Mja daar heb ik niet zo'n probleem mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, zien of een topic bijna vol is als je mobiel zit en je dus beter even stil kan zijn als je geen nieuw deel wilt openen
RIP klimopquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Het is een trieste dag, m'n klimop gaat dood.
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een valneer geworden
Meke is een onuitputtelijke bron voor kwaliteits TT's.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Maar desalniettemin echt heel tof, waarschijnlijk zijn er andere mensen echt heel blij mee, en zag wel dat een poll nu tot vijftien mogelijkheden kan, daar ben ik blij mee
Spuit 11quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Vanaf vandaag kun je op mobiel ook zien hoeveel reacties een topic al heeft
Spuit 12.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het zo heeerrrlak!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:38 schreef Redefine het volgende:
We hebben een spuitteller nodigquote:
Misschien kan ie in de afdaling nog tijd goed maken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben er meer bang voor dat hij niet meer gaat klimmen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan ie in de afdaling nog tijd goed maken.
Lekker hoor! Goed relativeringsvermogenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
Begin volgende week hoor ik meer.
Het blijft nog even spannendquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Gesprek ging goed! Leuke klik met de mensen. Of ik inhoudelijk de meest geschikte kandidaat ben weet ik niet, maar ja, daar kan ik toch geen invloed op uitoefenen
quote:
Ik heb niet zoals jullie de hele dag om steeds maar bij te lezenquote:
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verderquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ja. Laatste tijd veel subtiele verbeterpunten die gedaan zijnquote:
SLAAYYY HONNAYYYquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Meer dan in de voorbije tien jaar bij elkaarquote:Op woensdag 16 september 2020 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Laatste tijd veel subtiele verbeterpunten die gedaan zijn
Heeft het luchtje toch geholpenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:42 schreef Arizona het volgende:
Ik doe echt nooit iets aan de klimop. Sterker nog, die houdt de schutting nog overeind dus laten we daar maar niet aan komenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verder
Ik ben bang dat hij in de hete week te veel zon heeft gehad, en daarna in de omslag te veel regen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verder
Hoe krijg je het voor elkaar. Wij hadden onze klimop die tegen de schutting staat, doorgezaagd, maar hij groeit vrolijk verderquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn nog 3 andere kandidaten, dus inderdaad nog even spannend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |