SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben ik bij hoorAls daar leuke terrasjes zijn dan hè
Ja dat krijg je met die mods he.quote:
Laatste keer dat ik in Groningen was deden de treinen stom en regende hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groningen is dan ook wel heel erg leuk. (Althans die keer toen ik er was vond ik het er erg gezellig.)
Dat zekerquote:
Ik ben sowieso al vrij lang niet in een museum geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:18 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn tante werkte er, anders ik ook niet denk ik zo![]()
Ik heb mijn profielwerkstuk er nog op gebaseerd
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9 was vast in de war doordat @:ijs_beer weer door slotjes zat te posten
Nou prima danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
De obligatoire DM naar de LaPoster is verstuurd dus het is allemaal in orde qua papierwerk.
Zeker!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorburg heeft een oud mooi centrum daar kunnen Jobi en Momo over meepraten.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al vrij lang niet in een museum geweest.
Obviousquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Meke het volgende:
@:Cyan9 was vast in de war doordat @:ijs_beer weer door slotjes zat te posten
Ik dacht even dat je Jobi was en dat Jobi dus eerder dan de eigenlijke LaPoster een topic opendequote:
We kunnen het nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef H_T het volgende:
Het vorige topic had maar iets meer dan 50 minuten nodig om vol te raken
quote:
IJsbeer is nog druk met het bedenken van een alibi voor de moord op een Nederlandse man in Spitsbergen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
De obligatoire DM naar de LaPoster is verstuurd dus het is allemaal in orde qua papierwerk.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook zeker lastig ja. En de leukste dates lopen gewoon vanzelf. D.w.z. je hebt dan misschien wel een paar standaardvragen gesteld, maar bij de derde vraag loopt alles dan willekeurig en spontaan in elkaar over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef H_T het volgende:
Het vorige topic had maar iets meer dan 50 minuten nodig om vol te raken
Dat zou wel echt leuk zijn geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Jobi was en dat Jobi dus eerder dan de eigenlijke LaPoster een topic opende
Ik woon vrij dicht bij Voorburg maar kom er maar heel zeldenquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
En nu taai ik maar weer af, want was toch al niet echt onderdeel van het gesprek
was je weg?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
En nu taai ik maar weer af, want was toch al niet echt onderdeel van het gesprek
Soms post ik ook gewoon als reactie op de laatste paar posts.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon een timer zetten na tien minuten. En dan zeggen 'ik vul op mijn formulier een minnetje in' 'jij ook neem ik aan, want volgens mij vinden we het beiden niks'quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesAls het na tien minuten nog een vraaggesprek is, gaat er iets niet goed
Achterloper en slotjesposterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als iemand even niets moet zeggen.
Kom er gezellig bij!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
lijkt me topquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Achterloper en slotjesposter
Zou interessant worden in een Escape Room
De Lemon Lawquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon een timer zetten na tien minuten. En dan zeggen 'ik vul op mijn formulier een minnetje in' 'jij ook neem ik aan, want volgens mij vinden we het beiden niks'
Als jij constant de deuren weer sluit die we net geopend hebben, gaat het niet goed neequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ook fietsbaar, dus prima!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan beter Scheveningen of het Plein in DH
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is je eigen ruiten ingooien nu hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hola! Elke escaperoom waar ik in ben geweest waren we op tijd uit! En bij de eerste keer dat ik het deed, had ik een eureka moment in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Plein is qua OV heerlijk, kan ik zwalkend weer terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
WIE WIEHIEHIIIEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Op de melodie van Waai waaiaaiaaaiOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Niks te zien, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is je eigen ruiten ingooien nu hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan beter Scheveningen of het Plein in DH
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
Ik voel me ook wel eens niet onderdeel van het gesprek, maar dat is meestal als ik slaap.
Dat is dus het leuke, dat weet ik oprecht niet meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef Meke het volgende:
[..]
WIE WIEHIEHIIIEEEE
(Op de melodie van Waai waaiaaiaaai
Het geeft niet als je een beetje achterloopt met reageren johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk dat er een Fries nummer tussen zit.
Ja zeg, wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dus het leuke, dat weet ik oprecht niet meer.
Dan wordt het gelijk minder gezellig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
Ik voel me ook wel eens niet onderdeel van het gesprek, maar dat is meestal als ik slaap.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt het gelijk minder gezellig.
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dus het leuke, dat weet ik oprecht niet meer.
Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:27 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus niet iemand die nu nog meepost?
Dat hebben we toch allemaal weleens. Komt vast wel iets voor je voorbij of gooi er zelf iets inquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
11 letterig.quote:
De eerste keer dat ik een escaperoom deed waren we ontsnapt zonder de laatste drie puzzels op te lossen met dank aan een niet-bestaande hintquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hola! Elke escaperoom waar ik in ben geweest waren we op tijd uit! En bij de eerste keer dat ik het deed, had ik een eureka moment in de laatste minuut.
Wat een teleurstellingquote:
Ik denk wel van hier, hier ben ik het meest actief. Altijd al geweest ook.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een escaperoom deed waren we ontsnapt zonder de laatste drie puzzels op te lossen met dank aan een niet-bestaande hint
Medewerker helemaal verbaasd hoe we de kluis open hadden gekregen. 'Gewoon, met de code' -Wat is die code dan? 'Nou, dit en dat' -... 'Ja, die cijfers waren verstopt in dat schilderij als je het een kwartslag draait' -...Hoe dan?
Daar klopte dus allemaal niks vanDaarna alsnog de laatste puzzels gedaan zoals ze hoorden
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij het niet was.
Jou zou ik nooit vergeten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]Dat je me nou alweer vergeten bent
quote:
Ik heb me ook een keer gestoord aan de oplossing die ze bedacht hadden. Vier codewielen moesten goed gedraaid worden, de eerste drie hadden we dus het was te brute forcen door op de vierde gewoon alles te proberen tot het slot er af ging. Maar dat vond ik stom en niet kunnen, want straks mis je een puzzel. Nou, brute forcen was dus echt de beoogde oplossingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gehad dat we niet doorhadden dat we het gehaald hadden
Het is echt al heel wat jaren terug, ik was nog niet zo lang op Fok! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dat voor beiden ongeveer halverwege was. Hij kwam ergens uit de randstad denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling![]()
Was de date wel leuk? Of is er een goed verhaal uitgekomen?
Oh huh dat is echt heel stomquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me ook een keer gestoord aan de oplossing die ze bedacht hadden. Vier codewielen moesten goed gedraaid worden, de eerste drie hadden we dus het was te brute forcen door op de vierde gewoon alles te proberen tot het slot er af ging. Maar dat vond ik stom en niet kunnen, want straks mis je een puzzel. Nou, brute forcen was dus echt de beoogde oplossing
Bij de laatste escape room ook een puzzel gemist, maar dat maakte niet zoveel uit. Uit de context was te achterhalen dat het antwoord op een rekensom 17 moest zijn (leve priemgetallen!) ook al wisten we niet wat die som dan precies zou zijn
Grappig dat je dat dan op een heel verkeerde manier toch gewoon hebt gevonden danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een escaperoom deed waren we ontsnapt zonder de laatste drie puzzels op te lossen met dank aan een niet-bestaande hint
Medewerker helemaal verbaasd hoe we de kluis open hadden gekregen. 'Gewoon, met de code' -Wat is die code dan? 'Nou, dit en dat' -... 'Ja, die cijfers waren verstopt in dat schilderij als je het een kwartslag draait' -...Hoe dan?
Daar klopte dus allemaal niks vanDaarna alsnog de laatste puzzels gedaan zoals ze hoorden
Jammer dat het niet klikte tussen jullie, dan heb je beiden zo'n afstand afgelegd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is echt al heel wat jaren terug, ik was nog niet zo lang op Fok! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dat voor beiden ongeveer halverwege was. Hij kwam ergens uit de randstad denk ik.
De date was vrij ongemakkelijk, we kenden beide Zwolle totaal niet, en er was niet echt een klik.
Ja dat is dan ook stom, dat je allebei niet echt leuke terrasjes of iets te doen weetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is echt al heel wat jaren terug, ik was nog niet zo lang op Fok! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dat voor beiden ongeveer halverwege was. Hij kwam ergens uit de randstad denk ik.
De date was vrij ongemakkelijk, we kenden beide Zwolle totaal niet, en er was niet echt een klik.
Ohh dat lijkt me ook heel gaaf jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat dan op een heel verkeerde manier toch gewoon hebt gevonden dan
Ik heb nog een keer Prison Escape gedaan. Dan doe je dus in meerdere teams tegen elkaar in een gevangenissetting meerdere kamers. Steeds andere skills heb je ervoor nodig. Dus soms kracht, sportiviteit maar een andere keer meer denkwerk. Heel tofAl moet je wel nadenken over een eerlijke teamverdeling. Wij hadden bijvoorbeeld jongens vs meiden gedaan. Hadden wij uiteindelijk makkelijk gewonnen, omdat er bij ons ook van die sportschoolfitte jongens in het team zaten en bij de meiden het daar duidelijk aan te kort kwam.
Is dat die in Utrecht? Die heb ik één keer gedaan, toen heb ik me vooral geërgerd aan m'n broerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Grappig dat je dat dan op een heel verkeerde manier toch gewoon hebt gevonden dan
Ik heb nog een keer Prison Escape gedaan. Dan doe je dus in meerdere teams tegen elkaar in een gevangenissetting meerdere kamers. Steeds andere skills heb je ervoor nodig. Dus soms kracht, sportiviteit maar een andere keer meer denkwerk. Heel tofAl moet je wel nadenken over een eerlijke teamverdeling. Wij hadden bijvoorbeeld jongens vs meiden gedaan. Hadden wij uiteindelijk makkelijk gewonnen, omdat er bij ons ook van die sportschoolfitte jongens in het team zaten en bij de meiden het daar duidelijk aan te kort kwam.
Nee, in Nijmegen was ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die in Utrecht? Die heb ik één keer gedaan, toen heb ik me vooral geërgerd aan m'n broer
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het niet klikte tussen jullie, dan heb je beiden zo'n afstand afgelegd.
Ik probeer nu echt te bedenken wie het was..quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook stom, dat je allebei niet echt leuke terrasjes of iets te doen weet
Dat is dan wel jammer ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel graagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer nu echt te bedenken wie het was..
Begrijp ik hieruit dat jij nu in Scheveningen woont?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
Ik heb pas dit jaar voor het eerst een Escape Room gedaan. Dat was in Scheveningen met collega's. Was erg leuk
Ja is erg leuk! En dan vooral in team-tegen-teamverband. Word je extra fanatiek van. Maar zorg dus wel voor gelijke teams.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij nu in Scheveningen woont?
Haha dit zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja is erg leuk! En dan vooral in team-tegen-teamverband. Word je extra fanatiek van. Maar zorg dus wel voor gelijke teams.
En ik had na dat uurtje onmiddellijk door dat ik de minst sportieve wasZij konden de hele tijd gemakkelijk door, maar ik was helemaal rood en bezweet
Dat is een vreemde conclusie die je daar trektquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij nu in Scheveningen woont?
Ik trek helemaal niks Redefine.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een vreemde conclusie die je daar trekt
quote:
Nee ik liet fysiek ook veel aan de anderen overquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit zou ik ook hebbenWeet ook niet of ik fysiek echt leuk vind, ik ben meer van de puzzels
Goede tip, ik ben al aan het kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel graagHeb je niet nog oude DMs/PMs
Er wordt zeker aan alle kanten aan je getrokken.quote:
Oh wauw wel vetquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik liet fysiek ook veel aan de anderen overZo’n monkey bar en zo, nou dat gaat mij echt niet lukken. Ik vond de puzzelkamers juist heel tof
Maar er is bijvoorbeeld ook een kamer met een grote flipperkast waar je punten kan verdienen of er was er ééntje met een laserschiet spel. Het was heel breed. En lag een spel je niet, kon je heel snel de kamer alweer uit. Er waren er een stuk of 30 denk ik, dus wij hebben ze ook niet allemaal gezien hoor.
Daar zouden ze een liedje over moeten maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:41 schreef Meke het volgende:
Het is wel ineens een beetje stilte na de storm hier hè
Één kamer was overigens er eentje vol met van die yogaballen, waar je je helemaal tussendoor moest manoeuvreren naar de andere kant van de kamer, die was vreselijk voor iedereenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit zou ik ook hebbenWeet ook niet of ik fysiek echt leuk vind, ik ben meer van de puzzels
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goede tip, ik ben al aan het kijken.
Ja ik krijg er meteen cowboyhoed en Twentse vibes bij ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zouden ze een liedje over moeten maken.
Omg dat klinkt ook ergquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Één kamer was overigens er eentje vol met van die yogaballen, waar je je helemaal tussendoor moest manoeuvreren naar de andere kant van de kamer, die was vreselijk voor iedereen
Ik zie een stippellijn tussen twee mensen lopen, het lijkt op een weg. En ik zie een wenkbrauw omhoog gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik krijg er meteen cowboyhoed en Twentse vibes bij ook
Daar zouden ze eens een liedje over moeten maken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:41 schreef Meke het volgende:
Het is wel ineens een beetje stilte na de storm hier hè
Nou ja, het werkt best anders dan een normale Escape Room. Er zijn een stuk of 30 cellen en je hebt een uur. Omdat je het in teamverband doet speel je dus tegen een ander team. Elke cel heeft een titel, dus je kan wel zien waar het om gaat in de cel maar vaak is het nog wel vrij onduidelijk wat het precies inhoudt. Ga je erin, vind je daar wat te doen / hoeveel punten je kan verdienen. Dan kan je die cel spelen en daaruit ontsnappen, als je ontsnapt krijg je punten. Hoe moeilijker de cel hoe hoger het aantal punten. Maar bedenk je dat je de cel eerder uit wilt omdat het je in jouw ogen toch niet gaat lukken, dan krijg je minpunten, en dat wil je natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauw wel vetMaar je moet dan punten halen ofzo om te kunnen ontsnappen? Want hoe werkt dit als je niet overal in hoeft en ook weer wegkunt als je het niet leuk vindt?
(en als dit een plot verklapt, niet vertellen hè)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nou tot op schouderhoogte denk ik, maar probeer daar maar eens met z’n vieren tegelijk doorheen te gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Omg dat klinkt ook ergEcht ook tot aan het plafond, of gewoon alleen op de grond (dan minder erg
)
Bij de Utrechtse editie (geen idee of dat vergelijkbaar is) ging het inderdaad om puntenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauw wel vetMaar je moet dan punten halen ofzo om te kunnen ontsnappen? Want hoe werkt dit als je niet overal in hoeft en ook weer wegkunt als je het niet leuk vindt?
(en als dit een plot verklapt, niet vertellen hè)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Vlaai-aai-aai-aaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
[..]Nu heb ik zin in vlaai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zouden ze eens een liedje over moeten maken!
Oh mijn visioen wordt vertroebeld door een man met een baardquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie een stippellijn tussen twee mensen lopen, het lijkt op een weg. En ik zie een wenkbrauw omhoog gaan.
Hey die man op links is de thumbnail van de video! Die van Lucky Letters!quote:
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zouden ze eens een liedje over moeten maken!
Oja competitie is het natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt best anders dan een normale Escape Room. Er zijn een stuk of 30 cellen en je hebt een uur. Omdat je het in teamverband doet speel je dus tegen een ander team. Elke cel heeft een titel, dus je kan wel zien waar het om gaat in de cel maar vaak is het nog wel vrij onduidelijk wat het precies inhoudt. Ga je erin, vind je daar wat te doen / hoeveel punten je kan verdienen. Dan kan je die cel spelen en daaruit ontsnappen, als je ontsnapt krijg je punten. Hoe moeilijker de cel hoe hoger het aantal punten. Maar bedenk je dat je de cel eerder uit wilt omdat het je in jouw ogen toch niet gaat lukken, dan krijg je minpunten, en dat wil je natuurlijk ook niet
Wow, slow down Brother! Da's niet goed voor de lijn.quote:
[..]Intens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Haha ja je drukt elkaar natuurlijk ook per ongeluk wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou tot op schouderhoogte denk ik, maar probeer daar maar eens met z’n vieren tegelijk doorheen te gaan
Héél raar beeld voor ogen nu opeens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt zeker aan alle kanten aan je getrokken.
Ja en je kan elkaar dus tegenkomen op de gangen als je toevallig tegelijkertijd van cel naar cel loopt. Ook leuk voor de competitiequote:
Nee. Zo adrem en creatief ben ik helaas nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Kijk @:Redefine, waarom zeg jij nooit eens dit soort dingen?
Dat jij gelijk er weer iets vies van wil maken moet jij wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Héél raar beeld voor ogen nu opeens.
Prison Island hier in Z'meer een keer gedaan, was idd wel tofquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en je kan elkaar dus tegenkomen op de gangen als je toevallig tegelijkertijd van cel naar cel loopt. Ook leuk voor de competitie
He? Oh nee hoor ik bedoelde gewoon met touwen, ik vond dat zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij gelijk er weer iets vies van wil maken moet jij weten
Maar ik heb helemaal geen zin in Diets & Shadowsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wow, slow down Brother! Da's niet goed voor de lijn.
Dit kan twee kanten opquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Héél raar beeld voor ogen nu opeens.
Dat vind ik dan logisch, aangezien jij een pop bent en zo in beweging kan komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
He? Oh nee hoor ik bedoelde gewoon met touwen, ik vond dat zo'n gek idee.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kan twee kanten op
[ afbeelding ]
OF
Ja doe je het dan alleen met mensen die je al kent of gewoon allerlei pluimage?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en je kan elkaar dus tegenkomen op de gangen als je toevallig tegelijkertijd van cel naar cel loopt. Ook leuk voor de competitie
Nee preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Zo adrem en creatief ben ik helaas niet
WIEWIEIWIIIEEEquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat ik er achter ben, het zegt me alleen nog steeds niet zo veel..
Nou ja, wij waren op een redelijk voordelige tijd (rond etenstijd volgens mij) dus wij waren er wel echt alleen met onze mensen op dat moment.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja doe je het dan alleen met mensen die je al kent of gewoon allerlei pluimage?
Ja dat is wel het leukst denk ik, dan zijn dat soort gangmomentjes ook echt leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, wij waren op een redelijk voordelige tijd (rond etenstijd volgens mij) dus wij waren er wel echt alleen met onze mensen op dat moment.
Maar dus wel goede teams makenVoor sportiviteit is dat handig
Cosmo2.0 Hij heeft al sinds begin 2014 niks meer op Fok! gepost. Ik kan me er echt geen beeld van vormen.quote:
Ja ook ontzettend leuk om te zien dat ze in een kamer gaan waarvan jij denkt “dat gaat nooit goedkomen”quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel het leukst denk ik, dan zijn dat soort gangmomentjes ook echt leuk![]()
Hmm geen idee ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Cosmo2.0 Hij heeft al sinds begin 2014 niks meer op Fok! gepost. Ik kan me er echt geen beeld van vormen.
En dat ze er dan nooit meer uitkomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ook ontzettend leuk om te zien dat ze in een kamer gaan waarvan jij denkt “dat gaat nooit goedkomen”
Hahaha ik zit nu op z'n FoBo en jij bent laatste voyeurquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Cosmo2.0 Hij heeft al sinds begin 2014 niks meer op Fok! gepost. Ik kan me er echt geen beeld van vormen.
Hahaha preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ook ontzettend leuk om te zien dat ze in een kamer gaan waarvan jij denkt “dat gaat nooit goedkomen”
Ik vind het altijd leuk om te kijken wie mijn laatste voyeurs zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik zit nu op z'n FoBo en jij bent laatste voyeur
Dit speelde dus in 2012. Toen was ik nog jong en zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm geen idee ook inderdaadJammer wel
Daar had ik net even gekeken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik zit nu op z'n FoBo en jij bent laatste voyeur
ik vergeet Fobo altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te kijken wie mijn laatste voyeurs zijn.
*maakt de dingen nu heel ongemakkelijk voor z'n laatste voyeurs
Ben gelijk gaan kijken om ook in dat exclusieve lijstje te komenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaa dat is leuk! Maar wij hadden echt een groep met een best breed interessepakket, dat was heel handig. De rekenkamer werd door de een heel gemakkelijk uitgespeeld, en ik was dan bijvoorbeeld weer ontzettend snel met de topografiekamer. Heerlijk teamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha preciesMaar als je elkaar kent, ook als je ín een kamer al bent dat je een beetje in kan schatten of jullie dit beter kunnen dan de andere groep
Vorig jaar niet geweest?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:06 schreef Cyan9 het volgende:
Zo kom ik er nu ook achter dat de laatste meet waar ik bij was in 2018 is geweest.
Ik vind de tekst op jouw FoBo zo schattigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Toevallig, toen was ik ook nog jong! Wel lang geledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit speelde dus in 2012. Toen was ik nog jong en zo.
Tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:06 schreef Cyan9 het volgende:
Zo kom ik er nu ook achter dat de laatste meet waar ik bij was in 2018 is geweest.
Lekkere voyeur van mequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan kijken om ook in dat exclusieve lijstje te komen
Ja fijn is datquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaa dat is leuk! Maar wij hadden echt een groep met een best breed interessepakket, dat was heel handig. De rekenkamer werd door de een heel gemakkelijk uitgespeeld, en ik was dan bijvoorbeeld weer ontzettend snel met de topografiekamer. Heerlijk team
Wat grappigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind de tekst op jouw FoBo zo schattig
Online escaperoom, is dat een beetje wat? Lijkt me dus wat minderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja fijn is dat![]()
We deden laatst een online escaperoom met vriendinnen en daar hebben we ook een goede mix tussen cijfermensen en taalmensen
Laatste reactie is uit 2012 geloof ik? Waarschijnlijk heb je rond die tijd dat erop gezet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat grappigWow dat moet wel heel oud zijn, jaar of 10 zeker wel denk ik.
Truston!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensjes, het was weer leuk
Trusten!
Hoe bedoel je? Want de date zelf heb ik al losjes omschreven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Toevallig, toen was ik ook nog jong! Wel lang geleden![]()
Hoe is het allemaal gegaan toen, weet je dat nog wel?
Ja dat verbaast me niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat grappigWow dat moet wel heel oud zijn, jaar of 10 zeker wel denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, 2014 (maar denk toch langer geleden). Echt heel goed gewerkt heeft het niet, als sales pitch
[..]
Ja dat kan ook, 2014 (maar denk toch langer geleden). Echt heel goed gewerkt heeft het niet, als sales pitch
We hebben hem niet afgemaaktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Online escaperoom, is dat een beetje wat? Lijkt me dus wat minder
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensjes, het was weer leuk
Trusten!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, ik ben nog maar bij één meet geweest.
Gezelligquote:
Ja nee hoe kom je van willekeurig in een topic posten tot datenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Want de date zelf heb ik al losjes omschreven.
Jezus ik fuck m'n hele quote up. Laat maar zitten.
Haha nee stom van het niet slapen bedoel ik voordat er verkeerde ideeën ontstaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke van de twee is het nou Meke?
Jij bent heel lang!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Baby’s. Duidelijk een andere levensfase dan ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:12 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben hem niet afgemaaktMaar was de paar keer dat we het hebben gedaan wel leuk
Gewoon puzzeltjes
Maar duurde vaak wel lang en babies en werk en alles maakt het ook wel moeilijk
Ah ik dacht vaker. Maar vorig jaar heb ik jou inderdaad niet gezien bedenk ik mij. En pas sinds vorig jaar ben ik bij meets geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waren we te luid aan het typenquote:
Ja zo'n tien jaar verderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Baby’s. Duidelijk een andere levensfase dan ik
Ah ik ben tegenwoordig al te gast hierquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is ook veel te gezellig bij ons.
Ik moet er nog niet aan denken hoe ik in het leven sta over 10 jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo'n tien jaar verder![]()
De oudste is ook allang geen baby meer
Jij hebt Cyan nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik dacht vaker. Maar vorig jaar heb ik jou inderdaad niet gezien bedenk ik mij. En pas sinds vorig jaar ben ik bij meets geweest.
Alleen de laatste twee heb ik dan weer gemist.
Als je het leest klinkt het een beetje: 'Als je het wilt mag je me een berichtje sturen. Maar dat hoeft ook niet. Alleen als je wilt, maar hoeft niet hoor'quote:
Heel lang gesprek via DM's, daarna naar MSN verkast. Ik heb nog niet ontdekt in wat voor topic het is begonnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee hoe kom je van willekeurig in een topic posten tot daten![]()
Even inspiratie opdoen
Welkom op de kringverjaardagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ik ben tegenwoordig al te gast hier
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee hoe kom je van willekeurig in een topic posten tot daten![]()
Even inspiratie opdoen
Dat is je eiguh intepetasie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ik ben tegenwoordig al te gast hier
Nee ik tien jaar geleden ook niet, maar het gaat vrij vanzelf allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet er nog niet aan denken hoe ik in het leven sta over 10 jaar
quote:
Ja sorry, dit was ooit mijn huiskamerquote:
Ik ga het veranderen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het leest klinkt het een beetje: 'Als je het wilt mag je me een berichtje sturen. Maar dat hoeft ook niet. Alleen als je wilt, maar hoeft niet hoor'
Nee dat klopt. Maar Sjaan heeft jou wel geloof ik naar t Halve Maatje geloodst toch?quote:
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat berichtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het leest klinkt het een beetje: 'Als je het wilt mag je me een berichtje sturen. Maar dat hoeft ook niet. Alleen als je wilt, maar hoeft niet hoor'
Hij heeft in HOMO gepost?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel lang gesprek via DM's, daarna naar MSN verkast. Ik heb nog niet ontdekt in wat voor topic het is begonnen.
Ja maar daar was @grazz ook bijquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar Sjaan heeft jou wel geloof ik naar t Halve Maatje geloodst toch?
Truste Molly!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga ook dromenland opzoeken, trusten!
Ja dat mag, maar alleen als je het wil he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat bericht![]()
* Meke slide in Stranis DMs
Truste Mollie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh mag dus wél?! Was me niet helemaal duidelijk uit dat bericht![]()
* Meke slide in Stranis DMs
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef molloot200 het volgende:
Ah ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar daar was @:grazz ook bij
Oh ik vond het vrij dwingendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar alleen als je het wil he.
Geen idee of ik daar ooit gepost heb, staat me niks van bij.quote:
Gewoon op de huidige kranten/wikipedia trant: 'Nu je hier toch bent, Strani kan alleen maar bestaan door giften reacties te kunnen lezen, dus plaats een reactie aub'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga het veranderen inderdaad.
"Je bent hier nou, stuur een bericht. Nu."
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheidquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar ooit gepost heb, staat me niks van bij.
Jij hebt een Fokker gedatequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaDat mag geen tip heten
Voor zulke gevallen raad ik meditatie aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit met zo'n raar gevoel dat ik heel moe ben en wil slapen, maar ook dat dan niet echt kan, maar ook hier niks meer te melden heb
Hoe laat slaap jij tegenwoordig wel niet joh?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheid![]()
Oja dit heb ik ook, en dat je dan soort van rusteloos in bed ligt en toch even gaat checken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit met zo'n raar gevoel dat ik heel moe ben en wil slapen, maar ook dat dan niet echt kan, maar ook hier niks meer te melden heb
Geeft niks hoor, ik beoordeel je nog net zo als eerst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja ik dacht ik scheer jullie even lekker allemaal over een kam en kies de makkelijkste mogelijkheid![]()
De sleutel heb je in de hand, dus het is nog steeds jouw huiskamer. Net zoals het de huiskamer van iedereen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, dit was ooit mijn huiskamer
Het ging over fora, niet Fok specifiekquote:
Oja nee daar kan ik maar beter geen voorbeeld aan nemen als je bedoelt wie ik denk dat je bedoeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt, maar, hem, tjaDat mag geen tip heten
Ik vind het prima, zolang ik gewoon rustig in m'n luie stoel kan blijven zitten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De sleutel heb je in de hand, dus het is nog steeds jouw huiskamer. Net zoals het de huiskamer van iedereen is.
Ik had meer gehad aan een wat leukere/gevattere reactiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor zulke gevallen raad ik meditatie aan.
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dit heb ik ook, en dat je dan soort van rusteloos in bed ligt en toch even gaat checken?![]()
En dan eigenlijk niet zo goed weet waarom
Ik zal eens kijken of Herman Finkers hier een leuke quote voor heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had meer gehad aan een wat leukere/gevattere reactie
Ja maar het is weekendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe laat slaap jij tegenwoordig wel niet joh?Je werkt toch fulltime?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik beoordeel je nog net zo als eerst.
Graagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of Herman Finkers hier een leuke quote voor heeft
Zit je op die foto niet ook al in je luie stoel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het prima, zolang ik gewoon rustig in m'n luie stoel kan blijven zitten.
- Herman Finkersquote:Soms denk ik uren na en heb ik nog niks op papier, een andere keer bereik ik precies datzelfde in vijf minuten.
Oh jaquote:
Haha nee daar zit ik op m'n luie bankje op het terras van m'n stamcaféquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit je op die foto niet ook al in je luie stoel?
Nee dat voorbeeld wil je niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja nee daar kan ik maar beter geen voorbeeld aan nemen als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt![]()
Jawel hoor, maar ik postte niet altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoor
En nu was ik naar de bios dus ik mn nachtritme verplaatstquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, tot voorheen had jij dat nooit hoor
Het wordt vast een bestsellerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen..
[ twitter ]
quote:
De nachtbaggeraars onder ons danken de warmte.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik de laatste tijd ook wel vaker laat wakker benMaar dat komt door de warmte, toen heb ik m'n ritme verkloot en dat is nog niet hersteld
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nachtbaggeraars onder ons danken de warmte.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Heel herkenbaar vooral met een deadline ofzo
Wordt het 3 uur of 4 uur?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
En nu was ik naar de bios dus ik mn nachtritme verplaatst
Ja maar je lijkt nu wel mij johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik postte niet altijd
In de middag jaquote:
Nouu ik vind twee uur wel laat genoeg hoor, ik wil binnen een nacht of twee wel weer een normaal ritme hebben eigenlijk.quote:
Victor Reinier?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar je lijkt nu wel mij johEn wie ben ik dan
Dan mag je mij wel zijn en ik ben hartstikke leuk dus dat kun je alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Jobi Reinier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben het over die linker hè..
Niks niet niemand nergens meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks niet niemand nergens meer![]()
- Acda & de Munnik
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.quote:
Wélke referenties?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar waar moeten we dan heen met al onze Jobi-referenties?!
We noemen hem voortaan wel Victor Palindroom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
Ah ja dat kan zoveel verklotenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik de laatste tijd ook wel vaker laat wakker benMaar dat komt door de warmte, toen heb ik m'n ritme verkloot en dat is nog niet hersteld
Wow wow wowquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het leuke wat niemand weet is dat als je Reinier omdraait, je nog steeds Reinier hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
He maarmaarmaarmaar![]()
En kan ik dan alleen nog maar met @:molloot200 over WIDM praten?
Wat is hier veranderd johquote:
Ja en Jobi toch ookquote:
Nouja geen jongen voor zover ik weet, wel liefquote:
Ach soquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja geen jongen voor zover ik weet, wel lief
En dan verhuis je terug naar Twente en zet je hem wekelijks aan de kant van de wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow wow wow
Ik wil mijn kind Otto noemen want dat werkt alle kanten op, ook op de kop![]()
O
+
+
O
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow wow wow
Ik wil mijn kind Otto noemen want dat werkt alle kanten op, ook op de kop![]()
O
+
+
O
Ja dat is wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan verhuis je terug naar Twente en zet je hem wekelijks aan de kant van de weg
Heb jij wel eens een kind op de kop gehouden? Die vinden dat leuk hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.
Slaap lekkerquote:
En constant omdraait.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kind het fijn vindt dat je hem telkens op z'n kop houdt om dat punt te bewijzen.
Ik ga niet zomaar kinders aanraken. Dat kan toch niet Meke.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kind op de kop gehouden? Die vinden dat leuk hoor![]()
Ik heb het wel gejat hoorVan het verhaal van Bobbel die in een bakfiets woonde en rijk wilde worden. Die had haar vleermuis Otto genoemd
Ik slaap zelden to 6uquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouu ik vind twee uur wel laat genoeg hoor, ik wil binnen een nacht of twee wel weer een normaal ritme hebben eigenlijk.
Jouw bizarre nachten tot 6u ga ik sowieso niet nadoen
Neeeee, die zit naast me!quote:
Nee maarja soms ken je mensen en kan dat dus wélquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar kinders aanraken. Dat kan toch niet Meke.
Oh hou op jijquote:
Nee wakker blijven bedoel ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap zelden to 6uDaar moeten speciale redenen voor zijn
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maarja soms ken je mensen en kan dat dus wél
Als je achter elk woord een """?!!??!!!""" plaatst krijg je een aardige indicatiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks niet niemand nergens meer![]()
- Acda & de Munnik
Links of rechts?quote:
Shit Sherlock, dat wist ik gewoonquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oja begrijpelijk welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.
Nee. Negeer @Strani wat WIDM betreftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
He maarmaarmaarmaar![]()
En kan ik dan alleen nog maar met @:molloot200 over WIDM praten?
Oh ben ik een jongenquote:
Ja de vorige keer dacht je toch echt nog te zien dat ik een vrouw wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht hier heb ik even iets gemist.
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ben ik een jongen![]()
*gaat checken*
Truste Timmeehh!quote:
Waarom lees ik dit op het "final countdown" muziekje"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
This is the darkest timeline.
[ afbeelding ]
We weten natuurlijk allemaal dat jij buitengewoon intelligent bent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit Sherlock, dat wist ik gewoon
Ik zou niet weten hoe die link tot stand is gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit op het "final countdown" muziekje"
Ik typte verkeerd. Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een geweiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel schrikken zijn als je opeens zoiets hebt van, 'verrek het is nog waar ook'
Haha nee preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee. Negeer @:Strani wat WIDM betreft
Dat seizoen in Spanje was toch niks
Wat verklaart dan al die jonge jochies waar jij op geilt die je in de SC plaatst?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uit principe raak ik geen kinders aan. Rare wezentjes.
Nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ben ik een jongen![]()
*gaat checken*
Rechtsquote:
Ah zo is Pascal op de songtekst voor dat Blof liedje gekomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Een beetje zoals dit boek, maar daar gaat het om een gewei![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |