Dan maar een andere keer inhalenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik begreep toch echt dat vanavond geen optie is maar dat het volgende week moet en dan heb ik helaas geen enkele mogelijkheid
[..]
Gaat er toch om dat je jezelf goed voelt, zet m opquote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden.
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Een luchtje. Voor een online gesprek.
* Hamlapjes gooit hele planning voor activiteit volgende week omquote:
Ohh zo mooi, veel plezierquote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er vanavond niet want dan ben ik naar die film Été 85 @:Meke
Lekker toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden.
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Een luchtje. Voor een online gesprek.
Zal er eens over nadenken, maar wellicht dat ik die keer dan wel niet afzeggen in verband met milde verschijnselenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar een andere keer inhalen![]()
![]()
Hem een beetje in het gareel houden lijkt me altijd een slim planquote:Op woensdag 16 september 2020 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat ene fictieve dat hij als excuus gebruikte om niet mee te hoeven doen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat ik daar ook bij ben
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
* Hamlapjes gooit hele planning voor activiteit volgende week om
Nouuu preciesquote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Het is inderdaad een stukje routine denk iken het is ook voor mezelf inderdaad prettig dat ik mijn favo luchtje ruik
Jaaaaa ben zo benieuwd, vond die boeken echt prachtigquote:
Ja en ik snap het ook wel; als je zelf lekker ruikt dan voel je je ook weer beter over jezelf en dat straal je dan weer uit op zo'n webcamquote:Op woensdag 16 september 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
Dank jullie allemaal![]()
Het is inderdaad een stukje routine denk iken het is ook voor mezelf inderdaad prettig dat ik mijn favo luchtje ruik
Wat is een broek?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Ik snap mensen die video solliciteren zonder broek ofzo niet. Het helpt mij wel bij dat soort dingen om er van top tot teen goed uit te zien
Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Ik snap mensen die video solliciteren zonder broek ofzo niet. Het helpt mij wel bij dat soort dingen om er van top tot teen goed uit te zien
Ja dat waren wel heel veel mentions om op te reagerenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani heeft ook de like button herontdekt zie ik
Wacht maar tot het weer zaterdag isquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat waren wel heel veel mentions om op te reageren
Veel plezier!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
Ik heb ook mijn shortje even omgewisseld voor een linnen broekquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef Meke het volgende:
Heerlijk wandelweer, ik wil later ook nog even, ondanks verkoudheidquote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens vanavond wandelen dus ben er ook niet bij, misschien later op de avond
En dan bij de eerste slok acteren: oeh die is nog te heetquote:Op woensdag 16 september 2020 14:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu precies![]()
Ik was eigenlijk wel blij met m'n videosollicitatie want kon gewoon cola in een mok doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |