SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Dat gaat over een Circus waar het dak lekt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:20 schreef Dave het volgende:
Me net heerlijk lopen ergeren aan Harry de manager, die er 'even' een restaurantje naast doet in Crisis in de tent.
Een restaurant dat op sterven na dood is door de corona crisis.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat over een Circus waar het dak lekt?
Oh en dan komt Herman den Blijker de kaart verkleinen en Meneer Reimers nieuwe gordijnen ophangen en draait het weer als een trein?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Een restaurant dat op sterven na dood is door de corona crisis.
Totdat de cameraploegen weg zijn tenminstequote:Op dinsdag 15 september 2020 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh en dan komt Herman den Blijker de kaart verkleinen en Meneer Reimers nieuwe gordijnen ophangen en draait het weer als een trein?
Meneer Reimers is thuisgelaten dit keer, en vervangen door Annemarie van Gaal, die financieel de boel weer op de rit probeert te krijgen door een huurverlaging te bedingen, en een nieuwe kassa kado te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh en dan komt Herman den Blijker de kaart verkleinen en Meneer Reimers nieuwe gordijnen ophangen en draait het weer als een trein?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Speciaal voor Meke post ik nog even door het slotje heenMoest er nog ruim een half uur op wachten ook!
quote:Erg lang gewacht 45 min) ofp afhaal eten ondanks van te voren gereserveerd. Eten was erg weinig en gastvrouw onbeleefd , ons zie je hier nooit meer terug
quote:Zeer onaangename gastheer. Geen service. Veel te kleine porties, te duur. Niet te eten. Zonde van je geld.
En aan het einde is het een toffe peer?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:31 schreef Dave het volgende:
Die onaangename gastheer is dus Harry. En na 5 minuten kijken weet je al dat die onaangenaam is.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En aan het einde is het een toffe peer?
SPOILER: je weet maar nooit of iemand terugkijktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: je weet maar nooit of iemand terugkijktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
In aantal of in minuten?quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Is er wel eens getest tot hoe lang je door het slotje kan blijven posten?
Beidenquote:
Ja, dat was wat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 23:20 schreef Dave het volgende:
Me net heerlijk lopen ergeren aan Harry de manager, die er 'even' een restaurantje naast doet in Crisis in de tent.
Daar staan de oplossingen gewoon rechtop op de laatste paginaquote:Op dinsdag 15 september 2020 23:45 schreef Meke het volgende:
@:H_T ik neem aan dat je na deze pagina je mening over het niveau van donzige, kwakende eend Donald terug neemt?
https://www.donaldduck.nl/doe/mickey-lost-t-op/
Trusten!quote:
Maar nu niet meerquote:
Slordig hoorquote:
Waar is Cartmanquote:Op woensdag 16 september 2020 00:41 schreef Momo het volgende:
Er komt binnenkort een speciale aflevering van een uur van South Park over de pandemie ben wel benieuwd nu![]()
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op woensdag 16 september 2020 01:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ik laat de late night squad voor wat het is dit keer.
En klaarquote:Op woensdag 16 september 2020 01:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trusten!
Ik monteer nog even stug doorWil het nog op Youtube hebben voor ik ga slapen
Jaaa geluktquote:
quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag etappe 17.
Straaaanquote:
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik kan het wss integraal kijken
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benen
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vandaag de ideale kans om de Tour te winnen voor iedereen met goede benen
* ijs_beer Kijkt naar strani's benenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
* ijs_beer Kijkt naar strani's benen![]()
Eindelijk een opvolger voor Contador en Zoetemelk.![]()
Dan moet ik dus naar iemand anders benen gaan kijken?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik wel aardig sterke benen door elke keer heuvelop naar huis te moeten lopen, maar zet me op een fiets en laat me ermee klimmen en ik ben binnen drie minuten misselijkToch weer een hele andere groep spieren.
Nee hoor je mag blijven kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar iemand anders benen gaan kijken?![]()
(En inderdaad fietsen en lopen zijn deels andere spieren ja.)
Je kan de trui van Jody aandoenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik ben redelijk opgestaan maar had ik dan niet ook al mee moeten doen in alle voorgaande etappes?
Que si Que no?quote:
Dat zingt ie wel even uitquote:
Zo'n lekker nachtje had je echt wel verdiendquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn Kreesie!!quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Hotel de Cantharel in Apeldoorn is een absolute aanrader, kan niet anders zeggen. Was een heerlijk nachtje weg met zus. Die kamer met terrasje en uitzicht op alleen maar groen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Prima plek om even te relaxen!quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso lekker om er even uit te zijn. Heb je nog iets gedaan in Apeldoorn en omgeving?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef Greys het volgende:
En echt niet zo duur. 90 eu per persoon voor kamer, uitgebreid ontbijt, avondeten, welkomsdrankje en gebak.
En je struikelde over de ontsmettingspalen voor je handen overal binnen, ze hadden looproutes, tafels heel ver uit elkaar, voelde me er echt veilig!
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso lekker om er even uit te zijn. Heb je nog iets gedaan in Apeldoorn en omgeving?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
Het hotel had ook een eigen stal, dus veel mensen namens hun paard mee op vakantie en dan gingen ze daar vandaan paardrijden naar het bos!
Terras om iets te eten of drinken buiten met leuke lampjes:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Volgens mij is @Momo de one.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Wie van de memo/moke ‘s was ook alweer de PoGo’er?
Bij één van m’n friends staat nu “play for 2 more days to become best friends”.
Er is nog geen blauwe ring.
Als ik die persoon vandaag een kado stuur, word ik dan morgen best friends als ik hem weer een kado stuur, of die dag erna? Dit in verband met lucky egg.
Ik vraag dit voor Sjaan.
Ja, ik dacht ook Momoooooooooo Pokémon gooooooooooo, maar ben hier eerder de mist mee ingegaan.quote:
Moet hij wel vandaag je cadeautje openen en dan weer een morgen met lucky eggs aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Als ik die persoon vandaag een kado stuur, word ik dan morgen best friends als ik hem weer een kado stuur, of die dag erna? Dit in verband met lucky egg.
Ik vraag dit voor Sjaan.
Ik hoop het, alle eerste gesprekken zijn vandaag gepland. Ik hoop dat ze snel terugbelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Dave het volgende:
Balen @:arizona - paar dagen verzetten zou toch geen probleem voor ze moeten zijn?
Ik bedoelde andersom, hij stuurt de kano’s, ik open (hij hoeft zelf geen lucky egg, en zo kan ik bepalen wanneer ik hem aan zet).quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet hij wel vandaag je cadeautje openen en dan weer een morgen met lucky eggs aan.
Jupquote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde andersom, hij stuurt de kano’s, ik open (hij hoeft zelf geen lucky egg, en zo kan ik bepalen wanneer ik hem aan zet).
Morgen dus, als ie vandaag en morgen een gift stuurt en ik open.
Ik snap het ook niet zo goed, want de bottleneck zit bij de labs. Dan kun je de afname zelf toch gewoon doen? Of zou zo’n monster maar een paar dagen goed blijven of zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Greys het volgende:
Arizona wat balen. En wat irritant toch dat je een beetje snel en makkelijk laten testen in dit land zo'n onmogelijke opgave lijkt te zijn. Kan me daar echt kwaad om maken. Eerst maanden roepen TESTEN TESTEN TESTEN en als ietsss meer mensen dat dan doen dan help paniek de hele boel loopt vast.
Echt wel. Ik solliciteer ook eens en dan ditquote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Greys het volgende:
Arizona wat balen. En wat irritant toch dat je een beetje snel en makkelijk laten testen in dit land zo'n onmogelijke opgave lijkt te zijn. Kan me daar echt kwaad om maken. Eerst maanden roepen TESTEN TESTEN TESTEN en als ietsss meer mensen dat dan doen dan help paniek de hele boel loopt vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarvoor was het te kort. Volgend voorjaar willen we er drie dagen heen! Dit was echt even lekker buiten zitten en lekker kletsen en niksen.
We hebben wel lekker daar zelf gewandeld, want vanaf je eigen terrasje stak je dat grasveld over en dan was daar de moestuin en bloementuin van het hotel waar je in mocht wandelen. En er was een pad waar je zo het bos in liep!
Vanaf ons terrasje zagen we de kok dingen plukken in de moestuin (terwijl hij de hele tijd Bella Ciao floot):
[ afbeelding ]
En die bloementuin mocht je gewoon in:
[ afbeelding ]
Met zus in de tuin:Dat ziet er gezellig uit daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En via die moestuin liep je dan naar het bos:
[ afbeelding ]
Het hotel had ook een eigen stal, dus veel mensen namens hun paard mee op vakantie en dan gingen ze daar vandaan paardrijden naar het bos!
Terras om iets te eten of drinken buiten met leuke lampjes:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef Dave het volgende:
Je bent Carole Baskin, je doet mee aan Dancing with the Stars, en dan dans je op...Ik had het gezien, vond het nogal cringeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef Dave het volgende:
Je bent Carole Baskin, je doet mee aan Dancing with the Stars, en dan dans je op...Ik vind het wel humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt de eerste vanochtend. Held!
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Dave het volgende:
Ik vraag dit voor Sjaan.
Dit kloptquote:
Prima ezelsbruggetjequote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook Momoooooooooo Pokémon gooooooooooo, maar ben hier eerder de mist mee ingegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:26 schreef Dave het volgende:
Er is over 3 tot 4 weken een vaccin mensuh!Net als dat het virus zou "dissapearen" in 3-4 weken in maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kondigt het waarschijnlijk een week voor de verkiezingen aan waarna het nog minimaal een half jaar duurt voor het beschikbaar is.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:29 schreef Dave het volgende:
Een vaccin nét voor de verkiezingen zou hem wel goed uitkomen natuurlijk. Ik sla zelf wel even over.
Dat "Netherlands, second" laat nog maar even zitten jaquote:Op woensdag 16 september 2020 10:29 schreef Dave het volgende:
Een vaccin nét voor de verkiezingen zou hem wel goed uitkomen natuurlijk. Ik sla zelf wel even over.
Dat is minderquote:Op woensdag 16 september 2020 09:45 schreef Arizona het volgende:
Mijn dag is niet goed tot nu toe.
Ben nog steeds verkouden dus heb mijn lunchdate waar ik al weken naar uitkeek (eerste keer lunch sinds corona met deze vriendin) moeten verzetten.
En mijn sollicatiegesprek kan dus niet doorgaan in de vorm dat ik daar naartoe ga
Ik heb de voicemail ingesproken van de contactpersoon, of het misschien online kan of verzet kan worden. Ik hoop niet dat mijn kansen nu verkeken zijn want ze gaven echt de voorkeur aan een persoonlijk gesprek ipv een online sollicitatie
En ik krijg de corona testlijn nog steeds niet te pakken. "Er bellen teveel mensen waardoor er geen telefoonlijn voor u beschikbaar is. Probeer over 30 minuten weer te bellen" Uiteraard wacht ik geen 30 minuten maar je komt er gewoon niet door.
Dat ziet er geweldig uit! Ook die andere foto's. Heerlijk genietenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht aan dezequote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
Door die TT ziet er nu een stukje van een liedje in mijn hoofd. Weet even niet meer welk lied het is![]()
It's now time to make a change, just relax and take it easy (en dan iets van you're still young geloof ik ).
Effe opzoeken of ik die kan vinden
Volgens mij zat die zelfs in Guardians of the Galaxy Vol2?
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
It's now time to make a change, just relax and take it easy
Dit is hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |