Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benen
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benen
* ijs_beer Kijkt naar strani's benenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
* ijs_beer Kijkt naar strani's benen![]()
Eindelijk een opvolger voor Contador en Zoetemelk.![]()
Dan moet ik dus naar iemand anders benen gaan kijken?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik wel aardig sterke benen door elke keer heuvelop naar huis te moeten lopen, maar zet me op een fiets en laat me ermee klimmen en ik ben binnen drie minuten misselijkToch weer een hele andere groep spieren.
Nee hoor je mag blijven kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar iemand anders benen gaan kijken?![]()
(En inderdaad fietsen en lopen zijn deels andere spieren ja.)
Je kan de trui van Jody aandoenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?
Que si Que no?quote:
Dat zingt ie wel even uitquote:
Zo'n lekker nachtje had je echt wel verdiendquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn Kreesie!!quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Prima plek om even te relaxen!quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso lekker om er even uit te zijn. Heb je nog iets gedaan in Apeldoorn en omgeving?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef Greys het volgende:
En echt niet zo duur. 90 eu per persoon voor kamer, uitgebreid ontbijt, avondeten, welkomsdrankje en gebak.
En je struikelde over de ontsmettingspalen voor je handen overal binnen, ze hadden looproutes, tafels heel ver uit elkaar, voelde me er echt veilig!
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso lekker om er even uit te zijn. Heb je nog iets gedaan in Apeldoorn en omgeving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
Het hotel had ook een eigen stal, dus veel mensen namens hun paard mee op vakantie en dan gingen ze daar vandaan paardrijden naar het bos!
Terras om iets te eten of drinken buiten met leuke lampjes:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Volgens mij is @Momo de one.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Wie van de memo/moke ‘s was ook alweer de PoGo’er?
Bij één van m’n friends staat nu “play for 2 more days to become best friends”.
Er is nog geen blauwe ring.
Als ik die persoon vandaag een kado stuur, word ik dan morgen best friends als ik hem weer een kado stuur, of die dag erna? Dit in verband met lucky egg.
Ik vraag dit voor Sjaan.
Ja, ik dacht ook Momoooooooooo Pokémon gooooooooooo, maar ben hier eerder de mist mee ingegaan.quote:
Moet hij wel vandaag je cadeautje openen en dan weer een morgen met lucky eggs aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Wie van de memo/moke ‘s was ook alweer de PoGo’er?
Bij één van m’n friends staat nu “play for 2 more days to become best friends”.
Er is nog geen blauwe ring.
Als ik die persoon vandaag een kado stuur, word ik dan morgen best friends als ik hem weer een kado stuur, of die dag erna? Dit in verband met lucky egg.
Ik vraag dit voor Sjaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |