* Hamlapjes gooit hele planning voor activiteit volgende week omquote:
Ohh zo mooi, veel plezierquote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er vanavond niet want dan ben ik naar die film Été 85 @:Meke
Lekker toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden.
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Een luchtje. Voor een online gesprek.
Zal er eens over nadenken, maar wellicht dat ik die keer dan wel niet afzeggen in verband met milde verschijnselenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar een andere keer inhalen![]()
![]()
Hem een beetje in het gareel houden lijkt me altijd een slim planquote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat ene fictieve dat hij als excuus gebruikte om niet mee te hoeven doen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat ik daar ook bij ben
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
* Hamlapjes gooit hele planning voor activiteit volgende week om
Nouuu preciesquote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Het is inderdaad een stukje routine denk iken het is ook voor mezelf inderdaad prettig dat ik mijn favo luchtje ruik
Jaaaaa ben zo benieuwd, vond die boeken echt prachtigquote:
Ja en ik snap het ook wel; als je zelf lekker ruikt dan voel je je ook weer beter over jezelf en dat straal je dan weer uit op zo'n webcamquote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Het is inderdaad een stukje routine denk iken het is ook voor mezelf inderdaad prettig dat ik mijn favo luchtje ruik
Wat is een broek?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Ik snap mensen die video solliciteren zonder broek ofzo niet. Het helpt mij wel bij dat soort dingen om er van top tot teen goed uit te zien
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Ik snap mensen die video solliciteren zonder broek ofzo niet. Het helpt mij wel bij dat soort dingen om er van top tot teen goed uit te zien
Ja dat waren wel heel veel mentions om op te reagerenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani heeft ook de like button herontdekt zie ik
Wacht maar tot het weer zaterdag isquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat waren wel heel veel mentions om op te reageren
Veel plezier!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
Ik heb ook mijn shortje even omgewisseld voor een linnen broekquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Heerlijk wandelweer, ik wil later ook nog even, ondanks verkoudheidquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
En dan bij de eerste slok acteren: oeh die is nog te heetquote:Op woensdag 16 september 2020 14:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu precies![]()
Ik was eigenlijk wel blij met m'n videosollicitatie want kon gewoon cola in een mok doen
Ah dan weet ik tenminste wie er vanavond weer buiten op straat herrie aan het maken is.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ja dat zou ik dus ook doenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn shortje even omgewisseld voor een linnen broek![]()
Ik drink gewoon water straks.
Jij dan met je scootersquote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan weet ik tenminste wie er vanavond weer buiten op straat herrie aan het maken is.
Wat fijn dat er nog houvast is in dit leven!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
Ik ben een loyaal mens dus ik ben er vanavond gewoon netjes bij.
quote:
Ik kom na @CrazyDutchPunkquote:Op woensdag 16 september 2020 14:53 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik zit al op 2/3 van de podcast maar heb je nog steeds niet gespot
Ahhh ik dacht al dat hij het was!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom na @:crazydutchpunk![]()
En alleen met m'n naam hoor
Wat een tijdquote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb weer zo'n ontzettend frustrerende dag. Wie bedenkt een online college om 15:30-17:15? Helemaal geen concentratie meer voor zo laat op de dag als je al sinds 8:30 bezig bent met online colleges
Hoe gaat het met pot atjar?quote:
Prima, zit lekker in de groep gele trui! En de kopgroep is nog makkelijk terug te halen, dus nog altijd goede kansen voor de etappequote:
Dan heb ik je volledig gemistquote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom na @:crazydutchpunk![]()
En alleen met m'n naam hoor
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc nietquote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Wacht huh wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Spuit elluufffquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Hup kerel, zet hem op!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Prima, zit lekker in de groep gele trui! En de kopgroep is nog makkelijk terug te halen, dus nog altijd goede kansen voor de etappe
Fijn dat je het zegt, ik was al aan het kijken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stemquote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht al dat hij het was!
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag dat er een telefoon in het laserdoolhof stondquote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan heb ik je volledig gemist![]()
Wat vroeg je?
Thanks, ik zat al onnodig te zoekenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik had jou ook gespot!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stem![]()
En ik had dus hetzelfde gezien, alleen niet met een voicememo gestuurd, dus dat zei Nelleke er nog bij
Ik vind dat echt heel tofquote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Precies en na uuuuuuren podcast herken je die welquote:Op woensdag 16 september 2020 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik had jou ook gespot!![]()
Maar denk wel dat het CrazyDutchPunk was, want stem inderdaad ook hetzelfde
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies en na uuuuuuren podcast herken je die wel
Ik heb die hele telefoon niet gezien en ik zou ook niet weten waar die heeft gestaanquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stem![]()
En ik had dus hetzelfde gezien, alleen niet met een voicememo gestuurd, dus dat zei Nelleke er nog bij
Regen zelfs al!quote:
Jawel, zien of een topic bijna vol is als je mobiel zit en je dus beter even stil kan zijn als je geen nieuw deel wilt openenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel tofMaar kan er niks mee
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Yes, dat was er zo ver ik weet eigenlijk altijd al in MyAt.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.
Is er op pc een andere manier om aantal posts te zien dan zeker?
Echt fijn dat de mobiele functies dan nu een beetje bijtrekken!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, dat was er zo ver ik weet eigenlijk altijd al in MyAt.
Het is een valneer gewordenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Het is een trieste dag, m'n klimop gaat dood.
Stond op een olievatquote:Op woensdag 16 september 2020 15:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb die hele telefoon niet gezien en ik zou ook niet weten waar die heeft gestaan
Ja, daar staat al tijden gewoon een getal in een kolom aan de rechterkant. Dus naast verbazing over de cirkeltjes die ik nooit gezien had dacht ik ook 'maar dat staat er toch al tijdenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.
Is er op pc een andere manier om aantal posts te zien dan zeker?
Dat is een triest lachje waard.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een valneer geworden
Mja daar heb ik niet zo'n probleem mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, zien of een topic bijna vol is als je mobiel zit en je dus beter even stil kan zijn als je geen nieuw deel wilt openen
RIP klimopquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een valneer geworden
Meke is een onuitputtelijke bron voor kwaliteits TT's.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Maar desalniettemin echt heel tof, waarschijnlijk zijn er andere mensen echt heel blij mee, en zag wel dat een poll nu tot vijftien mogelijkheden kan, daar ben ik blij mee
Spuit 11quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Vanaf vandaag kun je op mobiel ook zien hoeveel reacties een topic al heeft
Spuit 12.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het zo heeerrrlak!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
We hebben een spuitteller nodigquote:
Misschien kan ie in de afdaling nog tijd goed maken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben er meer bang voor dat hij niet meer gaat klimmen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan ie in de afdaling nog tijd goed maken.
Lekker hoor! Goed relativeringsvermogenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
Begin volgende week hoor ik meer.
Het blijft nog even spannendquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
quote:
Ik heb niet zoals jullie de hele dag om steeds maar bij te lezenquote:
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verderquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ja. Laatste tijd veel subtiele verbeterpunten die gedaan zijnquote:
SLAAYYY HONNAYYYquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Meer dan in de voorbije tien jaar bij elkaarquote:Op woensdag 16 september 2020 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Laatste tijd veel subtiele verbeterpunten die gedaan zijn
Heeft het luchtje toch geholpenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Ik doe echt nooit iets aan de klimop. Sterker nog, die houdt de schutting nog overeind dus laten we daar maar niet aan komenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verder
Ik ben bang dat hij in de hete week te veel zon heeft gehad, en daarna in de omslag te veel regen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verder
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verderquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.quote:
Ik ben blij voor jequote:Op woensdag 16 september 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.
Aan het gesprek lag het in ieder geval niet![]()
Kijk hoe dan ook tevreden terug op deze sollicitatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |