Fijn dat je het zegt, ik was al aan het kijken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stemquote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht al dat hij het was!
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je nou net als ik denken: 'Welke cirkeltjes? Zó slecht zal ik toch niet opgelet hebben?' Die cirkeltjes staan er mobiel wel, op pc niet
Ik zag dat er een telefoon in het laserdoolhof stondquote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan heb ik je volledig gemist![]()
Wat vroeg je?
Thanks, ik zat al onnodig te zoekenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik had jou ook gespot!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stem![]()
En ik had dus hetzelfde gezien, alleen niet met een voicememo gestuurd, dus dat zei Nelleke er nog bij
Ik vind dat echt heel tofquote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Wat fijn al die updates! Ben zelf bv blij met de postcount in de cirkeltjes achter de TT in je myat lijst.
Precies en na uuuuuuren podcast herken je die welquote:Op woensdag 16 september 2020 15:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik had jou ook gespot!![]()
Maar denk wel dat het CrazyDutchPunk was, want stem inderdaad ook hetzelfde
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies en na uuuuuuren podcast herken je die wel
Ik heb die hele telefoon niet gezien en ik zou ook niet weten waar die heeft gestaanquote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker hoor, maar anders is er nog iemand met zijn naam en stem![]()
En ik had dus hetzelfde gezien, alleen niet met een voicememo gestuurd, dus dat zei Nelleke er nog bij
Regen zelfs al!quote:
Jawel, zien of een topic bijna vol is als je mobiel zit en je dus beter even stil kan zijn als je geen nieuw deel wilt openenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel tofMaar kan er niks mee
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Yes, dat was er zo ver ik weet eigenlijk altijd al in MyAt.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.
Is er op pc een andere manier om aantal posts te zien dan zeker?
Echt fijn dat de mobiele functies dan nu een beetje bijtrekken!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, dat was er zo ver ik weet eigenlijk altijd al in MyAt.
Het is een valneer gewordenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Het is een trieste dag, m'n klimop gaat dood.
Stond op een olievatquote:Op woensdag 16 september 2020 15:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb die hele telefoon niet gezien en ik zou ook niet weten waar die heeft gestaan
Ja, daar staat al tijden gewoon een getal in een kolom aan de rechterkant. Dus naast verbazing over de cirkeltjes die ik nooit gezien had dacht ik ook 'maar dat staat er toch al tijdenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh sorry ik doe alles mobiel dus dat wist ik niet.
Is er op pc een andere manier om aantal posts te zien dan zeker?
Dat is een triest lachje waard.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een valneer geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |