Ja nee hoe kom je van willekeurig in een topic posten tot datenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Want de date zelf heb ik al losjes omschreven.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
Jezus ik fuck m'n hele quote up. Laat maar zitten.
Haha nee stom van het niet slapen bedoel ik voordat er verkeerde ideeën ontstaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke van de twee is het nou Meke?
Jij bent heel lang!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, ik ben nog maar bij één meet geweest.
Baby’s. Duidelijk een andere levensfase dan ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:12 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben hem niet afgemaaktMaar was de paar keer dat we het hebben gedaan wel leuk
Gewoon puzzeltjes
Maar duurde vaak wel lang en babies en werk en alles maakt het ook wel moeilijk
Ah ik dacht vaker. Maar vorig jaar heb ik jou inderdaad niet gezien bedenk ik mij. En pas sinds vorig jaar ben ik bij meets geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, ik ben nog maar bij één meet geweest.
Waren we te luid aan het typenquote:
Ja zo'n tien jaar verderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Baby’s. Duidelijk een andere levensfase dan ik
Ah ik ben tegenwoordig al te gast hierquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is ook veel te gezellig bij ons.
Ik moet er nog niet aan denken hoe ik in het leven sta over 10 jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo'n tien jaar verder![]()
De oudste is ook allang geen baby meer
Jij hebt Cyan nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik dacht vaker. Maar vorig jaar heb ik jou inderdaad niet gezien bedenk ik mij. En pas sinds vorig jaar ben ik bij meets geweest.
Alleen de laatste twee heb ik dan weer gemist.
Als je het leest klinkt het een beetje: 'Als je het wilt mag je me een berichtje sturen. Maar dat hoeft ook niet. Alleen als je wilt, maar hoeft niet hoor'quote:
Heel lang gesprek via DM's, daarna naar MSN verkast. Ik heb nog niet ontdekt in wat voor topic het is begonnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee hoe kom je van willekeurig in een topic posten tot daten![]()
Even inspiratie opdoen
Welkom op de kringverjaardagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ik ben tegenwoordig al te gast hier
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee hoe kom je van willekeurig in een topic posten tot daten![]()
Even inspiratie opdoen
Dat is je eiguh intepetasie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ik ben tegenwoordig al te gast hier
Nee ik tien jaar geleden ook niet, maar het gaat vrij vanzelf allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet er nog niet aan denken hoe ik in het leven sta over 10 jaar
quote:
Ja sorry, dit was ooit mijn huiskamerquote:
Ik ga het veranderen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het leest klinkt het een beetje: 'Als je het wilt mag je me een berichtje sturen. Maar dat hoeft ook niet. Alleen als je wilt, maar hoeft niet hoor'
Nee dat klopt. Maar Sjaan heeft jou wel geloof ik naar t Halve Maatje geloodst toch?quote:
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat berichtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het leest klinkt het een beetje: 'Als je het wilt mag je me een berichtje sturen. Maar dat hoeft ook niet. Alleen als je wilt, maar hoeft niet hoor'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |