Truste Molly!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga ook dromenland opzoeken, trusten!
Ja dat mag, maar alleen als je het wil he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat bericht![]()
* Meke slide in Stranis DMs
Truste Mollie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat bericht![]()
* Meke slide in Stranis DMs
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Ah ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar daar was @:grazz ook bij
Oh ik vond het vrij dwingendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar alleen als je het wil he.
Geen idee of ik daar ooit gepost heb, staat me niks van bij.quote:
Gewoon op de huidige kranten/wikipedia trant: 'Nu je hier toch bent, Strani kan alleen maar bestaan door giften reacties te kunnen lezen, dus plaats een reactie aub'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga het veranderen inderdaad.
"Je bent hier nou, stuur een bericht. Nu."
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheidquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar ooit gepost heb, staat me niks van bij.
Jij hebt een Fokker gedatequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaDat mag geen tip heten
Voor zulke gevallen raad ik meditatie aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit met zo'n raar gevoel dat ik heel moe ben en wil slapen, maar ook dat dan niet echt kan, maar ook hier niks meer te melden heb
Hoe laat slaap jij tegenwoordig wel niet joh?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheid![]()
Oja dit heb ik ook, en dat je dan soort van rusteloos in bed ligt en toch even gaat checken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit met zo'n raar gevoel dat ik heel moe ben en wil slapen, maar ook dat dan niet echt kan, maar ook hier niks meer te melden heb
Geeft niks hoor, ik beoordeel je nog net zo als eerst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheid![]()
De sleutel heb je in de hand, dus het is nog steeds jouw huiskamer. Net zoals het de huiskamer van iedereen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, dit was ooit mijn huiskamer
Het ging over fora, niet Fok specifiekquote:
Oja nee daar kan ik maar beter geen voorbeeld aan nemen als je bedoelt wie ik denk dat je bedoeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaDat mag geen tip heten
Ik vind het prima, zolang ik gewoon rustig in m'n luie stoel kan blijven zitten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sleutel heb je in de hand, dus het is nog steeds jouw huiskamer. Net zoals het de huiskamer van iedereen is.
Ik had meer gehad aan een wat leukere/gevattere reactiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor zulke gevallen raad ik meditatie aan.
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dit heb ik ook, en dat je dan soort van rusteloos in bed ligt en toch even gaat checken?![]()
En dan eigenlijk niet zo goed weet waarom
Ik zal eens kijken of Herman Finkers hier een leuke quote voor heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had meer gehad aan een wat leukere/gevattere reactie
Ja maar het is weekendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe laat slaap jij tegenwoordig wel niet joh?Je werkt toch fulltime?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik beoordeel je nog net zo als eerst.
Graagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of Herman Finkers hier een leuke quote voor heeft
Zit je op die foto niet ook al in je luie stoel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang ik gewoon rustig in m'n luie stoel kan blijven zitten.
- Herman Finkersquote:Soms denk ik uren na en heb ik nog niks op papier, een andere keer bereik ik precies datzelfde in vijf minuten.
Oh jaquote:
Haha nee daar zit ik op m'n luie bankje op het terras van m'n stamcaféquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit je op die foto niet ook al in je luie stoel?
Nee dat voorbeeld wil je niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja nee daar kan ik maar beter geen voorbeeld aan nemen als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt![]()
Jawel hoor, maar ik postte niet altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoor
En nu was ik naar de bios dus ik mn nachtritme verplaatstquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoor
Het wordt vast een bestsellerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen..
[ twitter ]
quote:
De nachtbaggeraars onder ons danken de warmte.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik de laatste tijd ook wel vaker laat wakker benMaar dat komt door de warmte, toen heb ik m'n ritme verkloot en dat is nog niet hersteld
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nachtbaggeraars onder ons danken de warmte.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Heel herkenbaar vooral met een deadline ofzo
Wordt het 3 uur of 4 uur?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
En nu was ik naar de bios dus ik mn nachtritme verplaatst
Ja maar je lijkt nu wel mij johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik postte niet altijd
In de middag jaquote:
Nouu ik vind twee uur wel laat genoeg hoor, ik wil binnen een nacht of twee wel weer een normaal ritme hebben eigenlijk.quote:
Victor Reinier?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar je lijkt nu wel mij johEn wie ben ik dan
Dan mag je mij wel zijn en ik ben hartstikke leuk dus dat kun je alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Jobi Reinier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben het over die linker hè..
Niks niet niemand nergens meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks niet niemand nergens meer![]()
- Acda & de Munnik
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.quote:
Wélke referenties?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar waar moeten we dan heen met al onze Jobi-referenties?!
We noemen hem voortaan wel Victor Palindroom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
Ah ja dat kan zoveel verklotenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik de laatste tijd ook wel vaker laat wakker benMaar dat komt door de warmte, toen heb ik m'n ritme verkloot en dat is nog niet hersteld
Wow wow wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
He maarmaarmaarmaar![]()
En kan ik dan alleen nog maar met @:molloot200 over WIDM praten?
Wat is hier veranderd johquote:
Ja en Jobi toch ookquote:
Nouja geen jongen voor zover ik weet, wel liefquote:
Ach soquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja geen jongen voor zover ik weet, wel lief
En dan verhuis je terug naar Twente en zet je hem wekelijks aan de kant van de wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow wow wow
Ik wil mijn kind Otto noemen want dat werkt alle kanten op, ook op de kop![]()
O
+
+
O
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow wow wow
Ik wil mijn kind Otto noemen want dat werkt alle kanten op, ook op de kop![]()
O
+
+
O
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan verhuis je terug naar Twente en zet je hem wekelijks aan de kant van de weg
Heb jij wel eens een kind op de kop gehouden? Die vinden dat leuk hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.
Slaap lekkerquote:
En constant omdraait.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.
Ik ga niet zomaar kinders aanraken. Dat kan toch niet Meke.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kind op de kop gehouden? Die vinden dat leuk hoor![]()
Ik heb het wel gejat hoorVan het verhaal van Bobbel die in een bakfiets woonde en rijk wilde worden. Die had haar vleermuis Otto genoemd
Ik slaap zelden to 6uquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouu ik vind twee uur wel laat genoeg hoor, ik wil binnen een nacht of twee wel weer een normaal ritme hebben eigenlijk.
Jouw bizarre nachten tot 6u ga ik sowieso niet nadoen
Neeeee, die zit naast me!quote:
Nee maarja soms ken je mensen en kan dat dus wélquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar kinders aanraken. Dat kan toch niet Meke.
Oh hou op jijquote:
Nee wakker blijven bedoel ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap zelden to 6uDaar moeten speciale redenen voor zijn
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja soms ken je mensen en kan dat dus wél
Als je achter elk woord een """?!!??!!!""" plaatst krijg je een aardige indicatiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks niet niemand nergens meer![]()
- Acda & de Munnik
Links of rechts?quote:
Shit Sherlock, dat wist ik gewoonquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oja begrijpelijk welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.
Nee. Negeer @Strani wat WIDM betreftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
He maarmaarmaarmaar![]()
En kan ik dan alleen nog maar met @:molloot200 over WIDM praten?
Oh ben ik een jongenquote:
Ja de vorige keer dacht je toch echt nog te zien dat ik een vrouw wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht hier heb ik even iets gemist.
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ben ik een jongen![]()
*gaat checken*
Truste Timmeehh!quote:
Waarom lees ik dit op het "final countdown" muziekje"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
This is the darkest timeline.
[ afbeelding ]
We weten natuurlijk allemaal dat jij buitengewoon intelligent bent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit Sherlock, dat wist ik gewoon
Ik zou niet weten hoe die link tot stand is gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit op het "final countdown" muziekje"
Ik typte verkeerd. Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een geweiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ook'
Haha nee preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee. Negeer @:Strani wat WIDM betreft
Dat seizoen in Spanje was toch niks
Wat verklaart dan al die jonge jochies waar jij op geilt die je in de SC plaatst?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.
Nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ben ik een jongen![]()
*gaat checken*
Rechtsquote:
Ah zo is Pascal op de songtekst voor dat Blof liedje gekomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |