Ah dan weet ik tenminste wie er vanavond weer buiten op straat herrie aan het maken is.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
Ja dat zou ik dus ook doenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn shortje even omgewisseld voor een linnen broek![]()
Ik drink gewoon water straks.
Jij dan met je scootersquote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan weet ik tenminste wie er vanavond weer buiten op straat herrie aan het maken is.
Wat fijn dat er nog houvast is in dit leven!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
Ik ben een loyaal mens dus ik ben er vanavond gewoon netjes bij.
quote:
Ik kom na @CrazyDutchPunkquote:Op woensdag 16 september 2020 14:53 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke ik zit al op 2/3 van de podcast maar heb je nog steeds niet gespot
Ahhh ik dacht al dat hij het was!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom na @:crazydutchpunk![]()
En alleen met m'n naam hoor
Wat een tijdquote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb weer zo'n ontzettend frustrerende dag. Wie bedenkt een online college om 15:30-17:15? Helemaal geen concentratie meer voor zo laat op de dag als je al sinds 8:30 bezig bent met online colleges
Hoe gaat het met pot atjar?quote:
Prima, zit lekker in de groep gele trui! En de kopgroep is nog makkelijk terug te halen, dus nog altijd goede kansen voor de etappequote:
Dan heb ik je volledig gemistquote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom na @:crazydutchpunk![]()
En alleen met m'n naam hoor
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc nietquote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Wacht huh wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Spuit elluufffquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Hup kerel, zet hem op!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Prima, zit lekker in de groep gele trui! En de kopgroep is nog makkelijk terug te halen, dus nog altijd goede kansen voor de etappe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |