Dit is hemquote:
Ha die is er ook inderdaadquote:
Dat heb je soms met links.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha die is er ook inderdaaddie link had ik niet gelegd
Ik zal m voorlopig niet spreken denk ik. Maar ik zal t onthoudenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heb je soms met links.
Vraag Geert Wilders maar.
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoordquote:Op woensdag 16 september 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
30 minuten maar liefst?? Paar extra lijnen erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dus je weet niet of / hoe/ wanneer je kan laten testen.
oh damnquote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoord
Vanmiddagquote:Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh damnZou je die sollicitatie vandaag hebben gehad dan?
Misschien nog maar een keer bellen dan?quote:
Oh verdorie. Nog een keer bellen misschien?quote:
Wat ontzettend vervelend allemaal, gewoon blijven proberen, ze zeggen toch de aanhouder wint?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoord
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien nog maar een keer bellen dan?
Kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh verdorie. Nog een keer bellen misschien?
MIKAquote:
Obligatoirequote:
Waarom kan ik niet voor meerdere stemmenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten.
[poll=515]
Dat moet je aan de mensen vragen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet voor meerdere stemmen
Is je dochter niet thuis en kan je daar niet de coronatestlijn mee bellen? Lukt online een afspraak maken (met digid) ook niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb om 15:00 het gesprek dus als ik om 12:00 nog niets gehoord heb bel ik opnieuw.
Bedankt voor jullie medeleven
Ik bel de coronatestlijn dus nu maar even niet want straks belt ze net danIk heb ook maar één lijn, alleen mobiel.
Dus ik bel jullie ook nog maar even nietquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb om 15:00 het gesprek dus als ik om 12:00 nog niets gehoord heb bel ik opnieuw.
Ik bel de coronatestlijn dus nu maar even niet want straks belt ze net danIk heb ook maar één lijn, alleen mobiel.
ONTZETTEND veel succes gewenstquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter zit op school en mijn vriend heeft zijn enige kantoordag van de week.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is je dochter niet thuis en kan je daar niet de coronatestlijn mee bellen? Lukt online een afspraak maken (met digid) ook niet?
Ik had natuurlijk kunnen verwachten dat dat een populaire optie zou worden.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus ik bel jullie ook nog maar even niet
Ze kunnen ook niet makkelijk opschalen omdat ze aan allerlei protocollen moeten houdenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
Oh wacht, via online als ik een willekeurige postcode invoer (ik zit inmiddels bij Deventer qua postcodes), kan ik in Arnhem terecht, vrijdag. Dat is 100 km rijden![]()
Ik probeer vanmiddag telefonisch wel of er dichterbij iets is....
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
Door die TT ziet er nu een stukje van een liedje in mijn hoofd. Weet even niet meer welk lied het is![]()
It's now time to make a change, just relax and take it easy (en dan iets van you're still young geloof ik ).
Effe opzoeken of ik die kan vinden
Volgens mij zat die zelfs in Guardians of the Galaxy Vol2?
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.
We hebben wel lekker daar zelf gewandeld, want vanaf je eigen terrasje stak je dat grasveld over en dan was daar de moestuin en bloementuin van het hotel waar je in mocht wandelen. En er was een pad waar je zo het bos in liep!
Vanaf ons terrasje zagen we de kok dingen plukken in de moestuin (terwijl hij de hele tijd Bella Ciao floot):
[ afbeelding ]
En die bloementuin mocht je gewoon in:
[ afbeelding ]
Met zus in de tuin:Wat ziet dat eruit als een fijne plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
[ afbeelding ]
Het hotel had ook een eigen stal, dus veel mensen namens hun paard mee op vakantie en dan gingen ze daar vandaan paardrijden naar het bos!
Terras om iets te eten of drinken buiten met leuke lampjes:
[ afbeelding ]Had je echt verdiend
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Belachelijk he. Laat parttimers toch ook lekker meedoen, of inderdaad MBO-ers of studenten. De gemiddelde doktersassistente moet dit ook wel kunnen, die doen in de praktijk ook uitstrijkjes enzo...quote:Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet makkelijk opschalen omdat ze aan allerlei protocollen moeten houdenDaardoor kunnen ze ook geen mensen aannemen die niet geheel voldoen aan de eisen (medische achtergrond op HBO niveau fulltime). Terwijl het werk volgens veel mensen ook gedaan kan worden door MBO mensen met een lab/medische achtergrond of bijvoorbeeld geneeskunde studenten of mensen die parttime beschikbaar zijn.
Wat ik eens uit een interview begreep zou het testen ook wel iets efficiënter kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Belachelijk he. Laat parttimers toch ook lekker meedoen, of inderdaad MBO-ers of studenten. De gemiddelde doktersassistente moet dit ook wel kunnen, die doen in de praktijk ook uitstrijkjes enzo...
Ik word hier heel moedeloos van en ik was al zo moedeloos vandaag.
Op die manier kan het inderdaad, zolang de verwachte besmettingsgraad laag genoeg is. Is de besmettingsgraad 5% of meer dan zal er in de meeste tests van 20 samples wel een positieve test tussen zitten. Met het systeem dat jij omschrijft kan je die er misschien nog makkelijk uit vissen, maar als je 20 monsters bij elkaar gooit en ze na een positieve test alle 20 nog afzonderlijk moet testen dan schiet dat natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat ik eens uit een interview begreep zou het testen ook wel iets efficiënter kunnen.
Zover ik weet test men hier per persoon.
Naar wat ik heb begrepen zijn er labs die bijvoorbeeld de samples van 1 persoon opsplitsen en die in 2 "random" batches van 20 mensen in 1x testen. Zijn in beide tests de resultaten negatief, dan kan je alle personen in die batch (mits ze ook voorkomen in andere negatief geteste batches) direct afvinken.
Zijn er wel batches met een positief resultaat, dan kan je de positief geteste persoon mogelijk isoleren aan de hand van de 2 positief geteste batches waar die zelfde persoon in zit. En bij twijfel kan je alsnog afzonderlijk testen.
Hopelijk leg ik het goed uit
Ja, klopt, dat was ook de kanttekening dat het niet werkt als 50% besmet isquote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Op die manier kan het inderdaad, zolang de verwachte besmettingsgraad laag genoeg is. Is de besmettingsgraad 5% of meer dan zal er in de meeste tests van 20 samples wel een positieve test tussen zitten. Met het systeem dat jij omschrijft kan je die er misschien nog makkelijk uit vissen, maar als je 20 monsters bij elkaar gooit en ze na een positieve test alle 20 nog afzonderlijk moet testen dan schiet dat natuurlijk niet op.
Goed nieuws, en veel succes!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Gebeld, ze had mijn voicemail nog niet geluisterd. maar we gaan het online doen
Wij kunnen op zich nog wel uit de voeten met pools van 10 lijkt me.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Op die manier kan het inderdaad, zolang de verwachte besmettingsgraad laag genoeg is. Is de besmettingsgraad 5% of meer dan zal er in de meeste tests van 20 samples wel een positieve test tussen zitten. Met het systeem dat jij omschrijft kan je die er misschien nog makkelijk uit vissen, maar als je 20 monsters bij elkaar gooit en ze na een positieve test alle 20 nog afzonderlijk moet testen dan schiet dat natuurlijk niet op.
Bedankt, wel spannend dit. Werd voor haar ook de eerste online sollicitatiequote:
Goed om te horen!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaa goed nieuws!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
Ja. Ze klonk ook echt wel aardig en begripvol aan de telefoonquote:Op woensdag 16 september 2020 12:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa goed nieuws!![]()
Fijn dat dit dan toch even meezit
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. Ze klonk ook echt wel aardig en begripvol aan de telefoon
We hebben straks in ieder geval een goede ijsbreker aan het begin van het gesprek
JAAquote:
Fijn hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. Ze klonk ook echt wel aardig en begripvol aan de telefoon
We hebben straks in ieder geval een goede ijsbreker aan het begin van het gesprek
Ik dacht dat dat een Jitsi-ding zou blijven!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.
je kunt niet ijsbreker schrijven zonder ijsbeer. maar er zit nog wel rek in.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |