SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Persoonlijk lijkt me dat heel hinderlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Ma,m, maar jij gaat toch niet al slapen voor de anderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Lieve nacht, omarm mij met je duizenden sterren en je troostende maan. Neem me mee en vertel me je mooiste verhalen, lieve nacht, ik ben de jouwe. Ik geef me over, lieve nacht. Til me op, laat me zweven en zet me dan heel zachtjes neer op de ochtend die jou verdringt.
Truste mensen!
Een late ontdekking is beter dan geen ontdekking!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ook'
Dit is niet ok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verklaart dan al die jonge jochies waar jij op geilt die je in de SC plaatst?
Hallo Marcoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Lieve nacht, omarm mij met je duizenden sterren en je troostende maan. Neem me mee en vertel me je mooiste verhalen, lieve nacht, ik ben de jouwe. Ik geef me over, lieve nacht. Til me op, laat me zweven en zet me dan heel zachtjes neer op de ochtend die jou verdringt.
Truste mensen!
Prchtig!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
Truste mensen!
Ja maar je kunt er wel coole dingen mee doen, zoals je jas aan ophangenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt me dat heel hinderlijk.
En ik ben zonder ook al lang genoeg.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ma,m, maar jij gaat toch niet al slapen voor de anderen
quote:
quote:
Je gaat je jas toch niet aan jezelf ophangen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er wel coole dingen mee doen, zoals je jas aan ophangen
Yep, aanrader.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Ik zal hem maar even inkoppen @ TT : masturberen
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je gaat je jas toch niet aan jezelf ophangen?
Buenas noches.quote:
quote:
Moet je daar een jongen voor zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Ja maar dan ervaar je toch niet zlf het orgasmequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekken
Als het een ware man betaamt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Meke het volgende:
Zeker niet, maar het schijnt wel anders te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet je daar een jongen voor zijn?
Hangt je jas de hele tijd in je smoel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!
Precies.quote:
Wonderlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het schijnt wel anders te zijn
Daar is zeker niks mis meequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee joh, als hetero kan je ook aan piemels trekken
Ik ben geen ware man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies.
Bier drinken en aan tieten zitten, dat schijnen jullie ook te doen toch?
Nou ja, ik zie het al voor me zoals dat met een bril aan een koordje gaat. 'Waar is mijn jas? Die hangt op je rug.'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is best handig, raak je hem ook niet kwijt!
Ja hang je hem aan de achterkantquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hangt je jas de hele tijd in je smoel.
Ja je verwcht het niet hquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het al voor me zoals dat met een bril aan een koordje gaat. 'Waar is mijn jas? Die hangt op je rug.'
Dat tweede is niet zo'n goed idee, tenzij je een vriendin/vrouw hebt. De meeste vrouwen waarderen het niet zo dat je zomaar aan hun tieten gaat zittenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies.
Bier drinken en aan tieten zitten, dat schijnen jullie ook te doen toch?
Kan als vrouw ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan ervaar je toch niet zlf het orgasme
Ja maar als ik toch maar n dag man was, krijg ik ook geen rechtszakenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat tweede is niet zo'n goed idee, tenzij je een vriendin/vrouw hebt. De meeste vrouwen waarderen het niet zo dat je zomaar aan hun tieten gaat zitten![]()
Dus het is voor een deel van de mannen bier en aan tieten denken.
Overigens heb je dat gewei helemaal niet nodig om je jas aan te hangen. We hebben al iets om m aan te hangen, al sleept je jas dan wel wat op de grondquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hang je hem aan de achterkant![]()
Je mag ook wel een kerstboom zijn
[ afbeelding ]
Of op je kop gaan staan:
[ afbeelding ]
Haat je ons?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb volgens mij echt de chemie met deze SC verloren
Ja maar geen mannelijk orgasmequote:
Gewoon een kort jasje kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens heb je dat gewei helemaal niet nodig om je jas aan te hangen. We hebben al iets om m aan te hangen, al sleept je jas dan wel wat op de grond
Ah dat verklaart het. Maar eigenlijk zeg je dus dat wij mannen het gewoon mogen doen, alleen dat we de pech hebben dat we op dag twee toch aangeklaagd worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als ik toch maar n dag man was, krijg ik ook geen rechtszaken![]()
Okee nee ik vind aan borsten zitten helemaal niet zo spannend dus ik denk niet dat ik dat zou doen. Wildplassen wel
Maar is gemiddeld wel wat makkelijker te bereiken dan voor een vrouw. Dus dan hebben wij het makkelijker.quote:
Nouja die rechtszaken zijn op zich wel terechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het. Maar eigenlijk zeg je dus dat wij mannen het gewoon mogen doen, alleen dat we de pech hebben dat we op dag twee toch aangeklaagd worden.
Absoluutquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die rechtszaken zijn op zich wel terecht
Ik weet niks van vrouwen op dat gebied.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar is gemiddeld wel wat makkelijker te bereiken dan voor een vrouw. Dus dan hebben wij het makkelijker.
Hier hoef je geen hetero voor te zij om dat te wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niks van vrouwen op dat gebied.
Ik weet teveel van n specifieke vrouw om hier een algemeen antwoord op te kunnen gevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niks van vrouwen op dat gebied.
En dan zeg je niet eens TMI tegen haarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet teveel van n specifieke vrouw om hier een algemeen antwoord op te kunnen geven
Nouja soms wel hoor, maarja dan ga ik gewoon weer dr met m'n eigen gedachten en weet ik alsnog weer meer dan ik wil wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens TMI tegen haar
Naar mens is dat dan zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja soms wel hoor, maarja dan ga ik gewoon weer dr met m'n eigen gedachten en weet ik alsnog weer meer dan ik wil weten
Klopt, maar ik vond het niet nodig om me hierin te verdiepen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier hoef je geen hetero voor te zij om dat te weten
Daar heb je een punt. Voor een heteroman als ik is dat dan wel weer zo handig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het niet nodig om me hierin te verdiepen.
quote:
De VAR heeft er naar gekeken en trekt de rode kaart in.quote:
Ai, ik hoor net dat de VAR ontslagen is wegens manipulatie van de beeldenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
De VAR heeft er naar gekeken en trekt de rode kaart in.
Als gay heb je het eigenlijk best makkelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Voor een heteroman als ik is dat dan wel weer zo handig.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ai, ik hoor net dat de VAR ontslagen is wegens manipulatie van de beelden
De meeste mensen hebben heel veel moeite om de meeste andere mensen te begrijpen. Dus zo vreemd is het allemaal nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als gay heb je het eigenlijk best makkelijk.
Nou ja, natuurlijk is elk persoon weer verschillend, en ik begrijp jongens nog steeds niet, maar daar hebben we het verder niet over.
Nouja je snapt in elk geval precies hoe het werktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als gay heb je het eigenlijk best makkelijk.
Nou ja, natuurlijk is elk persoon weer verschillend, en ik begrijp jongens nog steeds niet, maar daar hebben we het verder niet over.
Nou.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja je snapt in elk geval precies hoe het werkt
Morgen weer een aflevering met een spannende ontknoping?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:18 schreef Cyan9 het volgende:
En met die cliffhanger verlaat ik de late night squad. Slaap lekker allemaal.
Om de verwarring even verder op te voeren ga ik met je meequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:18 schreef Cyan9 het volgende:
En met die cliffhanger verlaat ik de late night squad. Slaap lekker allemaal.
Trustenquote:
Zeker niet overrated!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd summer!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Dat moet toch opvallen als je dat shirt over je hoofd doet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteeeeeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Ik heb dit vorige week nog geluisterd, ik vind het z'n mooi liedje! Gefeliciteerd Summer!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag nu wel even terugblikken op mijn lange leven![]()
En daar hoort dit liedje bij, het is het "lijflied" van mijn jeugdvriendin en mij, ik ontmoette haar op 14 jarige leeftijd en we hebben heel wat mee gemaakt, en...we hebben nog steeds contact met elkaar!![]()
Wat mooi dat jullie zo’n “gezamenlijk” nummer hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
En daar hoort dit liedje bij, het is het "lijflied" van mijn jeugdvriendin en mij, ik ontmoette haar op 14 jarige leeftijd en we hebben heel wat mee gemaakt, en...we hebben nog steeds contact met elkaar!![]()
Ahh wat tof dat je al zo lang contact hebt met die vriendinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa ik heb er echt zin in!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Komende weken lekker de tour op de achtergrond![]()
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Dave help me, jij hebt het ook gezien
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden
Dat betwijfel ik ook sterk maar dat mag de pret voor vandaag niet drukken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.
Ik volg dit nooit, maar klopt het dat het normaal meer richting het begin van de vakantie plaatsvindt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Ja, maar toen was er iets.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik volg dit nooit, maar klopt het dat het normaal meer richting het begin van de vakantie plaatsvindt?
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ookweer even wat echte afleiding ook.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet overrated!Dat is een goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Gefeliciteeeeerd!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Broquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!
Black Pantherquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Chadwick Boseman (43), bekend van Black Panther, overleden aan darmkanker.
![]()
![]()
Wat een ongelofelijke kutziekte is het toch
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen![]()
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer, ik ga straks met Senna🐕 een heerlijke lange boswandeling maken dat is beter dan al die visite moeten ontvangen.
Wel altijd druk met telefoontjes beantwoorden en dat is leuk maar een verjaardag vieren nee dat hoeft voor mij niet meer.
Vroeger teveel gevierd, denk ik, want ik had de verjaardagen van ex, kids en mijzelf in de maand augustus.![]()
Nee ik vind het heerlijk zo'n rustige verjaardag, ja ik weet het 👵
Klinkt als een lekker dagje hoor! Nog van hartequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer, ik ga straks met Senna🐕 een heerlijke lange boswandeling maken dat is beter dan al die visite moeten ontvangen.
Wel altijd druk met telefoontjes beantwoorden en dat is leuk maar een verjaardag vieren nee dat hoeft voor mij niet meer.
Vroeger teveel gevierd, denk ik, want ik had de verjaardagen van ex, kids en mijzelf in de maand augustus.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Chadwick Boseman (43), bekend van Black Panther, overleden aan darmkanker.
![]()
![]()
Wat een ongelofelijke kutziekte is het toch
Dat je het ok vindt is prima, ik wilde gewoon de bevestigingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!
quote:
Ik heb m’n zwemkleding al klaarliggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
We zijn er om 19:00 vanavond, de touringcar haalt ons om 23:30 weer op!
Heerlijk toch juist, lekker alleen jou en Sennaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Lekker pochen met hun Latijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
Moest Spanje weer zo nodig afwijken @:Strani ?
[ afbeelding ]
Engelse pub of tapasbar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
Dat ene gele vlekje op Sardini ook echt
Theo, is die nog wat tegenwoordig, of ook een karikatuur van zichzelf geworden zoals Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik schakel even naar NPO 1 en zie ineens dat er vanavond een nieuwe Theo Maassen show wordt uitgezonden
@:Guanabana dat is die waar jij ook live geweest bent toch?
Vervelend, al die verjaardagen in dezelfde maand inderdaad. Al had je dat met de verjaardagen van je kinderen natuurlijk wel kunnen voorkomen dat die ook in augustus zouden vallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Echt iedereen die ik hier spreek (en niet Brits is) heeft een hekel aan Britten. Z'n slechte reputatie hebben ze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Britten hebben ook wel wat met Spanje, daar weet @:Strani alles van
Ja maar als het wat goedmaakt: Ik ben niet zo gek op pia.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel op ananas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als het wat goedmaakt: Ik ben niet zo gek op pia.
Ik vond zijn vorige shows (deze kan ik nog niet over oordelen, dat zie ik vanavond welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Theo, is die nog wat tegenwoordig, of ook een karikatuur van zichzelf geworden zoals Hans Teeuwen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ow ik deed een @:aoibhin, trage reactie
Het bizarre vind ik dan weer dan als je pineapple letterlijk vertaalt, je dennenappel krijgt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt iedereen die ik hier spreek (en niet Brits is) heeft een hekel aan Britten. Z'n slechte reputatie hebben ze.
Ja verrekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bizarre vind ik dan weer dan als je pineapple letterlijk vertaalt, je dennenappel krijgt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bizarre vind ik dan weer dan als je pineapple letterlijk vertaalt, je dennenappel krijgt.
Deze is ook wel vrij obviousquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Er gaat een renster winnen die goed omhoog kan
Waarom hoor ik overal Dave in
Het is misschien niet het vuurwerk wat we verwacht haddenquote:
Moet dan altijd aan dit denkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dennenappels dan?quote:
Hahaha, nou dat meisje is nu dus 15 jaar psychologische hulp verderquote:
Dit moment is dit meisje in haar verdere leven nog gaan achtervolgenquote:
Echt hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat meisje is nu dus 15 jaar psychologische hulp verder
Hahaha ja echt te flauwquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit moment is dit meisje in haar verdere leven nog gaan achtervolgen
Lolquote:
Chickenskin over m’n armen als ik dat zie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Al gaf ze wel aan niet goed Engels te kunnen
Ja als je zit te FOK!ken tegelijkertijd is dat niet zo'n wonder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben m'n eerste college aan het kijken en ik zit er duidelijk nog niet goed in. Ik heb zo'n slechte concentratie
My hair is in the warquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Chickenskin over m’n armen als ik dat zie.
In het Noors is het appelsin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had met iemand van mijn studie nog een keer een hele discussie over waarom we in Nederland een 'orange' een sinaasappel noemen
I want tot thank you from the bottom of my heart and also my wives bottom.quote:
quote:Maar sommige lingustische versprekingen zijn pas echt gnant. Zo maakt, aldus het boek The UnDutchables, minister van Buitenlandse Zaken Joseph Luns (1911-2002) in de jaren 1960 tijdens een informeel gesprek met John F. Kennedy een enorme taalblunder. Of het een broodjeaapverhaal betreft is mij niet helemaal duidelijk, maar op Kennedy’s vraag of Luns ook hobby’s heeft, schijnt Luns geantwoord te hebben: ‘I fok horses’ (in plaats van ‘I breed horses’). Kennedy reageert hierop met de vraag ‘Pardon?’ ‘Yes!’, roept een enthousiaste Luns uit, ‘Paarden!’
Waarom is dat een hele discussie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had met iemand van mijn studie nog een keer een hele discussie over waarom we in Nederland een 'orange' een sinaasappel noemen
Ah kijk, interessantquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom is dat een hele discussie?Het is gewoon een Chinese appel en China werd vroeger Sina genoemd.
Ja en IJslands lijkt er ook nog wel enigszins op (appelsnugult). Maar wel heel erg veel dingen ook weer met Orange erinquote:
I hate you all welcomequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
I want tot thank you from the bottom of my heart and also my wives bottom.
I hate you all welcome!
We are a nation of undertakers!
Hier is het naranja, maar dat is ook gewoon Spaans voor oranje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en IJslands lijkt er ook nog wel enigszins op (appelsnugult). Maar wel heel erg veel dingen ook weer met Orange erin
En nou FOK afsluiten en opletten verdomme!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben m'n eerste college aan het kijken en ik zit er duidelijk nog niet goed in. Ik heb zo'n slechte concentratie
cht h, die studenten tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
En nou FOK afsluiten en opletten verdomme!
Dat is ook eigenlijk een hele rare vertaling ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had Fok! afgesloten. En toen kwam ik toch weer terugquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als je zit te FOK!ken tegelijkertijd is dat niet zo'n wonder.
Echt he, wij moesten nog gewoon naar college toe, daar was geen pauze knop en daar had je het maar gewoon mee te doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
cht h, die studenten tegenwoordig
Volgens mij hadden die het woord weer uit het Nederlands gehaald, toen het hier ook appelsien genoemd werd. Een appel is in het noors et eple, dus is het geen directe Noorse vertalingquote:
quote:Navnet appelsin betyr kinesisk eple. Dette navnet kommer fra folkelig nederlandsk appelsien (standard nederlandsk: sinaasappel) og blir brukt p dansk, norsk, svensk (apelsin), islandsk (appelsna), russisk (apelsin) og p finsk (appelsiini).
Nou, precies dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die het woord weer uit het Nederlands gehaald, toen het hier ook appelsien genoemd werd. Een appel is in het noors et eple, dus is het geen directe Noorse vertaling
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
Wat grappig, ik lees nu dat al die Scandi's het uit het Nederlands hebben gehaald:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
En nou FOK afsluiten en opletten verdomme!
In mijn tijd hd je niet eens colleges maar moest je gewoon naar de fabriek zodra je 5 jaar oud was!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he, wij moesten nog gewoon naar college toe, daar was geen pauze knop en daar had je het maar gewoon mee te doen.
Ja en echt niet alleen Fok is de afleiding hoor. Ook 100 andere dingen om me heenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef Em31 het volgende:
Zou ook echt 100 keer op pauze klikken trouwens.
Hehe met Fok! gewoon aanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
In Vlaanderen gebruiken ze wel nog steeds het woord appelsien in het dagelijks gebruikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
Wat grappig, ik lees nu dat al die Scandi's het uit het Nederlands hebben gehaald:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat altijd direct twijfelen h na zoiets
Wauwquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef Cee het volgende:
Nog een grappig iets: een eikel (van een boom) is in het Engels een acorn, eekhoorns eten eikels.
Wel relaxt dat je nu rustiger aantekeningen kunt makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit al op 28 minuten van de 56!
Ja dat werkt niet he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had Fok! afgesloten. En toen kwam ik toch weer terug
Ja, en je kan terugspoelen wanneer nodig. Of hem sneller zetten als je vindt dat de docent te langzaam gaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel relaxt dat je nu rustiger aantekeningen kunt makenin plaats van de helft te missen en dat dan maar gewoon te accepteren.
Dit zijn wel heftige maatregelen gelijk hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet he?![]()
Kunnen we je niet tijdelijk bannen ofzo?
Haha grappig johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow echt oudquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd hd je niet eens colleges maar moest je gewoon naar de fabriek zodra je 5 jaar oud was!
Inb4: 'in mijn tijd waren er geen fabrieken. Toen moest ik met mijn vader altijd op jacht voor het avondeten. Terwijl mijn zusje met mijn moeder bessen aan het plukken was.'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn tijd hd je niet eens colleges maar moest je gewoon naar de fabriek zodra je 5 jaar oud was!
Van Vleuten heeft niet eens gewonnen? Schandalig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Dat was een Vossenjacht in La Course.
Nt niet toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Dat was een Vossenjacht in La Course.
"In mijn tijd waren er nog niet eens mensen. Ik was een T-rex, en samen met mijn andere dinovriendjes terroriseerden we de aarde. Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4: 'in mijn tijd waren er geen fabrieken. Toen moest ik met mijn vader altijd op jacht voor het avondeten. Terwijl mijn zusje met mijn moeder bessen aan het plukken was.'
Maar we doen het allemaal met liefde om jou verder te helpen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit zijn wel heftige maatregelen gelijk hoor
In mijn tijd moesten we wachten tot we zo ver gevolueerd waren dat we eindelijk het water uitmochten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inb4: 'in mijn tijd waren er geen fabrieken. Toen moest ik met mijn vader altijd op jacht voor het avondeten. Terwijl mijn zusje met mijn moeder bessen aan het plukken was.'
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die speelde in de sprint niet eens een rol!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van Vleuten heeft niet eens gewonnen? Schandalig.
Ja precies, de jager Deignan won nt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nt niet toch?
NPO Live deed even moeilijk hier
In @Strani's tijd kon hij niet eens op jacht of bessen plukken, want dat moest allemaal nog gevolueerd wordenquote:
Ja gelukkig kwam er net nog even een herhalingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Die speelde in de sprint niet eens een rol!
[..]
Ja precies, de jager Deignan won nt.
Helaas met hetzelfde resultaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja gelukkig kwam er net nog even een herhaling
Zou handig zijn voor Sanremo ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou nog eens wat zijnGewoon sneller kunnen spoelen net als de docent van @:molloot200
Och hemel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou handig zijn voor Sanremo ook
Het is net een ontgroening! Gezamenlijk lijden zorgt voor een sterkere bandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel ja![]()
Al hoort het ergens ook weer bij de ervaringHet gezamenlijke lijden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is net een ontgroening! Gezamenlijk lijden zorgt voor een sterkere band
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Als San Remo het nieuwe ontgroenen wordt, dan ga ik bijna weer studeren
Ook vroegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben vandaag brenger van slecht nieuws, denk ik.
Minder impactvol dan het overlijden van Chadwick Boseman, maar ook onverwacht, is het overlijden van voormalig Efteling-directeur Bart de Boer, op 69-jarige leeftijd.
Oh begint de Tour vandaag?quote:
quote:
Ja kijken jullie ook allemaal Feuten via NPOgemist? Spannend hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
Iedereen zit voor de buis gekluisterd merk ik al!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja kijken jullie ook allemaal Feuten via NPOgemist? Spannend he
Ik ook, werd precies in mijn studententijd uitgezondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel die hele serie gezien trouwens
NPO Live op de laptopquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
Iedereen zit voor de buis gekluisterd merk ik al!
Jaaaaa daar kijk ik ook naar!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu toevallig!quote:
Oh stom!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, ik ga me zo maar eens naar de winkel verplaatsen. Broer heeft mijn soep opgegeten
quote:Waarde Leden,
Via de Landelijke Kamer van Verenigingen is het nieuws ons ter oren gekomen dat BNN het plan heeft opgevat om een soapserie te maken getiteld 'Feuten'. Deze serie zal gaan over de introductieperiode bij een studentengezelligheidsvereniging. Over de inhoud van de serie is weinig bekend, wat wij wel kunnen vertellen is dat in de serie een ‘feut’ zal komen te overlijden tijdens de introductieperiode. Het is fictief, maar geeft een verkeerd beeld af over studentengezelligheidsverenigingen en haar introductieperioden.
We hebben vernomen dat BNN al menig studentenhuis langs is geweest om informatie te winnen en filmmateriaal te vergaren. We willen u op het hart drukken om geen medewerking te verlenen aan dit programma aangezien het enkel schade kan toebrengen aan de naam van onze vereniging en gezelligheidsverenigingen in het algemeen. Daarnaast willen wij u verzoeken het bestuur op de hoogte stellen wanneer u wordt benaderd of wanneer u het vermoeden heeft dat personen met de verkeerde agenda genteresseerd zijn in onze vereniging.
Wij rekenen erop dat u de goede naam van onze vereniging niet zult schenden en willen u er – hopelijk ter overvloede – op attenderen dat het schaden van de goede naam van onze vereniging kan worden gesanctioneerd op straffe van artikel 8 hoofdstuk 1 van het Huishoudelijk Reglement van onze vereniging. We hopen dat u er – zeker met de introductieperiode in het vooruitzicht – net zoals wij op gebrand bent om onze goede naam hoog te houden.
Met vriendelijke groet,
Haha nee was een grapjequote:
Hij komt elke dag wel even langsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh stom!![]()
Is hij nu weer bij jullie?
En, was die goede naam een beetje terecht?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
We krijgen toen zelfs deze mail van het bestuur;
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Wotquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Toe jonkies, ik werd nog aan mijn haren de grotten ingesleept om in mijn berenvel het eten klaar te maken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha wist ik hoorquote:
quote:
Ohh wel fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij komt elke dag wel even langsDat van die soep was ook wel een misverstand. Wel jammer, want nu moet ik straks nog iets koken en anders was het even een kwestie van opwarmen
Nouja op zich hebben bijna verenigingen per definitie een slechte naamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En, was die goede naam een beetje terecht?
Ja had nu ook weer een tijdje niet gekeken hoorquote:
Nouja er was toen echt nog niks bekendquote:
Leuk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk nu High Score op Netflix, een docu over het prille begin van gamen
Precies wat we laatst zeiden. Alles wat je hoort over studentenverenigingen in de media is slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja op zich hebben bijna verenigingen per definitie een slechte naamDus elk klein ding dat er dan een smet op aanbrengt wordt heel groot
Ahhquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja op zich hebben bijna verenigingen per definitie een slechte naamDus elk klein ding dat er dan een smet op aanbrengt wordt heel groot
Hahaha ik lees het nu pas! Ik duik al vast onderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
We zijn er om 19:00 vanavond, de touringcar haalt ons om 23:30 weer op!
Ja kan ik er wat aan doen dat ik in december extra vruchtbaar was?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vervelend, al die verjaardagen in dezelfde maand inderdaad. Al had je dat met de verjaardagen van je kinderen natuurlijk wel kunnen voorkomen dat die ook in augustus zouden vallen
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies wat we laatst zeiden. Alles wat je hoort over studentenverenigingen in de media is slecht.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ik in december extra vruchtbaar was?![]()
En later kreeg ik ook nog een kleinzoon die ja hoor op 10 augustus werd geboren maar daar had ik echt geen invloed op hoor
Ik denk het, iets van wat doen we in die donkere decembermaand?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]Het is gewoon een familietraditie geworden!
Ik ben nog ouder dan Strani. Mijn naam is eigenlijk Eva.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In @:Strani's tijd kon hij niet eens op jacht of bessen plukken, want dat moest allemaal nog gevolueerd worden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dan Strani. Mijn naam is eigenlijk Eva.
@GeorgeM ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu nog wachten op iemand doe ouder is dan jij en dus stiekem gewoon god is
Hahaha wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand een rib minder te hebben dan voordat @Arizona er wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu nog wachten op iemand doe ouder is dan jij en dus stiekem gewoon god is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand een rib minder te hebben dan voordat @:Arizona er was
Nouuu heerlijk tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
En later kreeg ik ook nog een kleinzoon die ja hoor op 10 augustus werd geboren maar daar had ik echt geen invloed op hoor
Oei ben nu wel erg loslippig, oorzaak de buurvrouw stond met een bosje bloemen voor de deur, dus samen een glaasje wijn gedronken! En ja ik drink nooit dus dan is 1 glaasje al te veel , sorry!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand een rib minder te hebben dan voordat @:Arizona er was
In mijn tijd had je nog geen ouders!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Linda, Maarten, Stefan, Dac. Thomas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"In mijn tijd waren er nog niet eens mensen. Ik was een T-rex, en samen met mijn andere dinovriendjes terroriseerden we de aarde. Dat waren nog eens tijden"
Ah, ik heb wel eens gehoord dat die ok zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Linda, Maarten, Stefan, Dac. Thomas?
Ze zijn te gekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel eens gehoord dat die ok zijn?
Mijn zusje en ik zijn ook allebei in augustus geboren, is gewoon een populaire maand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oei ben nu wel erg loslippig, oorzaak de buurvrouw stond met een bosje bloemen voor de deur, dus samen een glaasje wijn gedronken! En ja ik drink nooit dus dan is 1 glaasje al te veel , sorry!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb lichte tinnitus, komt doordat in mijn tijd de oerknal plaatsvond. Mijn hemel wat een herrie was dt.
Zie heeft toch met die donkere dagen voor Kerst te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik zijn ook allebei in augustus geboren, is gewoon een populaire maand.Mijn opa (vaders kant) was ook van augustus en mijn oma (moeders kant) wordt vandaag 93!
Dus dat gaan we straks ook even op gepaste afstand vieren.
Nou wel een stukje beter dan de oerknal!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1993
(uitgebracht in 1992 maar wie merkt dat)
We noemen je voortaan "suis" ipv "cee".quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb lichte tinnitus, komt doordat in mijn tijd de oerknal plaatsvond. Mijn hemel wat een herrie was dt.
Ja vertel ons eens frettenprins, wat was er eigenlijk daarvr?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar... maar... als Cee van de oerknal is... dan... dan... ben ik van vr de oerknal?
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vertel ons eens frettenprins, wat was er eigenlijk daarvr?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...
...space ferrets!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een universum met miljarden sterren en planeten en al die planeten werden bewoond door...
...space ferrets!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH jaaaaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Zijn er meer mensen die naar ESF 1956 gaan luisteren?
Morgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Als de TDF de komende 3 weken net zo spectaculair gaat worden als vandaag (het einde viel alleen wat tegen) dan gaat dit een mooie TDF worden. Wanneer gaan ze de bergen in ?
Ik beloof nog even niets. Theo Maassen en Vive Le Vlo vragen ook om aandacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Oh ja Theo ook nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik beloof nog even niets. Theo Maassen en Vive Le Vlo vragen ook om aandacht.
Ik doe ook mee. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaa![]()
Wilde eigenlijk vrij vroeg gaan slapen, maar 1956 alleen de nummers dat duurt niet zo langDus ik doe wel mee!
Ik doe weer mee aan een online pubquiz (dezelfde als van de 80's quiz twee dagen terug). Dat is rond half 11 afgelopen, dan zal de terugkijk-editie vast ook wel afgelopen zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:11 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben echt een WLR n00b maar berg etappes in de TDF daar kijk ik graag naarquote:
Duurt ongeveer 1 uur en 15 minutenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe weer mee aan een online pubquiz (dezelfde als van de 80's quiz twee dagen terug). Dat is rond half 11 afgelopen, dan zal de terugkijk-editie vast ook wel afgelopen zijn
Ja de beginjaren daar zitten een aantal heel toffe pareltjes tussen, maar het is even de vraag hoe een hele uitzending gaat zijn. Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. Ben wel benieuwd.
Ik heb het wel vaker genoemd geloof ik maar songfestival.be doet 2x per week een stemming. Die van 1957 en 1958 heb ik even overgeslagen omdat de meeste nummers zo saai zijn. Kijken of een hele uitzending dan iets toevoegt.
Morgen is nog geen klassieke bergetappe. Zo is de finish op dezelfde plek als vandaag, in Nice aan de kust. Maar het achterland van Nice heeft de nodige mooie bergen, en er zijn o.a. twee beklimmingen van de eerste categorie onderweg, dus de grotere namen gaan wel in beeld komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben echt een WLR n00b maar berg etappes in de TDF daar kijk ik graag naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |