Gefeliciteerd summer!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes het is zeker een vreselijke ziekte, en vooral op zo'n jonge leeftijd![]()
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden 👵. Een beetje stram zo nu en dan maar verder gezond! Wel even afkloppen nu want voor je het weet...
Dat moet toch opvallen als je dat shirt over je hoofd doet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteeeeeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Ik heb dit vorige week nog geluisterd, ik vind het zó'n mooi liedje! Gefeliciteerd Summer!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag nu wel even terugblikken op mijn lange leven![]()
En daar hoort dit liedje bij, het is het "lijflied" van mijn jeugdvriendin en mij, ik ontmoette haar op 14 jarige leeftijd en we hebben heel wat mee gemaakt, en...we hebben nog steeds contact met elkaar!![]()
Wat mooi dat jullie zo’n “gezamenlijk” nummer hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
En daar hoort dit liedje bij, het is het "lijflied" van mijn jeugdvriendin en mij, ik ontmoette haar op 14 jarige leeftijd en we hebben heel wat mee gemaakt, en...we hebben nog steeds contact met elkaar!![]()
Ahh wat tof dat je al zo lang contact hebt met die vriendinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef summer52 het volgende:
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa ik heb er echt zin in!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Komende weken lekker de tour op de achtergrond![]()
Ik heb het ook gezien, maar ik vind het wel ok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Dave help me, jij hebt het ook gezien
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Komende weken lekker de tour op de achtergrond![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:34 schreef summer52 het volgende:
Ik mag dus gezegend zijn dat ik vandaag 68 jaar ben geworden
Dat betwijfel ik ook sterk maar dat mag de pret voor vandaag niet drukken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat denk je, maar die haalt Parijs niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |