Dit is hemquote:
Ha die is er ook inderdaadquote:
Dat heb je soms met links.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha die is er ook inderdaaddie link had ik niet gelegd
Ik zal m voorlopig niet spreken denk ik. Maar ik zal t onthoudenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heb je soms met links.
Vraag Geert Wilders maar.
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoordquote:Op woensdag 16 september 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
30 minuten maar liefst?? Paar extra lijnen erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dus je weet niet of / hoe/ wanneer je kan laten testen.
oh damnquote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoord
Vanmiddagquote:Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh damnZou je die sollicitatie vandaag hebben gehad dan?
Misschien nog maar een keer bellen dan?quote:
Oh verdorie. Nog een keer bellen misschien?quote:
Wat ontzettend vervelend allemaal, gewoon blijven proberen, ze zeggen toch de aanhouder wint?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope. Ik probeer het vanmiddag opnieuw. En van mijn voicemail naar mijn sollicitatie ook nog niets gehoord
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien nog maar een keer bellen dan?
Kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh verdorie. Nog een keer bellen misschien?
MIKAquote:
Obligatoirequote:
Waarom kan ik niet voor meerdere stemmenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:27 schreef Cyan9 het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten.
[poll=515]
Dat moet je aan de mensen vragen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet voor meerdere stemmen
Is je dochter niet thuis en kan je daar niet de coronatestlijn mee bellen? Lukt online een afspraak maken (met digid) ook niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb om 15:00 het gesprek dus als ik om 12:00 nog niets gehoord heb bel ik opnieuw.
Bedankt voor jullie medeleven
Ik bel de coronatestlijn dus nu maar even niet want straks belt ze net danIk heb ook maar één lijn, alleen mobiel.
Dus ik bel jullie ook nog maar even nietquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Ik heb om 15:00 het gesprek dus als ik om 12:00 nog niets gehoord heb bel ik opnieuw.
Ik bel de coronatestlijn dus nu maar even niet want straks belt ze net danIk heb ook maar één lijn, alleen mobiel.
ONTZETTEND veel succes gewenstquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter zit op school en mijn vriend heeft zijn enige kantoordag van de week.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is je dochter niet thuis en kan je daar niet de coronatestlijn mee bellen? Lukt online een afspraak maken (met digid) ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |