Nicequote:Op woensdag 16 september 2020 12:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
je kunt niet ijsbreker schrijven zonder ijsbeer. maar er zit nog wel rek in.
Ik ben nu bang dat Strani de online meeting gaat verpesten door te streakenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naakt op beeld verschijnt heb je pas een goede ijsbreker.
Nu is @Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu bang dat Strani de online meeting gaat verpesten door te streaken
Dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu is @:Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.
Verpesten? Nee johquote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, nou dit dusquote:Op woensdag 16 september 2020 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu is @:Strani natuurlijk wel een gebruinde Spaanse god, dus het kan erger.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee, realiseer me ineens dat ik er niet bij ben vanavond
Ja net nu Strani met zo'n geweldig plan komtquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee, realiseer me ineens dat ik er niet bij ben vanavond
Dan moet je dat later naar maar inhalen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja net nu Strani met zo'n geweldig plan komt
Gewoon zeggen dat je wat gratis entertainment hebt meegenomen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je dat later naar maar inhalen.
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!quote:Op woensdag 16 september 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!
Een streak party dusquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat in mijn agenda heb staan!
Ho ho. Jobi stelt het voor dus zij gaat het doen. Wij kijken alleen maarquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 16 september 2020 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt een streak party!
quote:
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen partyquote:Op woensdag 16 september 2020 13:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. Jobi stelt het voor dus zij gaat het doen. Wij kijken alleen maar
Mijn webcam is helaas stuk, maar misschien ben ik er weer eens bijquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik volgende week al wat anders in mijn agenda heb staan!
Je kan met een beetje moeite best een party in je eentje bouwen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen party
Jij bent heel vaak twee keer in beeld, dus dan heb je al een party for twoquote:Op woensdag 16 september 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeee dat is niet de bedoeling! In mijn eentje is het geen party
Slecht excuus.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:57 schreef Redefine het volgende:
Al ben ik er zelf volgende week niet eens bijDan ben ik met vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |