quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.
Ik volg dit nooit, maar klopt het dat het normaal meer richting het begin van de vakantie plaatsvindt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Komende weken lekker de tour op de achtergrond![]()
Ja, maar toen was er iets.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik volg dit nooit, maar klopt het dat het normaal meer richting het begin van de vakantie plaatsvindt?
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ookweer even wat echte afleiding ook.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet overrated!Dat is een goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Gefeliciteeeeerd!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Broquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!
Black Pantherquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Chadwick Boseman (43), bekend van Black Panther, overleden aan darmkanker.
![]()
![]()
Wat een ongelofelijke kutziekte is het toch
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen![]()
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer, ik ga straks met Senna🐕 een heerlijke lange boswandeling maken dat is beter dan al die visite moeten ontvangen.
Wel altijd druk met telefoontjes beantwoorden en dat is leuk maar een verjaardag vieren nee dat hoeft voor mij niet meer.
Vroeger teveel gevierd, denk ik, want ik had de verjaardagen van ex, kids en mijzelf in de maand augustus.![]()
Nee ik vind het heerlijk zo'n rustige verjaardag, ja ik weet het 👵
Klinkt als een lekker dagje hoor! Nog van hartequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer, ik ga straks met Senna🐕 een heerlijke lange boswandeling maken dat is beter dan al die visite moeten ontvangen.
Wel altijd druk met telefoontjes beantwoorden en dat is leuk maar een verjaardag vieren nee dat hoeft voor mij niet meer.
Vroeger teveel gevierd, denk ik, want ik had de verjaardagen van ex, kids en mijzelf in de maand augustus.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Chadwick Boseman (43), bekend van Black Panther, overleden aan darmkanker.
![]()
![]()
Wat een ongelofelijke kutziekte is het toch
Dat je het ok vindt is prima, ik wilde gewoon de bevestigingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!
quote:
Ik heb m’n zwemkleding al klaarliggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
We zijn er om 19:00 vanavond, de touringcar haalt ons om 23:30 weer op!
Heerlijk toch juist, lekker alleen jou en Sennaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Lekker pochen met hun Latijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
Moest Spanje weer zo nodig afwijken @:Strani ?
[ afbeelding ]
Engelse pub of tapasbar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
Dat ene gele vlekje op Sardinië ook echt
Theo, is die nog wat tegenwoordig, of ook een karikatuur van zichzelf geworden zoals Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik schakel even naar NPO 1 en zie ineens dat er vanavond een nieuwe Theo Maassen show wordt uitgezonden
@:Guanabana dat is die waar jij ook live geweest bent toch?
Vervelend, al die verjaardagen in dezelfde maand inderdaad. Al had je dat met de verjaardagen van je kinderen natuurlijk wel kunnen voorkomen dat die ook in augustus zouden vallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:45 schreef summer52 het volgende:
Echt iedereen die ik hier spreek (en niet Brits is) heeft een hekel aan Britten. Zó'n slechte reputatie hebben ze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Britten hebben ook wel wat met Spanje, daar weet @:Strani alles van
Ja maar als het wat goedmaakt: Ik ben niet zo gek op piña.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel op ananas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als het wat goedmaakt: Ik ben niet zo gek op piña.
Ik vond zijn vorige shows (deze kan ik nog niet over oordelen, dat zie ik vanavond welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Theo, is die nog wat tegenwoordig, of ook een karikatuur van zichzelf geworden zoals Hans Teeuwen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ow ik deed een @:aoibhin, trage reactie
Het bizarre vind ik dan weer dan als je pineapple letterlijk vertaalt, je dennenappel krijgt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt iedereen die ik hier spreek (en niet Brits is) heeft een hekel aan Britten. Zó'n slechte reputatie hebben ze.
Ja verrekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bizarre vind ik dan weer dan als je pineapple letterlijk vertaalt, je dennenappel krijgt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Het bizarre vind ik dan weer dan als je pineapple letterlijk vertaalt, je dennenappel krijgt.
Deze is ook wel vrij obviousquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Er gaat een renster winnen die goed omhoog kan
Waarom hoor ik overal Dave in
Het is misschien niet het vuurwerk wat we verwacht haddenquote:
Moet dan altijd aan dit denkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dennenappels dan?quote:
Hahaha, nou dat meisje is nu dus 15 jaar psychologische hulp verderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |