Ik zal eens kijken of Herman Finkers hier een leuke quote voor heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had meer gehad aan een wat leukere/gevattere reactie
Ja maar het is weekendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe laat slaap jij tegenwoordig wel niet joh?Je werkt toch fulltime?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik beoordeel je nog net zo als eerst.
Graagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of Herman Finkers hier een leuke quote voor heeft
Zit je op die foto niet ook al in je luie stoel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang ik gewoon rustig in m'n luie stoel kan blijven zitten.
- Herman Finkersquote:Soms denk ik uren na en heb ik nog niks op papier, een andere keer bereik ik precies datzelfde in vijf minuten.
Oh jaquote:
Haha nee daar zit ik op m'n luie bankje op het terras van m'n stamcaféquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit je op die foto niet ook al in je luie stoel?
Nee dat voorbeeld wil je niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja nee daar kan ik maar beter geen voorbeeld aan nemen als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt![]()
Jawel hoor, maar ik postte niet altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoor
En nu was ik naar de bios dus ik mn nachtritme verplaatstquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoor
Het wordt vast een bestsellerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen..
[ twitter ]
quote:
De nachtbaggeraars onder ons danken de warmte.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik de laatste tijd ook wel vaker laat wakker benMaar dat komt door de warmte, toen heb ik m'n ritme verkloot en dat is nog niet hersteld
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nachtbaggeraars onder ons danken de warmte.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Heel herkenbaar vooral met een deadline ofzo
Wordt het 3 uur of 4 uur?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
En nu was ik naar de bios dus ik mn nachtritme verplaatst
Ja maar je lijkt nu wel mij johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik postte niet altijd
In de middag jaquote:
Nouu ik vind twee uur wel laat genoeg hoor, ik wil binnen een nacht of twee wel weer een normaal ritme hebben eigenlijk.quote:
Victor Reinier?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar je lijkt nu wel mij johEn wie ben ik dan
Dan mag je mij wel zijn en ik ben hartstikke leuk dus dat kun je alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar je lijkt nu wel mij johEn wie ben ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |