Nicequote:Op woensdag 16 september 2020 12:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
je kunt niet ijsbreker schrijven zonder ijsbeer. maar er zit nog wel rek in.
Ik ben nu bang dat Strani de online meeting gaat verpesten door te streakenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.
Nu is @Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu bang dat Strani de online meeting gaat verpesten door te streaken
Dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu is @:Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.
Verpesten? Nee johquote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, nou dit dusquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu is @:Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee, realiseer me ineens dat ik er niet bij ben vanavond
Ja net nu Strani met zo'n geweldig plan komtquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee, realiseer me ineens dat ik er niet bij ben vanavond
Dan moet je dat later naar maar inhalen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja net nu Strani met zo'n geweldig plan komt
Gewoon zeggen dat je wat gratis entertainment hebt meegenomen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je dat later naar maar inhalen.
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!
Een streak party dusquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat in mijn agenda heb staan!
Ho ho. Jobi stelt het voor dus zij gaat het doen. Wij kijken alleen maarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 16 september 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!
quote:
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen partyquote:Op woensdag 16 september 2020 13:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Jobi stelt het voor dus zij gaat het doen. Wij kijken alleen maar
Mijn webcam is helaas stuk, maar misschien ben ik er weer eens bijquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!
Je kan met een beetje moeite best een party in je eentje bouwen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen party
Jij bent heel vaak twee keer in beeld, dus dan heb je al een party for twoquote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen party
Slecht excuus.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:57 schreef Redefine het volgende:
Al ben ik er zelf volgende week niet eens bijDan ben ik met vakantie.
Nee hoor jij kunt het gerust vanavond doenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ik kan volgende week helaas niet streaken want moet met @:Hamlapjes belangrijke dingen doen
Dat kan ook op de webcamquote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ik kan volgende week helaas niet streaken want moet met @:Hamlapjes belangrijke dingen doen
Met een beetje moeite ja. Soms heb ik het liever wat makkelijkquote:Op woensdag 16 september 2020 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kan met een beetje moeite best een party in je eentje bouwen.
Lui kind.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met een beetje moeite ja. Soms heb ik het liever wat makkelijk
Touchéquote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent heel vaak twee keer in beeld, dus dan heb je al een party for two
Oeh wat dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Daarom ligt ze ook bijna altijd in bed met Jitsi.quote:
Ik ben er tenminste regelmatig bij. Kan ik van jou niet zeggenquote:
Ben jij daar ook bij?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ik hoor natuurlijk wel een beetje een mysterie te blijven, nu al helemaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste regelmatig bij. Kan ik van jou niet zeggen
Ho, maar ik rol regelmatig om of zwiep met mijn benen in beeldquote:Op woensdag 16 september 2020 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ligt ze ook bijna altijd in bed met Jitsi.
Dat is waar, het wordt een stuk minder interessant allemaal als we weten wat er achter het blauwe zitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoor natuurlijk wel een beetje een mysterie te blijven, nu al helemaal.
Gewaagd!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, maar ik rol regelmatig om of zwiep met mijn benen in beeld
Je laat die kans niet vaak liggen neequote:Op woensdag 16 september 2020 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, maar ik rol regelmatig om of zwiep met mijn benen in beeld
Voorbereidingsgewoontes. Wij mensen zijn soms bijzondere wezens.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden.
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Een luchtje. Voor een online gesprek.
Heb jij al geur-tv?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Deze heldin heeft zojuist haar haar en makeup vast bijgewerkt en een lekker luchtje opgedaan.
Dan ruik je je eigen angstzweet nietquote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
JE KAN HETquote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
Die ander ruikt het niet, maar jij wel. En als jij je daardoor beter voelt is het de moeitequote:Op woensdag 16 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Die ander ruikt het niet, maar jij wel. En als jij je daardoor beter voelt is het de moeite
Ik begreep toch echt dat vanavond geen optie is maar dat het volgende week moet en dan heb ik helaas geen enkele mogelijkheidquote:Op woensdag 16 september 2020 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor jij kunt het gerust vanavond doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ook op de webcamBlij voor jullie
Ja dat ene fictieve dat hij als excuus gebruikte om niet mee te hoeven doen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat ik daar ook bij benquote:
Natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |