gooooooooooo, maar ben hier eerder de mist mee ingegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:26 schreef Dave het volgende:
Er is over 3 tot 4 weken een vaccin mensuh!Net als dat het virus zou "dissapearen" in 3-4 weken in maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kondigt het waarschijnlijk een week voor de verkiezingen aan waarna het nog minimaal een half jaar duurt voor het beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:29 schreef Dave het volgende:
Een vaccin nét voor de verkiezingen zou hem wel goed uitkomen natuurlijk. Ik sla zelf wel even over.
Dat "Netherlands, second" laat nog maar even zitten jaquote:Op woensdag 16 september 2020 10:29 schreef Dave het volgende:
Een vaccin nét voor de verkiezingen zou hem wel goed uitkomen natuurlijk. Ik sla zelf wel even over.
Dat is minderquote:Op woensdag 16 september 2020 09:45 schreef Arizona het volgende:
Mijn dag is niet goed tot nu toe.
Ben nog steeds verkouden dus heb mijn lunchdate waar ik al weken naar uitkeek (eerste keer lunch sinds corona met deze vriendin) moeten verzetten.
En mijn sollicatiegesprek kan dus niet doorgaan in de vorm dat ik daar naartoe ga
Ik heb de voicemail ingesproken van de contactpersoon, of het misschien online kan of verzet kan worden. Ik hoop niet dat mijn kansen nu verkeken zijn want ze gaven echt de voorkeur aan een persoonlijk gesprek ipv een online sollicitatie
En ik krijg de corona testlijn nog steeds niet te pakken. "Er bellen teveel mensen waardoor er geen telefoonlijn voor u beschikbaar is. Probeer over 30 minuten weer te bellen" Uiteraard wacht ik geen 30 minuten maar je komt er gewoon niet door.
Dat ziet er geweldig uit! Ook die andere foto's. Heerlijk genietenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht aan dezequote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
Door die TT ziet er nu een stukje van een liedje in mijn hoofd. Weet even niet meer welk lied het is![]()
It's now time to make a change, just relax and take it easy (en dan iets van you're still young geloof ik ).
Effe opzoeken of ik die kan vinden
Volgens mij zat die zelfs in Guardians of the Galaxy Vol2?
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
It's now time to make a change, just relax and take it easy
Dit is hemquote:
Ha die is er ook inderdaadquote:
Dat heb je soms met links.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha die is er ook inderdaaddie link had ik niet gelegd
Ik zal m voorlopig niet spreken denk ik. Maar ik zal t onthoudenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heb je soms met links.
Vraag Geert Wilders maar.
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoordquote:Op woensdag 16 september 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
30 minuten maar liefst?? Paar extra lijnen erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dus je weet niet of / hoe/ wanneer je kan laten testen.
oh damnquote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoord
Vanmiddagquote:Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh damnZou je die sollicitatie vandaag hebben gehad dan?
Misschien nog maar een keer bellen dan?quote:
Oh verdorie. Nog een keer bellen misschien?quote:
Wat ontzettend vervelend allemaal, gewoon blijven proberen, ze zeggen toch de aanhouder wint?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoord
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien nog maar een keer bellen dan?
Kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh verdorie. Nog een keer bellen misschien?
MIKAquote:
Obligatoirequote:
Waarom kan ik niet voor meerdere stemmenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten.
[poll=515]
Dat moet je aan de mensen vragen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet voor meerdere stemmen
Is je dochter niet thuis en kan je daar niet de coronatestlijn mee bellen? Lukt online een afspraak maken (met digid) ook niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb om 15:00 het gesprek dus als ik om 12:00 nog niets gehoord heb bel ik opnieuw.
Bedankt voor jullie medeleven
Ik bel de coronatestlijn dus nu maar even niet want straks belt ze net danIk heb ook maar één lijn, alleen mobiel.
Dus ik bel jullie ook nog maar even nietquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb om 15:00 het gesprek dus als ik om 12:00 nog niets gehoord heb bel ik opnieuw.
Ik bel de coronatestlijn dus nu maar even niet want straks belt ze net danIk heb ook maar één lijn, alleen mobiel.
ONTZETTEND veel succes gewenstquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter zit op school en mijn vriend heeft zijn enige kantoordag van de week.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is je dochter niet thuis en kan je daar niet de coronatestlijn mee bellen? Lukt online een afspraak maken (met digid) ook niet?
Ik had natuurlijk kunnen verwachten dat dat een populaire optie zou worden.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus ik bel jullie ook nog maar even niet
Ze kunnen ook niet makkelijk opschalen omdat ze aan allerlei protocollen moeten houdenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
Oh wacht, via online als ik een willekeurige postcode invoer (ik zit inmiddels bij Deventer qua postcodes), kan ik in Arnhem terecht, vrijdag. Dat is 100 km rijden![]()
Ik probeer vanmiddag telefonisch wel of er dichterbij iets is....
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
Door die TT ziet er nu een stukje van een liedje in mijn hoofd. Weet even niet meer welk lied het is![]()
It's now time to make a change, just relax and take it easy (en dan iets van you're still young geloof ik ).
Effe opzoeken of ik die kan vinden
Volgens mij zat die zelfs in Guardians of the Galaxy Vol2?
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.
We hebben wel lekker daar zelf gewandeld, want vanaf je eigen terrasje stak je dat grasveld over en dan was daar de moestuin en bloementuin van het hotel waar je in mocht wandelen. En er was een pad waar je zo het bos in liep!
Vanaf ons terrasje zagen we de kok dingen plukken in de moestuin (terwijl hij de hele tijd Bella Ciao floot):
[ afbeelding ]
En die bloementuin mocht je gewoon in:
[ afbeelding ]
Met zus in de tuin:Wat ziet dat eruit als een fijne plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Had je echt verdiend
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Belachelijk he. Laat parttimers toch ook lekker meedoen, of inderdaad MBO-ers of studenten. De gemiddelde doktersassistente moet dit ook wel kunnen, die doen in de praktijk ook uitstrijkjes enzo...quote:Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet makkelijk opschalen omdat ze aan allerlei protocollen moeten houdenDaardoor kunnen ze ook geen mensen aannemen die niet geheel voldoen aan de eisen (medische achtergrond op HBO niveau fulltime). Terwijl het werk volgens veel mensen ook gedaan kan worden door MBO mensen met een lab/medische achtergrond of bijvoorbeeld geneeskunde studenten of mensen die parttime beschikbaar zijn.
Wat ik eens uit een interview begreep zou het testen ook wel iets efficiënter kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Belachelijk he. Laat parttimers toch ook lekker meedoen, of inderdaad MBO-ers of studenten. De gemiddelde doktersassistente moet dit ook wel kunnen, die doen in de praktijk ook uitstrijkjes enzo...
Ik word hier heel moedeloos van en ik was al zo moedeloos vandaag.
Op die manier kan het inderdaad, zolang de verwachte besmettingsgraad laag genoeg is. Is de besmettingsgraad 5% of meer dan zal er in de meeste tests van 20 samples wel een positieve test tussen zitten. Met het systeem dat jij omschrijft kan je die er misschien nog makkelijk uit vissen, maar als je 20 monsters bij elkaar gooit en ze na een positieve test alle 20 nog afzonderlijk moet testen dan schiet dat natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat ik eens uit een interview begreep zou het testen ook wel iets efficiënter kunnen.
Zover ik weet test men hier per persoon.
Naar wat ik heb begrepen zijn er labs die bijvoorbeeld de samples van 1 persoon opsplitsen en die in 2 "random" batches van 20 mensen in 1x testen. Zijn in beide tests de resultaten negatief, dan kan je alle personen in die batch (mits ze ook voorkomen in andere negatief geteste batches) direct afvinken.
Zijn er wel batches met een positief resultaat, dan kan je de positief geteste persoon mogelijk isoleren aan de hand van de 2 positief geteste batches waar die zelfde persoon in zit. En bij twijfel kan je alsnog afzonderlijk testen.
Hopelijk leg ik het goed uit
Ja, klopt, dat was ook de kanttekening dat het niet werkt als 50% besmet isquote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Op die manier kan het inderdaad, zolang de verwachte besmettingsgraad laag genoeg is. Is de besmettingsgraad 5% of meer dan zal er in de meeste tests van 20 samples wel een positieve test tussen zitten. Met het systeem dat jij omschrijft kan je die er misschien nog makkelijk uit vissen, maar als je 20 monsters bij elkaar gooit en ze na een positieve test alle 20 nog afzonderlijk moet testen dan schiet dat natuurlijk niet op.
Goed nieuws, en veel succes!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Gebeld, ze had mijn voicemail nog niet geluisterd. maar we gaan het online doen
Wij kunnen op zich nog wel uit de voeten met pools van 10 lijkt me.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Op die manier kan het inderdaad, zolang de verwachte besmettingsgraad laag genoeg is. Is de besmettingsgraad 5% of meer dan zal er in de meeste tests van 20 samples wel een positieve test tussen zitten. Met het systeem dat jij omschrijft kan je die er misschien nog makkelijk uit vissen, maar als je 20 monsters bij elkaar gooit en ze na een positieve test alle 20 nog afzonderlijk moet testen dan schiet dat natuurlijk niet op.
Bedankt, wel spannend dit. Werd voor haar ook de eerste online sollicitatiequote:
Goed om te horen!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaa goed nieuws!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Ja. Ze klonk ook echt wel aardig en begripvol aan de telefoonquote:Op woensdag 16 september 2020 12:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa goed nieuws!![]()
Fijn dat dit dan toch even meezit
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. Ze klonk ook echt wel aardig en begripvol aan de telefoon
We hebben straks in ieder geval een goede ijsbreker aan het begin van het gesprek
JAAquote:
Fijn hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. Ze klonk ook echt wel aardig en begripvol aan de telefoon
We hebben straks in ieder geval een goede ijsbreker aan het begin van het gesprek
Ik dacht dat dat een Jitsi-ding zou blijven!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.
je kunt niet ijsbreker schrijven zonder ijsbeer. maar er zit nog wel rek in.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Nicequote:Op woensdag 16 september 2020 12:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
je kunt niet ijsbreker schrijven zonder ijsbeer. maar er zit nog wel rek in.
Ik ben nu bang dat Strani de online meeting gaat verpesten door te streakenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu is @Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu bang dat Strani de online meeting gaat verpesten door te streaken
Dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu is @:Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.
Verpesten? Nee johquote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, nou dit dusquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu is @:Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee, realiseer me ineens dat ik er niet bij ben vanavond
Ja net nu Strani met zo'n geweldig plan komtquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee, realiseer me ineens dat ik er niet bij ben vanavond
Dan moet je dat later naar maar inhalen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja net nu Strani met zo'n geweldig plan komt
Gewoon zeggen dat je wat gratis entertainment hebt meegenomen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je dat later naar maar inhalen.
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!
Een streak party dusquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat in mijn agenda heb staan!
Ho ho. Jobi stelt het voor dus zij gaat het doen. Wij kijken alleen maarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 16 september 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!
quote:
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen partyquote:Op woensdag 16 september 2020 13:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Jobi stelt het voor dus zij gaat het doen. Wij kijken alleen maar
Mijn webcam is helaas stuk, maar misschien ben ik er weer eens bijquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!
Je kan met een beetje moeite best een party in je eentje bouwen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen party
Jij bent heel vaak twee keer in beeld, dus dan heb je al een party for twoquote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen party
Slecht excuus.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:57 schreef Redefine het volgende:
Al ben ik er zelf volgende week niet eens bijDan ben ik met vakantie.
Nee hoor jij kunt het gerust vanavond doenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ik kan volgende week helaas niet streaken want moet met @:Hamlapjes belangrijke dingen doen
Dat kan ook op de webcamquote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ik kan volgende week helaas niet streaken want moet met @:Hamlapjes belangrijke dingen doen
Met een beetje moeite ja. Soms heb ik het liever wat makkelijkquote:Op woensdag 16 september 2020 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan met een beetje moeite best een party in je eentje bouwen.
Lui kind.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met een beetje moeite ja. Soms heb ik het liever wat makkelijk
Touchéquote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent heel vaak twee keer in beeld, dus dan heb je al een party for two
Oeh wat dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Daarom ligt ze ook bijna altijd in bed met Jitsi.quote:
Ik ben er tenminste regelmatig bij. Kan ik van jou niet zeggenquote:
Ben jij daar ook bij?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ik hoor natuurlijk wel een beetje een mysterie te blijven, nu al helemaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste regelmatig bij. Kan ik van jou niet zeggen
Ho, maar ik rol regelmatig om of zwiep met mijn benen in beeldquote:Op woensdag 16 september 2020 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ligt ze ook bijna altijd in bed met Jitsi.
Dat is waar, het wordt een stuk minder interessant allemaal als we weten wat er achter het blauwe zitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoor natuurlijk wel een beetje een mysterie te blijven, nu al helemaal.
Gewaagd!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, maar ik rol regelmatig om of zwiep met mijn benen in beeld
Je laat die kans niet vaak liggen neequote:Op woensdag 16 september 2020 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, maar ik rol regelmatig om of zwiep met mijn benen in beeld
Voorbereidingsgewoontes. Wij mensen zijn soms bijzondere wezens.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden.
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Een luchtje. Voor een online gesprek.
Heb jij al geur-tv?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Dan ruik je je eigen angstzweet nietquote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
JE KAN HETquote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Die ander ruikt het niet, maar jij wel. En als jij je daardoor beter voelt is het de moeitequote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Die ander ruikt het niet, maar jij wel. En als jij je daardoor beter voelt is het de moeite
Ik begreep toch echt dat vanavond geen optie is maar dat het volgende week moet en dan heb ik helaas geen enkele mogelijkheidquote:Op woensdag 16 september 2020 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor jij kunt het gerust vanavond doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ook op de webcamBlij voor jullie
Ja dat ene fictieve dat hij als excuus gebruikte om niet mee te hoeven doen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat ik daar ook bij benquote:
Natuurlijk!quote:
Dan maar een andere keer inhalenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik begreep toch echt dat vanavond geen optie is maar dat het volgende week moet en dan heb ik helaas geen enkele mogelijkheid
[..]
Gaat er toch om dat je jezelf goed voelt, zet m opquote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
* Hamlapjes gooit hele planning voor activiteit volgende week omquote:
Ohh zo mooi, veel plezierquote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er vanavond niet want dan ben ik naar die film Été 85 @:Meke
Lekker toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Zal er eens over nadenken, maar wellicht dat ik die keer dan wel niet afzeggen in verband met milde verschijnselenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar een andere keer inhalen![]()
![]()
Hem een beetje in het gareel houden lijkt me altijd een slim planquote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat ene fictieve dat hij als excuus gebruikte om niet mee te hoeven doen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat ik daar ook bij ben
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
* Hamlapjes gooit hele planning voor activiteit volgende week om
Nouuu preciesquote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Het is inderdaad een stukje routine denk iken het is ook voor mezelf inderdaad prettig dat ik mijn favo luchtje ruik
Jaaaaa ben zo benieuwd, vond die boeken echt prachtigquote:
Ja en ik snap het ook wel; als je zelf lekker ruikt dan voel je je ook weer beter over jezelf en dat straal je dan weer uit op zo'n webcamquote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Het is inderdaad een stukje routine denk iken het is ook voor mezelf inderdaad prettig dat ik mijn favo luchtje ruik
Wat is een broek?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Ik snap mensen die video solliciteren zonder broek ofzo niet. Het helpt mij wel bij dat soort dingen om er van top tot teen goed uit te zien
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Ik snap mensen die video solliciteren zonder broek ofzo niet. Het helpt mij wel bij dat soort dingen om er van top tot teen goed uit te zien
Ja dat waren wel heel veel mentions om op te reagerenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani heeft ook de like button herontdekt zie ik
Wacht maar tot het weer zaterdag isquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat waren wel heel veel mentions om op te reageren
Veel plezier!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
Ik heb ook mijn shortje even omgewisseld voor een linnen broekquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Heerlijk wandelweer, ik wil later ook nog even, ondanks verkoudheidquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
En dan bij de eerste slok acteren: oeh die is nog te heetquote:Op woensdag 16 september 2020 14:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu precies![]()
Ik was eigenlijk wel blij met m'n videosollicitatie want kon gewoon cola in een mok doen
Ah dan weet ik tenminste wie er vanavond weer buiten op straat herrie aan het maken is.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ja dat zou ik dus ook doenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn shortje even omgewisseld voor een linnen broek![]()
Ik drink gewoon water straks.
Jij dan met je scootersquote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan weet ik tenminste wie er vanavond weer buiten op straat herrie aan het maken is.
Wat fijn dat er nog houvast is in dit leven!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
Ik ben een loyaal mens dus ik ben er vanavond gewoon netjes bij.
quote:
Ik kom na @CrazyDutchPunkquote:Op woensdag 16 september 2020 14:53 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik zit al op 2/3 van de podcast maar heb je nog steeds niet gespot
Ahhh ik dacht al dat hij het was!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom na @:crazydutchpunk![]()
En alleen met m'n naam hoor
Wat een tijdquote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb weer zo'n ontzettend frustrerende dag. Wie bedenkt een online college om 15:30-17:15? Helemaal geen concentratie meer voor zo laat op de dag als je al sinds 8:30 bezig bent met online colleges
Hoe gaat het met pot atjar?quote:
Prima, zit lekker in de groep gele trui! En de kopgroep is nog makkelijk terug te halen, dus nog altijd goede kansen voor de etappequote:
Dan heb ik je volledig gemistquote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom na @:crazydutchpunk![]()
En alleen met m'n naam hoor
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc nietquote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Wacht huh wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Spuit elluufffquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Hup kerel, zet hem op!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Prima, zit lekker in de groep gele trui! En de kopgroep is nog makkelijk terug te halen, dus nog altijd goede kansen voor de etappe
Fijn dat je het zegt, ik was al aan het kijken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stemquote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht al dat hij het was!
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag dat er een telefoon in het laserdoolhof stondquote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan heb ik je volledig gemist![]()
Wat vroeg je?
Thanks, ik zat al onnodig te zoekenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik had jou ook gespot!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stem![]()
En ik had dus hetzelfde gezien, alleen niet met een voicememo gestuurd, dus dat zei Nelleke er nog bij
Ik vind dat echt heel tofquote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Precies en na uuuuuuren podcast herken je die welquote:Op woensdag 16 september 2020 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik had jou ook gespot!![]()
Maar denk wel dat het CrazyDutchPunk was, want stem inderdaad ook hetzelfde
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies en na uuuuuuren podcast herken je die wel
Ik heb die hele telefoon niet gezien en ik zou ook niet weten waar die heeft gestaanquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stem![]()
En ik had dus hetzelfde gezien, alleen niet met een voicememo gestuurd, dus dat zei Nelleke er nog bij
Regen zelfs al!quote:
Jawel, zien of een topic bijna vol is als je mobiel zit en je dus beter even stil kan zijn als je geen nieuw deel wilt openenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel tofMaar kan er niks mee
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Yes, dat was er zo ver ik weet eigenlijk altijd al in MyAt.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.
Is er op pc een andere manier om aantal posts te zien dan zeker?
Echt fijn dat de mobiele functies dan nu een beetje bijtrekken!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, dat was er zo ver ik weet eigenlijk altijd al in MyAt.
Het is een valneer gewordenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Het is een trieste dag, m'n klimop gaat dood.
Stond op een olievatquote:Op woensdag 16 september 2020 15:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb die hele telefoon niet gezien en ik zou ook niet weten waar die heeft gestaan
Ja, daar staat al tijden gewoon een getal in een kolom aan de rechterkant. Dus naast verbazing over de cirkeltjes die ik nooit gezien had dacht ik ook 'maar dat staat er toch al tijdenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.
Is er op pc een andere manier om aantal posts te zien dan zeker?
Dat is een triest lachje waard.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een valneer geworden
Mja daar heb ik niet zo'n probleem mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, zien of een topic bijna vol is als je mobiel zit en je dus beter even stil kan zijn als je geen nieuw deel wilt openen
RIP klimopquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een valneer geworden
Meke is een onuitputtelijke bron voor kwaliteits TT's.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Maar desalniettemin echt heel tof, waarschijnlijk zijn er andere mensen echt heel blij mee, en zag wel dat een poll nu tot vijftien mogelijkheden kan, daar ben ik blij mee
Spuit 11quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Vanaf vandaag kun je op mobiel ook zien hoeveel reacties een topic al heeft
Spuit 12.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het zo heeerrrlak!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
We hebben een spuitteller nodigquote:
Misschien kan ie in de afdaling nog tijd goed maken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben er meer bang voor dat hij niet meer gaat klimmen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan ie in de afdaling nog tijd goed maken.
Lekker hoor! Goed relativeringsvermogenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
Begin volgende week hoor ik meer.
Het blijft nog even spannendquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
quote:
Ik heb niet zoals jullie de hele dag om steeds maar bij te lezenquote:
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verderquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ja. Laatste tijd veel subtiele verbeterpunten die gedaan zijnquote:
SLAAYYY HONNAYYYquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Meer dan in de voorbije tien jaar bij elkaarquote:Op woensdag 16 september 2020 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Laatste tijd veel subtiele verbeterpunten die gedaan zijn
Heeft het luchtje toch geholpenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Ik doe echt nooit iets aan de klimop. Sterker nog, die houdt de schutting nog overeind dus laten we daar maar niet aan komenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verder
Ik ben bang dat hij in de hete week te veel zon heeft gehad, en daarna in de omslag te veel regen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verder
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verderquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.quote:
Ik ben blij voor jequote:Op woensdag 16 september 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.
Aan het gesprek lag het in ieder geval niet![]()
Kijk hoe dan ook tevreden terug op deze sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |