Hij heeft in HOMO gepost?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel lang gesprek via DM's, daarna naar MSN verkast. Ik heb nog niet ontdekt in wat voor topic het is begonnen.
Ja maar daar was @grazz ook bijquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar Sjaan heeft jou wel geloof ik naar t Halve Maatje geloodst toch?
Truste Molly!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga ook dromenland opzoeken, trusten!
Ja dat mag, maar alleen als je het wil he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat bericht![]()
* Meke slide in Stranis DMs
Truste Mollie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat bericht![]()
* Meke slide in Stranis DMs
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Ah ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar daar was @:grazz ook bij
Oh ik vond het vrij dwingendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar alleen als je het wil he.
Geen idee of ik daar ooit gepost heb, staat me niks van bij.quote:
Gewoon op de huidige kranten/wikipedia trant: 'Nu je hier toch bent, Strani kan alleen maar bestaan door giften reacties te kunnen lezen, dus plaats een reactie aub'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga het veranderen inderdaad.
"Je bent hier nou, stuur een bericht. Nu."
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheidquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar ooit gepost heb, staat me niks van bij.
Jij hebt een Fokker gedatequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaDat mag geen tip heten
Voor zulke gevallen raad ik meditatie aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit met zo'n raar gevoel dat ik heel moe ben en wil slapen, maar ook dat dan niet echt kan, maar ook hier niks meer te melden heb
Hoe laat slaap jij tegenwoordig wel niet joh?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheid![]()
Oja dit heb ik ook, en dat je dan soort van rusteloos in bed ligt en toch even gaat checken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit met zo'n raar gevoel dat ik heel moe ben en wil slapen, maar ook dat dan niet echt kan, maar ook hier niks meer te melden heb
Geeft niks hoor, ik beoordeel je nog net zo als eerst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheid![]()
De sleutel heb je in de hand, dus het is nog steeds jouw huiskamer. Net zoals het de huiskamer van iedereen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, dit was ooit mijn huiskamer
Het ging over fora, niet Fok specifiekquote:
Oja nee daar kan ik maar beter geen voorbeeld aan nemen als je bedoelt wie ik denk dat je bedoeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaDat mag geen tip heten
Ik vind het prima, zolang ik gewoon rustig in m'n luie stoel kan blijven zitten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sleutel heb je in de hand, dus het is nog steeds jouw huiskamer. Net zoals het de huiskamer van iedereen is.
Ik had meer gehad aan een wat leukere/gevattere reactiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor zulke gevallen raad ik meditatie aan.
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dit heb ik ook, en dat je dan soort van rusteloos in bed ligt en toch even gaat checken?![]()
En dan eigenlijk niet zo goed weet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |